Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloite  (Luettu 4686 kertaa)

Poissa Micuzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Aloite
« : Syyskuu 15, 2020, 23:25:29 »
Tulen illalla vaimoni viereen. Hän ei ole vielä nukahtanut. Seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen, joten aloitus tuntuu vaikealta vaikka siitä on kyllä puhuttu. Siirrän käteni hänen vatsalleen, hieron pehmeää ihoa ja tuntuu hyvältä. Hyväilen kaulaa, korvia, olkapäitä. Ei reaktiota. Odotan jonkin aikaa. Teen uskaliaan eleen ja työnnän käteni hänen pikkareihinsa ja alan hyväillä klitorista. Ei reaktiota. Otan käteni pois ja odotan vähän aikaa. Otan vaimon kainaloon ja alamme nukkumaan. Tätä on seksielämä ollut vuosikausia.. No tämä oli jännittävä ilta, usein käymme vain nukkumaan. Mietin, olisiko pitänyt jatkaa aloitetta ja olla sinnikkäämpi. Ehkä vaimonkin himot heräisivät jos tekisin enemmän töitä asian eteen. Toisaalta en haluaisi, että asia tuntuisi painostavalta. Onko vinkkejä?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aloite
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2020, 00:36:10 »
Koska tällä foorumilla kysyit, niin ajatus myös maksullisesta seksistä on ollut mielessä myös? Käyt poistatuttamassa paineet ja elätte molemmat onnellisina.

Toinen vaihtoehto on puhuminen. Otat siippasi kanssa puheeksi, miten elävöittää seksi elämää ja kerrot omista tarpeistasi. Jos se ei johda mihinkään, niin menet vaan sinne maksullisiin ja poistat paineet.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Micuzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloite
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2020, 07:31:35 »
Periaatteena on että seksissä pitäisi olla molemminpuolista tunnetta ja halua. Maksullisen seksin ja masturbaation ero on aika pieni, miksi maksaa jostain joka on ilmaista ja käden ulottuvilla.
Mieluiten olisi suhde samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Mistäköhän löytyisi? Haluaisin olla myös avoin omalle vaimolle ettei tarvitsisi selän takana toimia.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7762
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Aloite
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2020, 09:54:28 »
Pää voi olla kovilla, jos ei pura paineita.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aloite
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2020, 10:00:23 »
Eka kysymys on, oletteko puhunu asiasta? Kosketteletteko muuten kuin toisinaan sängyssä?

Voi olla, ettei vaimo iltaisin jaksa vastata aloitteeseen, minkä vuoksi spontaanit aloitteet, niin ihania kuin ne onkin, kannattaa tehdä silloin kun tietää että toisella on energiaa. Pidin sun aloitteesta silittelystä ja hellästä kosketuksesta ja vähän ihmettelin, ettei vaimo reagoinut siihen mitenkään. Siitä tuli mieleen, että keskusteluyhteys ei ois ihan kunnossa, mutta en nyt lähde tuomitsemaan tietämättä  :D
Helsingissä <3

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Aloite
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2020, 10:06:37 »
Tää ei välttämättä ole oikea foorumi aloittajalle, jos maksullinen seksi ei yhtään kiinnosta. Parisuhdeterapia tai seksuaaliterapeutti voisi auttaa ongelmissa. Vauva.fi palsta kuulemma myös suosittu ongelmanratkaisuihin.

Toki saahan täällä maksuseksin vastustajatkin keskustella. Ja foorumilta muuten löytyy koulutettu seksuaaliterapeutti 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aloite
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2020, 13:03:37 »
Aloittajalle,

Sanon vaikka todennäköisesti tiedät, että "lämmittely" tulevaa seksituokiota varten pitää aloittaa ajoissa.
Päivän mittaan tehdyt vaimon koskettelut ja se että joutuu "aivan vahingossa" lähelle toista. Joskus, jopa pari päivää aikaisemmin aloitettu lämmittely tuottaa hyvää tulosta.

