Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jemina  (Luettu 2730 kertaa)

Poissa Dreamer

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Jemina
« : Lokakuu 02, 2020, 00:32:11 »
RE:llä ilmoitteleva thaikku. Onko kenelläkään kokemusta hänestä?
Aikuinen nautiskelija

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jemina
« Vastaus #1 : Lokakuu 02, 2020, 10:11:07 »
RE:llä ilmoitteleva thaikku. Onko kenelläkään kokemusta hänestä?

Tampereella otin puolen tunnin setin yhdellä paperirahalla. Alkuun vähän normaalia thaihierontaa eli läpsyttelyä. Itse suoritus perussetti, suikkari, pari asentoa, kaikki kumilla. Niin kuin usein thaityttöjen kanssa pienimunaisenkin itsetunto kohoaa kun tyttö kauhistelee katkarapuakin aika isoksi. Iloinen ja ystävällinen tyttö, ulkomuotonaan ei pahimmasta päästä, kuvat varmaan omia. Jos thaikuista tykkää, niin suosittelen käymään!
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Dreamer

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jemina
« Vastaus #2 : Lokakuu 02, 2020, 14:26:00 »
Tuli käytyä tunnin vierailulla. Loppulauselmassa voisin todeta, että ihan miellyttävä tapaaminen.

Tapasimme hivenen erikoisemmin sillä neito oli onnistunut eksymään noin 150m päässä majapaikastaan sokoksen eteen.  ;D
Kävin noutamassa likan oikeaan osoitteeseen ja päästiin itse asiaan.

Nainen omaa silmää viehättävä ja ystävällinen, mutta silikonit tuntui hivenen kovilta käteen. Nätisti olivat kyllä muotoiltu.
Alkuun vähän hierontaa ja jalat kyllä tykkäsi kun ei ollut pelkkää hivelyä tänään. Pienen hieronnan jälkeen nainen pyörähti 69 asentoon ja maistelimme siinä aikamme toisiamme. Lopulta kanki tanassa levitettyjen jalkojen väliin ja omalle vehkeelle tuntui vallan sopivalta vastakappaleelta.Oli mukava tuntea miten nainen kostui aktin aikana varsin liukkaaksi. Hetki lepoa ja sitten neito hieroi ylävartalon, enkä voinut (enkä kyllä halunnutkaan)estää kalun uudelleen kovenemista. Kumi taas päälle ja tällä kertaa hivenen kovempaa ajoa niin että neidonkin suusta alkoi kuulua nautinnosta kertovia ääniä.

Homma tuntui menevän aika ammattilaistyyliin, mutta sain itse mitä hainkin. Koko ajan mistä maksoin sain käyttää, eikä nainen plärännyt kertaakaan puhelintaan tapaamisen aikana. Omalta kohdaltani voin suositella.
Aikuinen nautiskelija