Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?  (Luettu 4650 kertaa)

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Ensimmäistä pukkaa!

Meikän (tän hetken) unelma hakusessa:
Eli siis oikeasti hyvin hierova tapaus, kenen kanssa pääsis hieronnan (jonka aikana vähän herätelty jo himoja) jälkeen yhdessä suihkuun ja mahdollisesti saunaan. Tuolla suihkussa/saunassa sitten käsihoidon kautta mielellään lisäksi suuhoitoon ja jos kaikki tähdet ovat kohdallaan se ois sellasta hävytöntä kakovaa syväkurkutusta  8) Toki tohon lopetukseen toimii mahdollisesti joku muukin tyyli  ::)

Palveluntarjoaja mielellään nuori/nuorekas, eikä erityisen ylipainoinen.

Saa suositella itseään tai jotain hyväksi koettua, tänne tai yyveellä!

Täältä tähän, saas nähä osuuko  :P

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2020, 21:44:26 »
Tervetuloa keskustelufoorumille Mightyfinn. Edellisellä foorumilla eräs tyyppi ilmoitti että seisokki on valmiina ja kehotti hupakoita muodostamaan  pikaisesti jonon tälle jotta seisokki ei kerkiäisi laskea Ei siinä mitään, voi toi onnistuakin, vaikka en tiedä ainoankaan tällaisen deittityylisen ilmoituksen menestyneen. Me seksinostajat, vanhat huoripukit ja paatuneet turskat tavataan olla ilmoitusivustojen mainosten perusteella palveluntarjoajiin itse yhteydessä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2020, 21:53:07 »
Kiitoksia Aza toivotuksista!

Ja juu en pidätä hengitystäni, odottaessani pitkää listaa palveluntarjoajista. Jonkin verran aktiivisena skenessä pyörineenä tiedän toki tämän.

Mutta mites se oli; Aina kannattaa kysyä! ;)


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #3 : Marraskuu 08, 2020, 22:33:24 »
Hese69 on kaikkea mistä unelmoit!
Why so fragile?

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #4 : Marraskuu 09, 2020, 08:53:27 »
Herra mun vereni! Lifti! Mies ja legenda! Vastaa mun lankaan! Elämäni on täyttynyt, enkä enää hae mitään. Tai siis haen. Mikään ei liity. Jatkakaa.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #5 : Marraskuu 09, 2020, 11:37:15 »
Me seksinostajat, vanhat huoripukit ja paatuneet turskat tavataan olla ilmoitusivustojen mainosten perusteella palveluntarjoajiin itse yhteydessä.

Vaikka tää on totta, niin esmes mulla ei taida lukea edes kotisivuilla, että meillä pääsee saunaankin. Nyt kun ajattelen asiaa, niin lukeekohan siellä edes syväkurkkuasiaa? No, sori OT. T: keski-ikäinen täti-ihminen
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #6 : Marraskuu 09, 2020, 12:20:18 »
Ja heti perään the one and only espoolaisrouva! Täällähän joutuu ihan hurjaan pyöritykseen heti  ::)
Juu ei mielestäni noita oo sulla lukenu, ainakaan viimeaikoina... Sen verran muutamaan otteeseen oon käyny sielläkin kurkkimassa. Ikävä kyllä vaan ihan pelkästä mielenkiinnosta, koska ei oo enää työreissuja pääkaupunkiseudulle, eikä oikee osaa maksullisen hoidon takia sinnepäin lähteekään... Viimeisin kerta tais olla erään sun 'oppilaan' (tai ainakin teitte jotain yhteistyötä joskus) takia järkätty työreissu Helsinkiin, kun kävin siel huvittelemassa, mut siitäkin taitaa olla jo pari vuotta...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #7 : Marraskuu 09, 2020, 17:41:41 »
^ Musta tuntuu että läpäisit kaikki mahdolliset testit ja Mighty-isokynä-finn olet enemmän kuin tervetullut keskuuteemme.
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #8 : Marraskuu 09, 2020, 18:10:39 »
^ Eipäs nyt hötkyillä, Lifti. Jutellaan tästä vielä, kun kokoonnutaan seuraavan kerran Elävien Legendojen Iltakouluun. Demokraattinen päätöksenteko ennen kaikkea.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #9 : Marraskuu 09, 2020, 20:35:35 »
Kiitollisesti kumartaa hän kohti Liftin mestarillisia sanoja! Saanko luvan käyttää "Testinläpäisijä® - approved by Lifti" merkintää allekirjoituksessani? Isokynä vaikuttaa kaltaiselleni aloittelevalle kovin mahtailevalle, joten voinemmeko tehdä katsannan sen laajemmasta esiintuonnista tuonnempana?

Espoolaisrouvalta puolestaan haluaisin kysyä, olisiko jotain, mitä voisin tehdä voittaakseni teidät puolelleni?  ::)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2020, 21:01:58 »
^ Palataan asiaan kun olen käynyt ryyppäämässä tuolla Espoossa ja rouva on sättinyt minun yritystäni nousta yksinvaltijaaksi. (jupisee - prrrrkkele, kaiken sekin huomaa)
Why so fragile?

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieronta->Suihku->(Sauna)->Käsihoito?->Suuhoito?->Kurkkuhoito?-Pano?
« Vastaus #11 : Marraskuu 09, 2020, 21:30:57 »
Voimia <3

Eikös se näin ole tapana ollut toivottaa? Uskon, että löydätte synergian kohti voimaannuttavaa määränpäätä. Odotan toiveikkaana, jossa pieni ripaus pelkoa tulevasta.