Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?  (Luettu 50937 kertaa)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #160 : Syyskuu 27, 2020, 20:33:18 »
En ole nähnyt Hazsamariinin esittelyä, niinkun lähes kaikki uudet tytöt esittäytyvät. Olen nähnyt vaan kärjistettyjä stereotypiota. Iltiksen toimittaja vai vakavasti aivovammainen, en ole vielä päättänyt >:(

Olen käsittänyt, että suomessa riittää luksushupakoksi pelkästään se, että on nainen. Mainostaakaan ei tarvitse yhtään. ;D

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #161 : Syyskuu 27, 2020, 20:51:20 »
Tuli mieleen aikoinaan keltaisilla pyörinyt ”sihteeri”. Haukkui jokaista asiakasta ja samaan aikaan asiakkaita oli mukamas käynyt ovista, ikkunoista, katolta, jopa seinien läpi ja yhtenäistä niillä, että kaikki olivat halukkaita seurustelemaan kyseisen yksilön kanssa. Saman kaltainen tämäkin tapaus vaikuttaisi olevan. Lukenut erilaisia foorumeita ja sen perusteella nyt keksimässä stooreja. Mutta tämä on oma spekulaationi.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #162 : Syyskuu 27, 2020, 20:55:17 »
^ Olen samaa mieltä. Onhan näitä ollut ja on edelleenkin jotka jaksavat kirjoitella "kokemuksistaan" vuosiakin. Yhtään raportin tapaista heistä ei löydy "kun olen kieltänyt kirjoittamasta".

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #163 : Syyskuu 27, 2020, 21:14:05 »
Todella paljon menee ihon alle... noh, mikä ongelma? Täällä rapsataan tytöistä, nyt rapsataan asiakkaista.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2020, 21:58:24 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #164 : Syyskuu 27, 2020, 21:27:59 »
En ole mitenkään velvollinen kommentoimaan ja varsinkaan vastuussa muiden feikkikirjoitteluista, mutta todettakoon jälleen kerran että kyseisessä tapauksessa itse tunnistin henkilön kirjoittelevan usealla eri nikillä.

Niin niin ja kiittelit häntä kovasti tapaamisesta ja kirjoittamastaan rapsasta ;D ;D ;D No sattuuhan sitä.

Jep. Aloittakaapa kierros kaikista muistakin pskapuheista jos ei muita juttuja löydy, viihdyn vielä paremmin poissa tältä forumilta, ehkä lopulta saatte jäljelle jääväksi turskiksen tasoisen paikan.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #165 : Syyskuu 27, 2020, 21:29:04 »
Isojen kirjaimien käyttö, omahyväisyys, riitaa haastava kirjoitustyyli, tulee mieleen eräs mim... tai matami joka tuli kuuluisaksi mm. Vaasan saariston tirkistely episodista. Ei taida kuitenkaan olla sama, tai ei sitä tiedä 😄
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #166 : Syyskuu 27, 2020, 21:47:25 »
Tinkiminen, oharit ja munakuvat. Samoin tyhmien/samojen kysymysten kysyminen. Ei sillä, saa kysyä jos on kysyttävää, mutta jossakin pitää mennä raja.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #167 : Syyskuu 27, 2020, 22:49:10 »
^Niitä paljaalla antajiakin on, niin varmaan sen takia niitä ruinaajiakin löytyy🙄

Mutta kuka haluaa panna huoraa paljaalla? Itsemurhakandidaatti,  hullu, elämäänsä kyllästynyt?
Ei sillä, väitän että huorat puhtaampia ja terveempiä kuin moni " siviiliakka"
Mut kuitenkin.

