Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaljua ja kurveja  (Luettu 265 kertaa)

Poissa Saimon

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Kaljua ja kurveja
« : tänään kello 10:46:56 »
Moi

Oisko Nylarenistä viimeaikaisia kokemuksia?