Iltamyöhään sängyssä aloitettu lämmittely ei aina tuo toivottua tulosta. Siinä on aina itsekukin enemmän tai vähemmän väsynyt. Tosin on aika yllättävää ettet mitään reaktiota saanut takaisin kosketteluihisi. Ei edes sitä, että ei ny mä oon väsyny

Elämä on
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aloite
« Vastaus #7 : Syyskuu 16, 2020, 20:44:39 »
Minusta parisuhteeseen sitoutuminen kyllä pitää sisällään myös sen, että suhteessa on myös seksiä (jos toisin ei ole sovittu). Seksi on kuitenkin hyvän parisuhteen yksi olennainen kulmakivi. Jos yhdessä on parisuhteeseen menty, seksiä ei voi yksipuolisesti noin vain lopettaa. Jos sitoutuu parisuhteeseen, sitoutuu kyllä myös seksisuhteeseen. Tietenkin on tilanteita, joissa seksi ei haluta tai onnistu, esimerkiksi sairastuminen psyykkisesti tai fyysisesti, burnout tai muuten vain ylirasitus. Mutta kyllä niissä tapauksissa ainakin asiasta täytyy puhua ja kertoa reilusti syy, miksi seksi ei huvita. Hiljaisuus on kammottavinta tuollaisessa tilanteessa. Minusta aloittaja on menetellyt varsin hyvin ja hienotunteisesti kuvailemassaan tilanteessa. Olet ollut todella kärsivällinen, jos tilanne on kestänyt vuosikausia. Nosta rakentavassa mielessä kissa pöydälle ja kerro, että asiasta on puhuttava ja on jotenkin oikeasti selvitettävä, mistä oikein kiikastaa. Jos vaimo ei vain halua, hänen kannattaa käydä gynekologilla. Jos hänellä on hormonaalinen ehkäisy, se voi viedä halut. Jos hän on vaihdevuosissa, sekin vaikuttaa, mutta on autettavissa. Jos kommunikaatiossa on ongelmia, käykää pariterapeutilla (minulta saa yksityisviestillä suosituksen).

Tuohon masturbaation ja palveluntarjoajien vertaamiseen samankaltaisena asiana, sanoisin kyllä, että asia ei ole niin. Palveluntarjoajat ovat useimmiten ammattilaisia ja heiltä saa erittäin paljon muutakin kuin pelkän pussien tyhjennyksen. Itse asiassa se muu osuus kohtaamisessa onkin parasta. Voi olla rauhassa ja saada ja antaa kosketusta, voi saada ja antaa hyvää seksiä ja mahdollisesti molemmat saavat orgasminkin, joka ei kyllä ole tärkein osuus. Tärkein osuus on matka.

Koittakaa saada parisuhteenne kuntoon. Todennäköisesti tarvitsette siihen ammattiapua. Voimia sinulle

Ylilääkäri

Poissa Micuzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloite
« Vastaus #8 : Syyskuu 16, 2020, 21:53:16 »
Kiitos hyvistä ja asiallisista kommenteista!

Poissa Micuzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
seksin motiivit
« Vastaus #9 : Syyskuu 17, 2020, 12:13:30 »
Vielä vähän pohdiskeluja. En ole maksuseksin vastustaja, se ei vaan sovi itselleni. Itselläni on sellainen outous, että haluaisin että minua haluttaisiin ja minä tuottaisin partnerille hyvää oloa ja että nautinto olisi vastavuoroista. Maksuseksissä tämä ei toteudu, vaan partneri harrastaa seksiä minun kanssani rahan vuoksi. Ajatus siitä häiritsee minua. Toisaalta, mistä tiedän avioliitossa mitkä ovat todelliset motiivit seksiin. Itselläni se on nautinto mutta voi olla että vaimollani se on paketin pitäminen kasassa. Olen aina sanonut, että en petä. Ja ilmoitan jos käyn vieraissa. Toistaiseksi en ole ilmoittanut, enkä käynyt. Mutta itse asiassa olisi todella mukava saada seksikumppani avioliiton ulkopuolelta, koska siinä tapauksessa motiivi olisi puhdas seksi. Ei raskaus, lapset, raha, ystävyys, parisuhde, asuntolaina, sosiaaliset paineet jne. Onnekas on mies, joka tämän saa joskus kokea. Tätä olen pohtinut paljon. Siis voisinko minä harrastaa seksiä niin, että kyseessä olisi puhtaasti molemminpuolinen nautinto. Tämän vuoksi en "jallita" seksiä kovasti vaimoltä, koska katson, että se syntyy jos hän haluaa.  Mutta totuus on myös, että strategiani ei toimi koska oma pää halkeaa kohta seksin puutteeseen. No ehkä olen patologinen tapaus ja kiinnostava lähinnä terapeutin näkökulmasta.

