Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?  (Luettu 50758 kertaa)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #20 : Syyskuu 22, 2020, 00:30:36 »
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #21 : Syyskuu 22, 2020, 00:54:45 »
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.

Ei nauti ainakaan asiakkaista.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #22 : Syyskuu 22, 2020, 02:19:59 »
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.

Ei nauti ainakaan asiakkaista.
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #23 : Syyskuu 22, 2020, 02:21:22 »
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.

Ei nauti ainakaan asiakkaista.
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.
Vai väittääkö joku, että parikymppinen leidi nauttii 60 äijän seurasta... hah.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #24 : Syyskuu 22, 2020, 02:28:46 »
Ketjun aloittaja helpotti valintaa siinä määrin, että häntä ei tarvitse tavata.
Mitenköhän tää sunkin valinta ilmenee? Sähän et voi tietää, ootko kenties jo käynyt mun luona... tai ehkä joku päivä oot tulossa.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ?
« Vastaus #25 : Syyskuu 22, 2020, 02:40:50 »
Ehkä sun olisi parempi keskittyä siihen muuhun elämään.
Sullako sitä ei ole? Ei käy kateeks

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #26 : Syyskuu 22, 2020, 03:11:49 »
Hazmariinia tuntuu ärsyttävän aika monikin asia.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #27 : Syyskuu 22, 2020, 06:31:59 »
Asiakkaassa ärsyttää se, että haluaa kaikkea ja ei ole valmis maksamaan siitä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #28 : Syyskuu 22, 2020, 06:53:45 »
^ Ja välillä tuntuu että pitäisi itse vielä hieman maksaakin tälle ;D

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #29 : Syyskuu 22, 2020, 07:36:34 »
En tiedä muuttuuko asia sitten, kun 30 vuotta tulee mittariin, kun mä ainakin usein ihastun mun keski-ikäisiin ja vanhempiinkin asiakkaisiin.  ::) Joten kyllä mä ainakin nautin niiden tapaamisesta.

Poissa IhanainenHki

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #30 : Syyskuu 22, 2020, 07:39:30 »
Oharit ja paljaalla kyselijät ärsyttää itseäni, mut enpä niitää jää murehtimaan. Ohareiden suhteen oon minimoinut harmituksen rajaamalla työaikaa niin, että vain tutut tyypit saa esim. aamu- tai ilta-aikoja päivystyksien ulkopuolella jos se sopii mun aikatauluihin.  Silloin yleensä tulee ilmoitus jos ei pääsekään.

Jos asiakas kysyy ”mitä siihen sisältyy?” Vastaan yleensä aika ympäripyöreästi kaiken mitä aikaan kuuluu, koskettelua, hyväilyä, suikkaria, mua saa nuolla, seksiä eri asennoissa, koko aika käytettävissä ja halimista yms.. Muistutan/varmistan aina että suikkari ja yhdyntä kumin kanssa.
Osa kyselee kuuluuko suihkussakäynti aikaan, tai muita ns. Itsestäänselviä asioita, mutta kaikilla ei ole vuosien turska-taustaa tai se soittaminen tosiaan jo saattaa jännittää tosi paljon. Ja just silloin pää lyö tyhjää kun toisessa päässä vastataan.  Toki runkkareitakin mahtuu kyselijöihin, mutta ne oppii kyllä tunnistamaan, eikä niihin mene loppupeleissä niin pitkää aikaa.

Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa. Ei siihen horoluuriin tai viesteihin tarvitse olla 24/7 vastaamassa. Omien rajojen vetämiseen kuuluu myös työajan erottaminen vapaa-ajasta, varsinkin jos pidempään tekee itselleen töitä.  Se palvelee myös asiakkaita. 😊 Toki toisille sopii vastailla ”omalla ajalla” viesteihin, mut jokainen tekee niinku parhaaksi sopii.

Ja ps. Kyllä mä tykkään seksistä ja siitä että mua kosketaan ja että asiakas nauttii ja lähtee tyytyväisenä. Toki kaikkien kanssa kemiat ei kohtaa, mut sekin kuuluu niin tähän kuin muihinkin töihin.
🎀 Vakituisesti taas itä-Helsingissä 🎀

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #31 : Syyskuu 22, 2020, 07:41:45 »
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.

Työtä, myös seksityötä tehdään rahan takia.
Minä pidän asiakkaistani, arvostan heitä ja arvostan sitä, että joku haluaa maksaa palveluksistani.
Minä tykkään paneskella ja ottaa suihin, tykkään myös jutella ja höpsötellä asiakkaiden kanssa.
Monelta asiakkaalta olen oppinut jotain uutta, olen oppinut jotain myös itsestäni. Nautin asiakkaiden seurasta ja nautin seksin harrastamisesta heidän kanssaan, minulla on hauskaa ja hauskuus ja ilo on itselleni elämän tarkoitus.
Elämäntapa huorana vakaumukseni ei sallisi ilmaiseksi paneskeluja pitkin kyliä. Olen uskollinen asiakkalleni, enkä petä heitä millään siviilisäädöillä.
Jos sinä Hatsipiri huoraat katkerana puoliväkisin itse itseäsi parittaen, niin olet joko väärällä alalla tai et ole vielä löytänyt omaa elämän tarkoitustasi.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #32 : Syyskuu 22, 2020, 07:48:32 »
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.

