Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon  (Luettu 9494 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #20 : Lokakuu 04, 2020, 11:57:29 »
... Esimerkiksi tyttöjen liikunnanopettajan on oltava nainen, ja poikien liikunnanopettajan mies, koska nämä opettajat saattavat kohdata oppilaitaan pukuhuoneissa. ...

Mulla oli muuten lukiossa naisope. Kaunis ja sporttinen naisope olikin 😊. Mut ei hän tietenkään pukkareissa ollu meidän poikien kanssa 😁. Kiva ope hän oli kaikenkaikkiaan. Jäi vain hyviä muistoja.
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #21 : Lokakuu 04, 2020, 12:02:50 »
Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia.

Siksi minä tykkäänkin siitä. Vanha sielu ipanan kehossa ;D

Monella menee ilmoituksessa oikeat vuodet juuri toisinpäin eli oikeasti ikä on sen vähintään 5-15v lisää mitä ilmoitetaan.

No ei ainenkaan KP:llä, ollaan siis tavattu. KP on foorumin virallinen ipana ;D

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #22 : Lokakuu 04, 2020, 12:05:03 »
Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia.

Siksi minä tykkäänkin siitä. Vanha sielu ipanan kehossa ;D

Monella menee ilmoituksessa oikeat vuodet juuri toisinpäin eli oikeasti ikä on sen vähintään 5-15v lisää mitä ilmoitetaan.

No ei ainenkaan KP:llä, ollaan siis tavattu. KP on foorumin virallinen ipana ;D

En yksilöinyt kirjoituksessa ketään ja kirjoitinkin että menee juuri toisinpäin. ;D

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #23 : Lokakuu 04, 2020, 12:08:57 »
Hese69, ei ole syrjintää. Joihinkin töihin on pakko valita kandidaatteja iän, sukupuolen ja muiden henkilökohtaisten piirteiden perusteella. Esimerkiksi tyttöjen liikunnanopettajan on oltava nainen, ja poikien liikunnanopettajan mies, koska nämä opettajat saattavat kohdata oppilaitaan pukuhuoneissa.

Tähän sellainen huomautus, että tyttöjen tai poikien liikkaopen sukupuoli ei määräydy opetettavan ryhmän mukaan. Toki tiettyjä etuja siitä on jos tyttöjen ope on nainen ja poikien mies.  :)
Virkaan valittaessa sukupuoli, ikä jne. ovat asioita, mitkä eivät saisi vaikuttaa valintaan. Totuus vain on, että kyllä ne vaikuttavat
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #24 : Lokakuu 04, 2020, 12:12:19 »

Uimahallin siivooja saa olla kuitenkin nainen vaikka luutuaisi miesten puoltakin.

Ja se on minusta hyvin epäreilu asia, jonka muuttaisin heti, jos vastaisin siitä.

Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia. Yhteiset liikuntatunnit on jo aika vanha juttu ja niihin on siirrytty monessa koulussa. Silloin ei ole väliä opettajan sukupuolella.

Tässä ei ole kyse omasta ajatus- ja arvomaailmasta, vaan tiedoista ja niiden ajantasaisuudesta. Siitä on jonkun aikaa kun itse olen ollut peruskoulussa ja lukiossa (silloin oli tyttöjen ja poikien ryhmät erikseen), enkä vain ole kuullut sellaisesta uudistuksesta, että liikuntaryhmiä yhdistettäisiin. Tsekkailin kuitenkin lähiseudun koulujen nettisivuja, ja niissä, missä opettajien yhteystiedot oli julkaistu, oli kaksi liikunnanopettajaa, joista toisella naisen ja toisella miehen nimi. Sen lisäksi olen siinä käsityksessä, että liikunnanopettajiksi koulutetaan (ainakin täällä) 50/50 naisia ja miehiä.

Tuo oli kuitenkin vain yksi esimerkki työpaikan sukupuolivaatimuksesta. Pointtini oli, että on aloja, joilla työntekijän sukupuolella on väliä, ja jos tämä oli todellinen hakuilmoitus, niin varmasti tosi lannistavaa, että siihen tullaan vinoilemaan syrjinnästä :(
Eläkkeellä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #25 : Lokakuu 04, 2020, 12:16:37 »

Uimahallin siivooja saa olla kuitenkin nainen vaikka luutuaisi miesten puoltakin.

Ja se on minusta hyvin epäreilu asia, jonka muuttaisin heti, jos vastaisin siitä.

Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia. Yhteiset liikuntatunnit on jo aika vanha juttu ja niihin on siirrytty monessa koulussa. Silloin ei ole väliä opettajan sukupuolella.

