Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuuma ja kaunis Espoossa  (Luettu 2995 kertaa)

Poissa Imppu

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Kuuma ja kaunis Espoossa
« : Lokakuu 02, 2020, 08:33:41 »
Tuli tuossa eräänä päivänä soitettua ko. nimimerkille. Sovittiin tapaaminen noin 1½ tunnin päähän ja varmistin vielä että suikkarikin on ok, pyysi soittamaan ½ tuntia ennen tarkempaa osoitetta varten ja sitten vielä ovelta. No perille löydettiin aikataulun mukaisesti raidejokerin työmaasta huolimatta...
Soitto alaovelta ja hissillä oikeaan kerrokseen. Oven avasi suunnilleen kuvien kaltainen nainen. Totesin että asunto ok ja kysyin neidiltä että saako häntä suudella. Tämä oli ilmesesti jostakin syystä sopimaton kysymys koska saman tien hän totesi että mene pois!!
No mitä sitä vastaan väittämään, ei tapaus kuitenkaan niin timanttinen ollut että olisin ruvennut sen enempää perusteluja kyselemään.
Jotenkin vaan tuntuu oudolta käytökseltä, viimeisen vuoden aikana kuitenkin käynyt varmaan kymmellä eri palveluntarjoalla ja koskaan ei ole joutunut ovelta kääntymään, vaikka pari kertaa sitä itse olen oma-aloitteisesti miettinytkin. Olen kuitenkin aina ajatellut että kun ajan olen varannut niin se myös pitää käyttää vaikka kohde ei ihan lupauksia täyttäisikään :(
No sitten soitto yhdelle vanhalle tutulle ja alta puolen tunnin päästiin nauttimaan mitä parhaimmasta seurasta.
Mutta tosiaan en ihan voi suositella ko. ammatinharjoittajaa oman kokemuksen perusteella.