Tyhmät ja piittaamattomat. Oletetaan ettei mikään tauti tartu ja osalle on ihan sama.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #168 : Syyskuu 27, 2020, 23:10:24 »
^Niitä paljaalla antajiakin on, niin varmaan sen takia niitä ruinaajiakin löytyy🙄

Mutta kuka haluaa panna huoraa paljaalla? Itsemurhakandidaatti,  hullu, elämäänsä kyllästynyt?
Ei sillä, väitän että huorat puhtaampia ja terveempiä kuin moni " siviiliakka"
Mut kuitenkin.

Tyhmät ja piittaamattomat. Oletetaan ettei mikään tauti tartu ja osalle on ihan sama.

Isot pojat on kertoneet, että näitä yhteisiä sopimuksia voi löytyä yllättäviltäkin tahoilta, enkä tiedä onko osapuolet olleet tyhmiä tai piittaamattomia. Todennäköisesti ihan 100% tietoisia riskeistä ja vieläpä selväpäisiä. Lienee alan suurin tabu, tai ainakin julkisten foorumien sellainen ja ehdoton hyi-hyi-nou-nou. Eihän niin saa tehdä.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #169 : Syyskuu 27, 2020, 23:22:38 »
Tinkiminen, oharit ja munakuvat. Samoin tyhmien/samojen kysymysten kysyminen. Ei sillä, saa kysyä jos on kysyttävää, mutta jossakin pitää mennä raja.
Tämä

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #170 : Syyskuu 28, 2020, 09:18:10 »
Paljaalla panemisessa vaan taudit ei ole ainoa riski. Tai haluaako nyt lasta kutsua riskiksi. Sen tuntuu moni unohtavan. Vastasin kerran yhdelle paljaalla vonkuvalle, että haluaisiko hän isäksi (monen sydämen kera). Aivan järkyttyneenä laittoi viestin, että KAI SÄ NYT EHKÄISYÄ KÄYTÄT!!! Ihanaa yksinkertaisuutta ajatella, että voi panna menemään paljaalla minkä kerkeää, ajatellen että kyllä nyt jokainen nainen jotain muuta ehkäisyä käyttää.

Enkä siis vähättele tauteja! Mutta kunhan kaikki "vannon olevani terve!"- tyypit muistaisi myös miten biologia toimii.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #171 : Syyskuu 28, 2020, 11:23:08 »
Tuli mieleen aikoinaan keltaisilla pyörinyt ”sihteeri”. Haukkui jokaista asiakasta ja samaan aikaan asiakkaita oli mukamas käynyt ovista, ikkunoista, katolta, jopa seinien läpi ja yhtenäistä niillä, että kaikki olivat halukkaita seurustelemaan kyseisen yksilön kanssa. Saman kaltainen tämäkin tapaus vaikuttaisi olevan. Lukenut erilaisia foorumeita ja sen perusteella nyt keksimässä stooreja. Mutta tämä on oma spekulaationi.

Ehkä tuo iskee alistumisesta nauttiviin subi poikiin tai ehkä tuosta tulee "ihana" lapsuus mieleen ja käydään tyydyttämässä sitä tyhjiötä jonka äiti jätti.

Seksuaalisuus on paljon laajempi juttu kun lähärissä " rakastelu" sitä on vaikea sellaisen miehen käsittää joka ei ole takaapäin kyntäessä IKINÄ edes perseelle läpsäissyt ja peppupanokin on niin KOVIN bizarre juttu että huh huh sentään.


Paljaalla panemisessa vaan taudit ei ole ainoa riski. Tai haluaako nyt lasta kutsua riskiksi. Sen tuntuu moni unohtavan. Vastasin kerran yhdelle paljaalla vonkuvalle, että haluaisiko hän isäksi (monen sydämen kera). Aivan järkyttyneenä laittoi viestin, että KAI SÄ NYT EHKÄISYÄ KÄYTÄT!!! Ihanaa yksinkertaisuutta ajatella, että voi panna menemään paljaalla minkä kerkeää, ajatellen että kyllä nyt jokainen nainen jotain muuta ehkäisyä käyttää.