Ei nauti ainakaan asiakkaista.
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.

On eri asia nauttia seksistä kuin nauttia asiakkaista.

Onnea uravalinnan johdosta.

Toivottavasti saat kerättyä kasaan tarpeeksi, ennnen kuin pääsi räjähtää siihen, että joudut tekemään joain, jota et halua tehdä muuten kuin pakosta.
Missään työssä ei jaksa kovin kauan, jos motiivina on vain raha.

Välillä ihmettelee näitä, jotka aloittavat huoraamisenkin pelkästään pariksi kuukaudeksi.


Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #33 : Syyskuu 22, 2020, 07:54:02 »
Ulkomailla, esimerkiksi Belgiassa tai Hollannissa, kyselemällä välttyy kusetuksilta. Jos vaikka Amsterdamin ikkunatytöltä ei kysy mitä etukäteen maksettavaan hintaan sisältyy, niin jokaisen vaatekappaleen riisuminen tai asennon vaihto saattaa sisällä kopissa muuttua lisämaksulliseksi.

Näin juuri. Ja siellä liian kiltiltä ja hölmöltä suomipojalta otettaan rahat pois, jos ei älyä neuvotella etukäteen koko paketin hintaa. Voidaan kysyä myös, että maistuisiko viski. Sekin maksaa erikseen. Hyvä puoli tuossa on, että jos on kokematon harrastelija, oppirahat tulee maksettua ja oppii nopeasti, miten toimia.   

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ?
« Vastaus #34 : Syyskuu 22, 2020, 08:43:05 »
Ehkä sun olisi parempi keskittyä siihen muuhun elämään.
Sullako sitä ei ole? Ei käy kateeks
Osaan kuvitella mitä pitää sisällään sun "muu elämä" eikä todellakaan käy kateeksi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #35 : Syyskuu 22, 2020, 08:59:07 »
Miksihän tämän ketjun nimi on moderoitu? Se kysyi aluksi "mikä ärsyttää", mutta nyt se kysyy "mikä ärsyttää asiakkaassa". En tiedä, kumpaan kysymykseen vastata. No, joka tapauksessa.

Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.

Minulla tulee hyvin päinvastaista palautetta :D Olen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".

Tässä itse kukin oppii huonoista kokemuksista, niin myös minä. Minulle vain toimii parhaiten, että sovin tapaamiset tietyn kaavan mukaan, ja pakotan jokaisen asiakkaan läpikäymään muutaman asian ennen kuin lyön tapaamisen lukkoon. Silloin kun sovin tapaamisia löysemmällä kädellä ja oletin asiakkaiden tajuavan itsestäänselvyydet itse, niin tänne tuli normaalien asiakkaiden seassa myös jotain tosi häröä porukkaa, ja se oli minulle tosi vaarallista ja rasittavaa.

Myös kellonajoissa vaadin tarkkuutta, koska ensinnäkään en halua myöhästyä seuraavankaan asiakkaan tapaamisesta, ja toisekseen olen itse valmiina tapaamiselle tasan sovittuna kellonlyömänä, mutta en välttämättä minuuttia aikaisemmin. Varaan aikatauluihin liukuvuutta ainoastaan silloin, jos siitä on hyvästä syystä sovittu etukäteen.

Aikaisemmin minua tuppasi ärsyttämään, kun asiakkaat saapuivat paikalle ihan miten sattuu. Kun jos tapaaminen alkaa klo. 12:00, niin ohjeistin asiakkaan saapumaan paikalle klo. 11:55. Minusta tuo on ihan selvästi minuutin tarkkuudella ilmaistu aika, mutta asiakkaat saapuivat paikalle järjestään klo. 11:52, 11:53, 11:57, 11:58, 12:00 ja 12:02. Olisiko ollut kymmenesosa asiakkaista, kun oikeasti saapuivat klo. 11:55 (tai 11:54 tai 11:56, jotka menevät eri kellojen sekuntiheiton piikkiin). Luulen heidän olettaneen, että heidän piti "tähdätä paikalle suurin piirtein joskus viittä vaille".

Mutta koska tässä selvästi oli joku rikki, niin minähän korjasin sen. Rupesinkin sanomaan asiakkaille, että saapuvat paikalle klo. 11:56. Siitä ainakin käy selväksi, että oikea aika ei ole "joskus viittä vaille", vaan tarkalleen neljää minuuttia vaille. Sen jälkeen ainakin 80 % asiakkaista ovat saapuneet ilmoittamallani kellonlyömällä :)

Joten nykyään minua ei oikeastaan asiakkaissa ärsytä paljoa mikään, kun olen viilannut omat käytäntöni sellaisiksi, että yhteinen sävel on selvillä ennen kuin kukaan ehtii mokata mitään. Joskus on sellaisia huonosti nukuttuja päiviä, jolloin yleensä kaikki ärsyttää, mutta se on ihan minun oma ongelmani, eikä asiakkaiden.