Tässä ei ole kyse omasta ajatus- ja arvomaailmasta, vaan tiedoista ja niiden ajantasaisuudesta. Siitä on jonkun aikaa kun itse olen ollut peruskoulussa ja lukiossa (silloin oli tyttöjen ja poikien ryhmät erikseen), enkä vain ole kuullut sellaisesta uudistuksesta, että liikuntaryhmiä yhdistettäisiin. Tsekkailin kuitenkin lähiseudun koulujen nettisivuja, ja niissä, missä opettajien yhteystiedot oli julkaistu, oli kaksi liikunnanopettajaa, joista toisella naisen ja toisella miehen nimi. Sen lisäksi olen siinä käsityksessä, että liikunnanopettajiksi koulutetaan (ainakin täällä) 50/50 naisia ja miehiä.

Tuo oli kuitenkin vain yksi esimerkki työpaikan sukupuolivaatimuksesta. Pointtini oli, että on aloja, joilla työntekijän sukupuolella on väliä, ja jos tämä oli todellinen hakuilmoitus, niin varmasti tosi lannistavaa, että siihen tullaan vinoilemaan syrjinnästä :(


Gynekologiksi voi kouluttauta mieskin. Naisurologeja en tiedä onko edes olemassa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #26 : Lokakuu 04, 2020, 12:23:51 »
Viimeksi kun sain sähköpostiin vastaavanlaisen kyselyn, kysyin "videon tuottajalta" yrityksen nimeä ja y-tunnusta. Myös ennakkoperintärekisteriotteen pyysin saada nähdä.

En ikinä saanut vastausta 🤔
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #27 : Lokakuu 04, 2020, 12:30:01 »
Viimeksi kun sain sähköpostiin vastaavanlaisen kyselyn, kysyin "videon tuottajalta" yrityksen nimeä ja y-tunnusta. Myös ennakkoperintärekisteriotteen pyysin saada nähdä.

En ikinä saanut vastausta 🤔

Ennakkoperintärekisteriin kuuluminen ei ole pakollista.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #28 : Lokakuu 04, 2020, 12:35:48 »
^ Ei olekaan. Mutta ei herätä luottamusta jos sinne ei kuulu.

Enkä jauha tästä enkä muista veroasioista tämän enempää 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #29 : Lokakuu 04, 2020, 12:50:53 »
Viimeksi kun sain sähköpostiin vastaavanlaisen kyselyn, kysyin "videon tuottajalta" yrityksen nimeä ja y-tunnusta. Myös ennakkoperintärekisteriotteen pyysin saada nähdä.

En ikinä saanut vastausta 🤔

Ennakkoperintärekisteriin kuuluminen ei ole pakollista.

Asialliselta työtarjouksen tekijältä kuitenkin saa vastauksen jossa selitetään miksi ei kuulu rekisteriin.
#maksuseksionihanaa

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #30 : Lokakuu 04, 2020, 13:05:17 »
Tässä ei ole kyse omasta ajatus- ja arvomaailmasta, vaan tiedoista ja niiden ajantasaisuudesta. Siitä on jonkun aikaa kun itse olen ollut peruskoulussa ja lukiossa (silloin oli tyttöjen ja poikien ryhmät erikseen), enkä vain ole kuullut sellaisesta uudistuksesta, että liikuntaryhmiä yhdistettäisiin. Tsekkailin kuitenkin lähiseudun koulujen nettisivuja, ja niissä, missä opettajien yhteystiedot oli julkaistu, oli kaksi liikunnanopettajaa, joista toisella naisen ja toisella miehen nimi.

Ei missään ole sellaista ohjeistusta (esim. OPS), että liikuntaryhmät pitää jakaa sukupuolen mukaan. Käytännön syistä, näin vain usein toimitaan.

Monessa Suomen lukiossa järjestetään esim. LI1 kurssi vain yhden kerran vuodessa. Tämä tarkoittaa sitä, että se muodostuu sekä tytöistä että pojista.

Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #31 : Lokakuu 04, 2020, 13:12:13 »
...ja imitoida Hjallis Harkimoa...   

Hjallis on ihanan töksö ulosannissaan :-* Halla-Ahokin on :-*
Tuli tässä ohimennen selvitettyä Nimpparan miesmaku ;D

joo, olen imitoinut Hjallis firman pikkujouluissa, joten estraditaiteilijan olen varsin menestynyt!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #32 : Lokakuu 04, 2020, 13:19:27 »
Hese69, ei ole syrjintää. Joihinkin töihin on pakko valita kandidaatteja iän, sukupuolen ja muiden henkilökohtaisten piirteiden perusteella. Esimerkiksi tyttöjen liikunnanopettajan on oltava nainen, ja poikien liikunnanopettajan mies, koska nämä opettajat saattavat kohdata oppilaitaan pukuhuoneissa. Näyttelijöiden työ on esittää tietty rooli, ja Pikku-Siiri 6 v ei voi näytellä Kaljamaha-Kaalepin 69 v roolia.


Olen eri mieltä. Tämä todellä törkeää syrjintää, koska olen vain miesoletettu. Kukaan ei ole todistanut, etten olisi nainen. Ja siltikin voin tuntea olevani nainen, eikä sitä saa kyseenalaistaa. Tai saa, mutta se ei ole hyvin käytöstapojen mukaista. Eikä ikääni voi todistaa oikeaksi. Ehkä olen kuvitellut kaiken ja olenkin vielä 18-vuotias nuori kolli. Ja olen nukkunut kolmas osan elämästäni, joten oikeastaan olen vielä suhteellisen nuori. Moni tämän ikäinen on vielä vanhemmannäköinen käpy.

