Ei kai kauhean epäselvää, miksi maailman seksikkäimmät tytöt kuvissa ja mainoksissa on aina kivoissa alus asuissa, sukkanuhoissa jne. ja tietenkin hiukset ja meikit kunnossa., myös huorataloissa ja /kaduilla.
Kumpa itsekkäät , minä , minä ja minä en halua, minä en tykkää pitää , en ole muistanut, täytyy ostaa, en käsitä asettua asiakkaan asemaan ym. jne
tytöt ymmärtäisivät,
miehet on visuaalisesti kiihoittuvia , eli mitä näkevät alkaa tietenkin panettaa enemmän ja enemmän,
ja tyttö voi olla tukevakin,jopa vähemmän viehettävä, jos on osannut meikata, laittaa hiukset , kivat sukkanauhat, asut hameet , kynnet ym. yrittää edes panostaa.
Niin on tuhat kertaa haluttavampi kuin joku ylipainoinen verkkareissa, violetti puukolla leikattu lesbotukka, tyhmät silmälasit, ei meikkejä, ei hymyä , murjottaa ja hankalaa vastata, mutta hinta on ihan katossa ja kuvitelmat suuria, ja makaa vaan ja levittää jalkansa.
Sori , tottakai , kaikkia on kaikille ja kaikkia pitääkin olla, kunhan todella paljon maailmaa nähneenä ja kiertäneenä , tälläkin saralla , voin sanoa että kannattaa panostaa ulkonäköön, asuihin ja käytökseen, ja ennenkaikkea hymyyn,
niin varmasti on jatkuvuutta ja itselläkin kivaa.
Jos joku vetää tennispallot sieraimiinsa, siitä vaan olkaapa hyvät