Mutta sitten on aika paljon niitä yhteydenottajia, joista ei tule asiakkaita. Heissä ärsyttää aika monikin asia, vaikka yritän olla ymmärtäväinen.
Eläkkeellä.

Poissa IhanainenHki

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #36 : Syyskuu 22, 2020, 09:10:08 »

Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.

Minulla tulee hyvin päinvastaista palautetta :D Olen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".


Oon mäkin täsmällinen ja tarkka, ja monesti sanonkin että haluan tehdä nämä asiat selväksi ennenkuin kutsun ketään luokseni. En sitten tiiä mistä johtuu, ehkä mun äänestä tai jostain. 😊 sovin siis aina puhelimessa tapaamiset loppuun.
Viestillä/sähköpostilla voi olla sit eri asia miten saa sen halutun fiiliksen välittymään asiakkaalle.
🎀 Vakituisesti taas itä-Helsingissä 🎀

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #37 : Syyskuu 22, 2020, 09:17:31 »
Raha on tottakai "nautinto", jonka takia tätä tehdään. Mutta jos raha on ainoa nautinto, ei voi olla hyvä huora ja ura kyllä loppuu lyhyeen. Kyllä seksistä, asiakkaista ja nimpparan mainitsemista suikkareista ihan oikeasti pitää nauttia.Seksi vaan on niin kivaa! Ja läheisyys, koskettelu, höpöttely ❤️ Jos homma tuntuu vastenmieliseltä, niin sitten vaan korkkarit naulakkoon.

ÄRSYTTÄÄ teinit, jotka luulee, että huoraaminen = silmät kiinni, pillu levälteen ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #38 : Syyskuu 22, 2020, 09:38:56 »

Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.

Minulla tulee hyvin päinvastaista palautetta :D Olen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".


Oon mäkin täsmällinen ja tarkka, ja monesti sanonkin että haluan tehdä nämä asiat selväksi ennenkuin kutsun ketään luokseni. En sitten tiiä mistä johtuu, ehkä mun äänestä tai jostain. 😊 sovin siis aina puhelimessa tapaamiset loppuun.
Viestillä/sähköpostilla voi olla sit eri asia miten saa sen halutun fiiliksen välittymään asiakkaalle.

Joo en tietenkään tarkoittanut, että vetovoimaisuus ja täsmällisyys olisivat toisensa poissulkevia piirteitä :) Minulla ne vain tuntuvat olevan, kun minusta se ensivaikutelma oli kuulemma pelkkä pilkuntarkkuus, mutta sitten kasvotuksin olinkin "positiivinen yllätys". En tiedä miten voisin saada viestintäni tuntumaan asiakkaille kutsuvammalta, kun tuntuu, että mitä enemmän yritän kuulostaa hyvältä, niin sitä useammat eivät kuuntele sitä asiaa, mitä heille sanon. Kai se on taito, joka joillain vain on, ja minulla ei. Ja varmaan sekin vaikuttaa, että sinä sovit tapaamiset puhelimitse ja minä sähköpostitse.
Eläkkeellä.

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #39 : Syyskuu 22, 2020, 09:55:05 »
Monet asiat tällä alalla ja elämässä yleensäkin saattaa ärsyttää, mutta kaikista asioista ei kannata ärsyyntyä. Ja jos ärsyttää liikaa, niin loma tai tauko on paikallaan!

  Mikäli multa kysytään paljaalla panoa, niin lopetan itse viestittelyä siihen. Tällä tavalla mun ei tarvitse ärsyyntyä ja vääntää rautalangasta asiakkaalle, miksi harrastan seksiä vain suojattuna. Niin yksinkertaista. Sanotaanko, että noin 60% viesteistä kuuluu tämä ”mitä sisältää”-kysymys. Siihen itse vastaan kysymyksellä  mitä asiakas toivoo itse tapaamisen sisältävän ja mistä hän pitää? Kerron jatkoksi myös mitä kanssani ei voi tehdä. Näin päästään helposti siihen, miten tapaaminen toteutuu ja mitä kumpikin osaa odottaa yhteiseltä ajalta.

Olis helppoa, jos kommunikaatio olis vain sitä, et laittaa asiakkaalle hinnan, ajan ja paikan viestillä  ;D tähän työhön kun liittyy myös sitä näkymätöntä työtä, johon kuuluu tekstarit, mailit ja puhelut. Ne vie aikaa siltä kuuluisalta omalta elämältä, mut sitä tää homma vaan on  ;)

Helsinki 9.-11.11. ❤️