Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen kultainen suihkusi  (Luettu 6854 kertaa)

Poissa Seurallinen

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Ensimmäinen kultainen suihkusi
« : Syyskuu 26, 2020, 23:44:05 »
Eli miten, koska, kuinka siihen päädyttiin  ??? Ja mitä pidit  :P

Itsellä silloisen tyttökaverin kanssa lähti ajatus, joskaan en enää muista kumman ehdotuksesta ja tulipa pissaleikkejä sitten leikittyä puolin sun toisin. Sen jälkeen siviili puolella ollut hiljaisempaa sen suhteen, joten joskus aina maksullisissa toteuttamassa fantasiaa  8)

Poissa ZomeBody

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2020, 14:22:30 »
Eka kerran 15 vuotta sitten erään daamin kanssa, jonka kanssa kohdattiin jollain silloisella deittisivulla. Tutusteltiin ja jutusteltiin ihan normaalisti ja tietysti jossain vaiheessa puheeksi tuli myös seksi ja fantasiat sen suhteen. Daami kertoi haaveilleensa joskus pissailusta jonkun kaverin kanssa ja kerroin heti kalu kovana omasta halustani päästä joskus kokeilemaan niitä leikkejä. Innostuttiin molemmat ja ensin viesteillä lämmiteltiin tulevaa tapaamistamme. Sitten tavattiin luonani ja leikittiin kylppärissä. Istuin ammeessa ja daami kyykisteli kivikovan kaluni päällä ja antoi pissan valua. Alkuun häntä luonnollisesti jännitti ja suihku oli melko heikko ja katkonainen, mutta seuraavat kerrat (joita tuon viikonlopun aikana oli useita) sujuivatkin sitten paljon rennommin. Ainoa miinuspuoli tuolloin oli että kylppäri ja amme olivat turhan pieniä, joten hyvien asentojen löytäminen oli hankalaa. Tapaamisemme lopulla daami istui pesukoneen päällä ja minä olin kyykyssä hänen edessään. Upea näkymä suoraan itse lähteeseen ja sieltä rinnuksilleni suihkunneeseen kultaan. Tuossa olisi ollut ihannetilanne myös maistella nektaria, mutta tuolloin en vielä kuitenkaan uskaltanut. Sen aika tuli sitten paljon myöhemmin erään toisen daamin kanssa. Mutta tosiaan, tuon viikonlopun aikana tuli täysin selväksi että oikeasti nautin kultaisista suihkuista ja nimenomaan vastaanottavana osapuolena. Daami itsessään ei valitettavasti ollut minun tyyppiäni sen enempää ulkoisesti kuin sisäisestikään emmekä sittemmin enää tavanneet, mutta mahtava viikonloppu meillä oli kosteiden leikkien parissa. Mimmin ei tarvinnut muuta kuin sanoa että nyt hänellä on vessahätä, haluatko tulla mukaan ja olin jo kalu kovana. Hän sanoi että häntä itseään tilanteessa kiihotti ja kiehtoi itse pissaamista enemmän minun reaktioni ja kiimaisuus. Eli tällainen ensikokemus kultaisista suihkuista livenä naisen kanssa. Tästä kuluikin aikaa 10 vuotta ennen kuin tapasin taas naisen, joka oli yhtä innoissaan näistä leikeistä kuin itsekin, hän oli jopa innokkaampikin ja välillä koko hommasta meinasi kadota hohto (seurustelimme kaksi vuotta) mikä taas todisti sen että ei makeaa (eikä edes kultaisia suihkuja) mahan täydeltä. Nyt aikaa on taas kulunut ja mukava olisi päästä pitkästä aikaa suihkun alle. Sillä silmällä katselenkin nyt näiltä foorumeilta sopivaa palveluntarjoajaa.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #2 : Syyskuu 30, 2020, 21:04:40 »
Tampereen Villikammiossa Jadelta sain ensi kosketuksen pissajuttuihin. Matkan varrella on tullut kokeiltua usean sihteerin kanssa ko juttua mutta moni kokemus on jäänyt vaillinaiseksi. Nyt olen löytänyt sihteerin jonka kanssa homma toimii kuin unelma. Jos asia kiinnostaa, ei ku kokeilemaan.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #3 : Lokakuu 01, 2020, 13:19:42 »
Tätä haluaisin joskus kokeilla. Olisi kivaa, jos daami istuisi sylissäni vaikkapa mikroshortsit jalassa ja antaisi tulla niin että molemmat kastumme. Maistaminen ei kylläkään kiinnosta.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa pasi68