Poissa pellehermanni

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloite
« Vastaus #10 : Syyskuu 17, 2020, 16:32:33 »
Ensimmäinen postaukseni tällä palstalla. Olisinpa aikoinaan valinnut nimimerkkini toisin.  ;D

En tiedä aloittajan tilanteesta mitään. Melkein pari vuosikymmentä kestäneessä suhteessani on ollut seksin suhteen pitkiäkin hiljaisia kausia, mutta meillä on aina keskusteluyhteys säilynyt ja asioista on pystytty puhumaan.

Näin vanhemmiten luulen oppineeni pari asiaa. Yksi on se, että kosketus ja läheisyys on itsessään arvokasta. Sen ei tarvitse aina johtaa seksiin. Se on sitä itselleni, ja se sitä vaimolleni.

Osasyy vaimoni haluttomuuteen aikoinaan on varmasti ollut se, että kosketukseni, miten kunnioittavasti sen vain teinkin, oli aina merkki siitä että seksiä tekisi mieli. Kun tajusin tämän (ja kun libidon pahin terä hiukan laski vanhetessani), koskettamisen ja läheisyyden skaala on ollut paljon isompi.

Vaimoni on tämän jälkeen osannut tulla myös vastaan, ja ymmärtänyt seksin merkityksen parisuhteessa. Olemme sopineet, että tiettynä päivänä (joka ei ole aina niin tarkka) seksiä on, jos ei jotain selkeää syytä ole olla olematta. Jostain syystä tämä auttaa myös vaimoani virittymään tunnelmaan paremmin, ja lämmittelynkään ei tarvitse olla aina niin varovaisen etenevää. Vaimoni nauttii nykyään myös.

Mahdollisuuksia on aina. Oma seksielämäni on tällä hetkellä hyvää, ehkä jopa parasta koko suhteen aikana. Ensimmäinen puoli vuotta oli toki huikeaa aikaa, mutta nyt ollaan uudessa nousussa.

Maksulliseen seksiin minulla on myös pointti. Suhtaudun seksiin luullakseni samalla tavalla kuin Micuzzikin. Olen kuitenkin kerran kokeillut maksullista seksiä, ja pidin siitä paljon kun vain valitsin palveluntarjoajan tarkkaan. Suhteessa meni silloinkin hyvin, ainoa syyni sille on jonkinlainen päänsisäinen blokki. Vaimoni oli siihen mennessä ainoa seksikumppanini, ja vuosien mietinnän jälkeen en voinut jättää asiaa sille tolalle.

En tuntenut asiasta huonoa omaatuntoa. Olin, ja olen kotona ihan samanlainen kuin ennen. Jos alkaisin olla jotenkin henkisesti poissa, asiat menisivät väärään suuntaan. Tällä hetkellä painin tämän asian kanssa siinä mielessä, että voisin mielelläni hankkia taas jonkin uuden kokemuksen, mutta toisaalta mitään hyvää syytä siihen ei ole. En ehkä kuitenkaan haluaisi, että alan suunnittelemaan hupakointiharhapolkuja joka reissulle.