Tässä ei etsitä liikunnanopettajaa, punihilkkoja tai paikallisia tenttu tenuja, vaan todellista näyttelijää. Monet näyttelijät pystyvät vetämään roolin, kun roolin kunhan maskeraus ja käsikirjoitus on hoidettu ammattimaisesti.   

Ja vakavasti ottaen katson, että olen oikea nainen hoitamaan tämän homman, joten pulinat pois! Roolit on minun, muut tunnustakaa häviönne.  ::)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2020, 13:23:45 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #33 : Lokakuu 04, 2020, 17:24:10 »
Hui jäätävä tuo Ninnin vartalo tuossa profiilikuvassa. Mitkä reidet :-*

Kattelin ihan samaa, hitto kun sais vähän 👀

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #34 : Lokakuu 04, 2020, 19:55:20 »
Hui jäätävä tuo Ninnin vartalo tuossa profiilikuvassa. Mitkä reidet :-*

Kattelin ihan samaa, hitto kun sais vähän 👀

Hahaha silleen asiasta kukkaruukkuun 😁 Mut kiitos Nina, Jimmy ja Masseur ❤️
Thank you 🙏🕊️

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #35 : Lokakuu 04, 2020, 23:04:46 »
Etsitään 18-35v naisia videotuotantoon. Spostilla lisätietoja.
Hakuaika 3.10 - 15.10

Yhteydenotot aluksi yvnä.

Joopa joo ;D Haiskahtaa taas vahvasti jonkun tarpeelta kartuttaa omaa koti-poke kokoelmaa.

"Kuvaukset suoritetaan kotonani, käsivaralta 8mm kaitafilmi kameralla ja palkkioksi saa lähes tyydytetyn olon, kinkkuvoileivän ja 40€"
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #36 : Lokakuu 04, 2020, 23:23:07 »
Viimeksi kun sain sähköpostiin vastaavanlaisen kyselyn, kysyin "videon tuottajalta" yrityksen nimeä ja y-tunnusta. Myös ennakkoperintärekisteriotteen pyysin saada nähdä.

En ikinä saanut vastausta.
Mikäs se sun y-tunnus on? Voit vastata privallakin.🤔
Perfektionisti.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #37 : Lokakuu 04, 2020, 23:28:33 »
Väärinkäsitysten välttämiseksi täytyy nyt tunnustaa, että tuo mun kiinnostukseni tähän työtarjoukseen ei ollut ihan aitoa, vaan sellaista pientä huumoria. Kiinnostuneita voisi ilmaantua, jos tekisit ihan oikeaa työpaikkailmoitusta vastaavan esittelyn työstä. Palkkatieto olisi oleellinen, niinkuin ihan missä tahansa työssä.
Ei työnhakuilmoitukseen koskaan laiteta mitään "palkkatietoa", jos ei sitten ole kyse jostain julkisen puolen virasta jossa palkka määräytyy suoraan jonkun palkkataulukon mukaan. Yleensä palkka riippuu hakijan pätevyydestä ja sopivuudesta haettavaan tehtävään. Älykkäät ihmiset tämän kyllä tietävätkin.
Perfektionisti.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #38 : Lokakuu 05, 2020, 07:35:00 »
Jostain kumman syystä tällaisissa tarjouksissa ei ole ollut joko kunnollista korvausta tai minkäänlaista kirjallista sopimusta palkasta ja sen maksupäivistä:D Yksi sanoi ”ettei ole rahaa maksaa”, kun sanoin, että selkeä palkka pitää olla, en ala katsomaan ”katsotaan sitten”- juttuja.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etstsitään 3kpl nuoria naisia tuotantoon
« Vastaus #39 : Lokakuu 05, 2020, 07:38:26 »
Väärinkäsitysten välttämiseksi täytyy nyt tunnustaa, että tuo mun kiinnostukseni tähän työtarjoukseen ei ollut ihan aitoa, vaan sellaista pientä huumoria. Kiinnostuneita voisi ilmaantua, jos tekisit ihan oikeaa työpaikkailmoitusta vastaavan esittelyn työstä. Palkkatieto olisi oleellinen, niinkuin ihan missä tahansa työssä.
Ei työnhakuilmoitukseen koskaan laiteta mitään "palkkatietoa", jos ei sitten ole kyse jostain julkisen puolen virasta jossa palkka määräytyy suoraan jonkun palkkataulukon mukaan. Yleensä palkka riippuu hakijan pätevyydestä ja sopivuudesta haettavaan tehtävään. Älykkäät ihmiset tämän kyllä tietävätkin.

Seksityössä asia on ihan eri, älykäs ihminen varmaan tämän oivaltaa.