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #4 : Joulukuu 18, 2020, 19:00:43 »
Juu, tämä on ollut haaveenani jo pitkään. Omalle vaimolle turha ehdottaa, uskokaa pois tiedän kyllä, joten sopiva palveluntarjoaja on hakusessa. Nyt satakunta huomio. Jos vaan löytyy sopiva tai pätevä päälle pissaaja, niin yv:llä voi ottaa yhteyttä. Nainen tai nuorempi tyttö. Siis täysi-ikäinen tietysti. Itse olen 52v mies. Haluan koittaa miltä lämmin pissa tuntuu iholla.
-Pasi-

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #5 : Joulukuu 23, 2020, 18:46:22 »
Eikös Annu Porissa tarjoa pissaleikkejä?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #6 : Joulukuu 23, 2020, 19:30:09 »
Olisi kivaa, jos daami istuisi sylissäni vaikkapa mikroshortsit jalassa ja antaisi tulla niin että molemmat kastumme.

Oi, joo.  :inlove:

Pissaleikit on yksi niistä jutuista, joista en tiennyt nauttivani ennen kuin kokeilin. Oli tosi vaikea kuvitella, mistä siinä oikeasti voisi tykätä (kummassakaan roolissa). No, vaikea edelleen kuvailla, mutta todellakin rakastan pissata ihmisten päälle!

Olen huomannut vuosien varrella, että kultasuihkutilanteiden tunnelma tai sävy voi olla aika monenlainen eli aina en koe esim. alistavani toista. Ja asiakkaiden pissaleikkitoiveiden kautta olen löytänyt myös ihan uusia omia suosikkijuttujani, kuten juuri tuon Haran mainitseman vaatteet päällä pissaamisen!

On nimittäin ihan sairaan kivaa (vaikka oli aluksi yllättävän vaikeaa) pissata housuihin (esim. kireisiin farkkuihin tai leggareihin tai farkkushortseihin) ja hinkkailla haarovälejä vastakkain, tai vaikka istua toisen lantion päällä (molemmilla housut jalassa) ja antaa pissan tulla vähitellen, lyhyinä suihkauksina, kastelemaan molemmat.

Yllätys oli muuten sekin, että pystyn laukeamaan pissatessani! Ja siitähän syntyy parhaimmillaan aika kivat cocktailit, kun suihkuttelee lopuksi vuorotellen squirttinesteitä ja virtsaa... Hrrr...
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2020, 17:56:38 »
^Uuh, mitä se suosikkirouvani kirjoittaakaan! Kuulostaa melkein suunnitelmalta.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #8 : Joulukuu 27, 2020, 20:00:16 »
Eräs siviilipoka ravintolasta. Jatkot luonani ja aamulla jatkettiin mihinkä yön aikana jäätiin. Tehtiin sitten launtaina yhdessä ruokaa ja otettiin muutamat kaljat. Saunottiin jne. Mukavaa yhdessä oloa..Sitten päivällä kävin kusella. Hetken päästä nainen rynnisti vessaan kiireellä. Paha olo ja pienet pukkulat lavuaariin. Jatkoin kusemista kun kusetti perkeleesti..Nainen sano että seuraavan kerran kuset sitten mun suuhuun..Pikkanen kipsi iski päälle, mutta kun kalja kusettaa niin seuraavat kuset meni wessassa naisen suuhun..Siitä itsellä heräsi ajatus, että josko minäkin otan sitten kuset suuhun (ekaa kertaa).Vähä pelonsekaisin tuntein otin kuset rinnuksille ja seuraavalla kerralla sitten lipasin piparin puhtaaksi.Oli muutenkin kiva viikonloppu hänen kanssaan. Sunnuntai iltana vein sitten naisen kotio.Hommat jatkuneet tämän viikonlopun jälkeen silloin tällöin.  :xmas: :blowjob:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #9 : Joulukuu 27, 2020, 20:12:00 »
Yksi akka kusi kännissä mun päälle kun luuli jostain syystä omaa sänkyään ja minua vessaksi. Raahasin hiuksista suihkun alle, laskin kylmää vettä päälle ja kusta valuen huusin "tule nyt saatanan juoppo järkiisi"