Enkä siis vähättele tauteja! Mutta kunhan kaikki "vannon olevani terve!"- tyypit muistaisi myös miten biologia toimii.


Mä niin rakastan näitä sun kirjoituksia <3 Kato saatana kuinka selkälääkkeet pistää ukon lepertelemään.

Mulle ei ikinä kukaan pitänyt seksuaalivalistusta ja SILTI 95% minä olen se joka siviilissä pitää huolen että kortsua käytetään (ja kortsut myös mukana hupsulassa) ja jos pariudutaan niin mun Tirpalla pääsee leikkimään kunnolla vasta kun MOLEMMAT ovat käyneet testeissä ja kysyn AINA että onko sellainen asia hoidossa ettei mun alkoholissa lilluneet siemenet pääse itämään.

Aika perus suomalaiselta Untamolta tuo kuulostaa. Noi tyypit on just sellaisia saatanan idiootteja että ne vilkaisee vaan pillua ja sanoo "Sullahan näyttää olevan terve pillu. Katos kun mulla on terve kulli. Nyt voin vetää paljaalla."

Nämä saatanan karvaperseet ovat saaneet Äidin ullakolla Jallua lukiessaan päähänsä että kaikki naiset ja varsinkin huorat syävät e pillereitä. Kierukasta he eivät ole koskaan kuulleetkaan ja ihmettelevät jos Unto ottaa essoja että minkä ihmeen takia Unto e pillereitä popsii.

Ehkä Unto on homo ja tykkää ottaa spermat sisään. Onneksi Unto syo e pillereitä niin se ei tule raskaaksi.
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #172 : Syyskuu 28, 2020, 20:24:52 »
Tuli mieleen aikoinaan keltaisilla pyörinyt ”sihteeri”. Haukkui jokaista asiakasta ja samaan aikaan asiakkaita oli mukamas käynyt ovista, ikkunoista, katolta, jopa seinien läpi ja yhtenäistä niillä, että kaikki olivat halukkaita seurustelemaan kyseisen yksilön kanssa. Saman kaltainen tämäkin tapaus vaikuttaisi olevan. Lukenut erilaisia foorumeita ja sen perusteella nyt keksimässä stooreja. Mutta tämä on oma spekulaationi.

Ehkä tuo iskee alistumisesta nauttiviin subi poikiin tai ehkä tuosta tulee "ihana" lapsuus mieleen ja käydään tyydyttämässä sitä tyhjiötä jonka äiti jätti.

Seksuaalisuus on paljon laajempi juttu kun lähärissä " rakastelu" sitä on vaikea sellaisen miehen käsittää joka ei ole takaapäin kyntäessä IKINÄ edes perseelle läpsäissyt ja peppupanokin on niin KOVIN bizarre juttu että huh huh sentään.

Itselläni BDSM leikeistä ei ole mitään käsitystä, mutta Voihan Hyvin olla, että jotkut hakee valtiatarta/masteria ja tuollainen sävy menee kaupaksi.  Kehen tämä viestisi toinen osuus on osoitettu meni kyllä ohi.  Tähän ilman kumia kyselijöihin täytyy sanoa, ettei ole tullut kyseltyä eikä ole kyllä tarjottuakaan, mutta ei voi kieltää, ettei vahinkoja olisi käynyt.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #173 : Syyskuu 28, 2020, 21:18:00 »
Toinen osuus meni sille ketä lainasin. Dont worry mate, en yrittänyt vittuilla. Sen kyllä kohde huomaa.
Sulla on ollut hyviä kirjoituksia. Vittu nää selkälääkkeet pistää mut lepertetemään.
Kohta on sauna lämpöisenä, lasken käden sun reidelle ja kysyn "rakastatko minua vielä"
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #174 : Tammikuu 04, 2023, 21:50:51 »
”Onko se aika tarkka?”

No eeeei, ei sinulle. Tietenkin voit venyttää parikyt minuuttia - not.