Eli en tykännyt.
Why so fragile?

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #10 : Joulukuu 27, 2020, 20:28:31 »
Yksi akka kusi kännissä mun päälle kun luuli jostain syystä omaa sänkyään ja minua vessaksi. Raahasin hiuksista suihkun alle, laskin kylmää vettä päälle ja kusta valuen huusin "tule nyt saatanan juoppo järkiisi"

Eli en tykännyt.

Ai jumalauta. Toi oli kyllä paha ja anteeksiantamatonta ?  :headbang:
Tällä kertomallani naisella fetissi, että kusisin sen sisään naidessa. Noh muutaman kerran yritetty (kortsulla naimiset).Kyllähän se kortsu alkaa täyttymään, mutta itse en välttämättä pitänyt/kiihottunut moisesta. Mutta mitä me miehet ei olla valmiina tekeen naisten puolesta. Perk.le

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #11 : Joulukuu 27, 2020, 20:38:05 »
Mutta mitä me miehet ei olla valmiina tekeen naisten puolesta. Perk.le

Juurikin näin. Ja yleensä ne sirkustemput mitä toivolistalla on, ei jotenkin sytytä. Mutta sinulle rakkaani mitä vain.

Onneksi siinä kohtaan kun nainen anelee spermat sisään, niin mulla on jo tiedossa se että tuleeko tästä lystistä kusipäiset kaksoiset.
Why so fragile?

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #12 : Joulukuu 27, 2020, 21:00:22 »
Mulla vehkeet valtiolla..Hmm. tuli muuten mieleen, että kun käyty vasektomiassa (lue steriloinnissa) vois valtiolta saada ns. romutuspalkkion.Vähä niinkuin vanhoista autoista.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #13 : Joulukuu 28, 2020, 11:25:43 »
Mulla vehkeet valtiolla..Hmm. tuli muuten mieleen, että kun käyty vasektomiassa (lue steriloinnissa) vois valtiolta saada ns. romutuspalkkion.Vähä niinkuin vanhoista autoista.
Kiva idea mutta valtion kannalta lapsettomuus tarkoittaa myöhempiä tulonmenetyksiä joten ei varmaan siihen olla kannustamassa.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #14 : Helmikuu 10, 2021, 15:26:26 »
Tuli tämäkin kokeiltua ja kivaa oli! Se on hauska tunne, kun lämmin neste valuu kivikovan kullin päälle :)
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Jantsa

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #15 : Helmikuu 21, 2021, 13:08:49 »


Oi, joo.  :inlove:

Pissaleikit on yksi niistä jutuista, joista en tiennyt nauttivani ennen kuin kokeilin. Oli tosi vaikea kuvitella, mistä siinä oikeasti voisi tykätä (kummassakaan roolissa). No, vaikea edelleen kuvailla, mutta todellakin rakastan pissata ihmisten päälle!

Olen huomannut vuosien varrella, että kultasuihkutilanteiden tunnelma tai sävy voi olla aika monenlainen eli aina en koe esim. alistavani toista. Ja asiakkaiden pissaleikkitoiveiden kautta olen löytänyt myös ihan uusia omia suosikkijuttujani, kuten juuri tuon Haran mainitseman vaatteet päällä pissaamisen!

On nimittäin ihan sairaan kivaa (vaikka oli aluksi yllättävän vaikeaa) pissata housuihin (esim. kireisiin farkkuihin tai leggareihin tai farkkushortseihin) ja hinkkailla haarovälejä vastakkain, tai vaikka istua toisen lantion päällä (molemmilla housut jalassa) ja antaa pissan tulla vähitellen, lyhyinä suihkauksina, kastelemaan molemmat.

Yllätys oli muuten sekin, että pystyn laukeamaan pissatessani! Ja siitähän syntyy parhaimmillaan aika kivat cocktailit, kun suihkuttelee lopuksi vuorotellen squirttinesteitä ja virtsaa... Hrrr...

Espoolaisrouvahan kirjoittikin käsikirjoituksen seuraavaan kertaan... oioioi, tätä jään odottamaan.

Poissa Jiipee7

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #16 : Maaliskuu 04, 2022, 14:30:17 »
Olisi kivaa, jos daami istuisi sylissäni vaikkapa mikroshortsit jalassa ja antaisi tulla niin että molemmat kastumme.

Oi, joo.  :inlove:

Pissaleikit on yksi niistä jutuista, joista en tiennyt nauttivani ennen kuin kokeilin. Oli tosi vaikea kuvitella, mistä siinä oikeasti voisi tykätä (kummassakaan roolissa). No, vaikea edelleen kuvailla, mutta todellakin rakastan pissata ihmisten päälle!

Olen huomannut vuosien varrella, että kultasuihkutilanteiden tunnelma tai sävy voi olla aika monenlainen eli aina en koe esim. alistavani toista. Ja asiakkaiden pissaleikkitoiveiden kautta olen löytänyt myös ihan uusia omia suosikkijuttujani, kuten juuri tuon Haran mainitseman vaatteet päällä pissaamisen!

On nimittäin ihan sairaan kivaa (vaikka oli aluksi yllättävän vaikeaa) pissata housuihin (esim. kireisiin farkkuihin tai leggareihin tai farkkushortseihin) ja hinkkailla haarovälejä vastakkain, tai vaikka istua toisen lantion päällä (molemmilla housut jalassa) ja antaa pissan tulla vähitellen, lyhyinä suihkauksina, kastelemaan molemmat.

Yllätys oli muuten sekin, että pystyn laukeamaan pissatessani! Ja siitähän syntyy parhaimmillaan aika kivat cocktailit, kun suihkuttelee lopuksi vuorotellen squirttinesteitä ja virtsaa... Hrrr...

Vau! Pissaus sylissä kireät farkut jalassa kuulostaa juuri siltä minkä olen jo pitkään haaveillut toteuttavani. :) Espoolaisrouva on harmittavasti sapattivapaalla, tietääkö kukaan ketään toista palveluntarjoajaa, jonka kanssa yo. sessio onnistuisi? Mielellään pk-seudulla tai lähialueilla.

(juu, yli vuoden vanha ketju mutta kuvaus vain osui niin täydellisesti kohdilleen)

t. J-P

Paikalla jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 73
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #17 : Maaliskuu 13, 2022, 20:09:34 »
Muhkummasta naisesta tykkäävät löytää pissaleikkejä ainakin Kotkasta. Sattumalta kuvasin just tänään pissailuvideoita 🤭💦
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #18 : Maaliskuu 13, 2022, 20:15:29 »
eipä ole tullut tätäkään ihanuutta koskaan kokeiltua  :sheep:
Mutta ehkä joskus....
Ilo oli lukea teidän kokemuksista ja ideoista... etenkin Liftin  :laught:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Jiipee7

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen kultainen suihkusi
« Vastaus #19 : Maaliskuu 14, 2022, 13:35:13 »
Muhkummasta naisesta tykkäävät löytää pissaleikkejä ainakin Kotkasta. Sattumalta kuvasin just tänään pissailuvideoita 🤭💦

Muhkut naiset on ihan parhaita  :)
Kotkaan on jonkin verran matkaa täältä pk-seudulta, mutta ei ehkä liikaa...