Sanon kiitos soitosta ja hyvää jatkoa ja laitan estoon.
🤬

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #175 : Tammikuu 04, 2023, 22:02:48 »
Tuli mieleeni että olisiko tällainen patsastelija asiakkaana kuinka ärsyttävä?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 590
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #176 : Tammikuu 07, 2023, 22:27:39 »
Tuskin, kun suorittaa sen Patsastelun sovitussa ajassa ja paikassa..
Itse kun teen vain osa-aikaisena niin todella ärsyttää nämä arkipäivä-aikojen kyselijät, jotka on siis vielä usein samoja tyyppejä kuukaudesta ja vuodesta toiseen... Olen kyllä ilmoituksissa ja viestinvaihdossa hyvin selkeästi ilmoittanut koska oon tavattavissa. Monelle on silti suuri "yllätys" että mulla on oikeasti päivätyö ja perhe myös jotka asettaa ihan käytännön rajoitteita tapaamisille.
Nokialla

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #177 : Tammikuu 08, 2023, 23:11:52 »
Tuskin, kun suorittaa sen Patsastelun sovitussa ajassa ja paikassa..
Itse kun teen vain osa-aikaisena niin todella ärsyttää nämä arkipäivä-aikojen kyselijät, jotka on siis vielä usein samoja tyyppejä kuukaudesta ja vuodesta toiseen... Olen kyllä ilmoituksissa ja viestinvaihdossa hyvin selkeästi ilmoittanut koska oon tavattavissa. Monelle on silti suuri "yllätys" että mulla on oikeasti päivätyö ja perhe myös jotka asettaa ihan käytännön rajoitteita tapaamisille.

Kyllä, jaksavat kysellä tapaamista niille päiville, jolloin olet ilmoittanut olevasi vapaalla töistä🥲
Sitten, kun olisit tavattavissa ei miehestä kuulu koskaan mitään…
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #178 : Helmikuu 01, 2023, 00:56:30 »
Jos ilmoituksessa lukee "ei puheluita, kiitos! Ainoastaan tekstiviestit." Ja sitten pommitetaan puheluilla ties mihin vuorokauden aikoihin.

"Jotain sellasta perus-domina-juttua..." Eikä kyetä lisäkysymyksistä huolimatta määrittelemään yhtään tarkemmin, mitä on hakusessa. "Perus-domina-sessio" voi eri henkilöille tarkoittaa hyvin eri asioita.

Viestit, joissa ei lue muuta kuin "moi".

Jos on lutrattu hajusteilla niin maan perkeleesti, ettei se haju lähde vuodevaatteista edes kahden 60C pesun jälkeen, vaikka olisin käyttänyt pyykkiaineen seassa hajunpoistajaa.

"Mä en halua tulla vielä!" Kun ollaan joko lähestymässä ajan loppua tai jo yli-ajalla.

Jos kailotetaan eteisessä kovaan ääneen palvelua tmv. koskevia asioita (saattaapi kuulua rappukäytävään).

Jos annetaan kiusallaan perätöntä negatiivista palautetta netissä, ts. valehdellaan.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #179 : Helmikuu 01, 2023, 07:40:23 »
"Jotain sellasta perus-domina-juttua..." Eikä kyetä lisäkysymyksistä huolimatta määrittelemään yhtään tarkemmin, mitä on hakusessa. "Perus-domina-sessio" voi eri henkilöille tarkoittaa hyvin eri asioita. tätä mietin jos ihminen on 1 kertalainen mitäpä se osaa sanoa " tee mitä vaan ".

eiköhän kaikilla ole semmoinen runko jota voi täydentää esitieto kyselyllä. kuitenkin turvasana

on olemassa vs joku voisi jaaritella tuntikausia vaikka vaan kengistä se vie kyllä osan

ideasta jos tekee orjallisesti vaan sitä mitä on pyydetty.MOT mielikuvitusta peliin. :whipping:
kysyvälle vastataan