Tsemppiä suhteeseesi. Luulen, että teillä on vielä mahdollisuuksia.


Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: seksin motiivit
« Vastaus #11 : Syyskuu 17, 2020, 20:06:51 »
Vielä vähän pohdiskeluja. En ole maksuseksin vastustaja, se ei vaan sovi itselleni. Itselläni on sellainen outous, että haluaisin että minua haluttaisiin ja minä tuottaisin partnerille hyvää oloa ja että nautinto olisi vastavuoroista. Maksuseksissä tämä ei toteudu, vaan partneri harrastaa seksiä minun kanssani rahan vuoksi. Ajatus siitä häiritsee minua. Toisaalta, mistä tiedän avioliitossa mitkä ovat todelliset motiivit seksiin. Itselläni se on nautinto mutta voi olla että vaimollani se on paketin pitäminen kasassa. Olen aina sanonut, että en petä. Ja ilmoitan jos käyn vieraissa. Toistaiseksi en ole ilmoittanut, enkä käynyt. Mutta itse asiassa olisi todella mukava saada seksikumppani avioliiton ulkopuolelta, koska siinä tapauksessa motiivi olisi puhdas seksi. Ei raskaus, lapset, raha, ystävyys, parisuhde, asuntolaina, sosiaaliset paineet jne. Onnekas on mies, joka tämän saa joskus kokea. Tätä olen pohtinut paljon. Siis voisinko minä harrastaa seksiä niin, että kyseessä olisi puhtaasti molemminpuolinen nautinto. Tämän vuoksi en "jallita" seksiä kovasti vaimoltä, koska katson, että se syntyy jos hän haluaa.  Mutta totuus on myös, että strategiani ei toimi koska oma pää halkeaa kohta seksin puutteeseen. No ehkä olen patologinen tapaus ja kiinnostava lähinnä terapeutin näkökulmasta.

Minulle alkuperäinen tapauksen kuvauksesi kuulostaa siltä, että vaimollasi on joku blokki teidän suhteessa. Jos ei reagoi mitenkään kosketukseesi, edes jalkoväliin (normaalissa suhteessa tulisi edes jonkinlainen 'ei tänään'), niin jotain erikoista siinä on. Saatat jopa aavistaa mikä se on jos mietit asiaa. Oletteko riidelleet? Onko hän pitkävihainen? Onko suhteessanne joku ratkaisematon ongelma jonka olet unohtanut, mutta on jäänyt kaivelemaan häntä? Jokin mistä hän kokee ettei puhuminen enää hyödytä? Joku minkä sinä olet jo unohtanut tai katsonut käsitellyksi mutta hän ei? Jos noin rehellisesti kuin olet täällä kirjoittanut puhut hänelle mitä suhteelta haluat, niin luulisi toisen tulevan vastaan. Aloita keskustelu kuitenkin siitä mikä häntä vaivaa. Ei siitä, että haluat seksiä. Ja tärkeimpänä kuuntele mitä hän sanoo, myös rivien välissä.

Tuossa päänhalkeamistilanteessa olen ollut aikoinana itsekin. Se ei ole herkkua. Minulle maksuseksi on muuttanut elämänlaadun oleellisesti paremmaksi. Jos löydät tavan harrastaa maksuseksiä siten, että parisuhteesi ja omatuntosi eivät kärsi, niin se voi olla suuri helpotus.

Minullekin seksi on parasta kun tuntee toisenkin nauttivan. Et ole yksin. Se ei ole mahdotonta maksuseksissäkään. Alussa minulle se tarkoitti, että palveluntarjoajakin saa orgasmin. Siihen kun lisää skeptikkoluonteen, niin loistavakin yhteinen hetki jossa palveluntarjoaja 'saa' jätti minut miettimään sattoiko se sittenkin olla vain loistavasti näytelty. Sellaiset reaktiot orgasmissa jotka on mahdoton näytellä lienevät harvinaisia. Sitten kun muutama sellainen tuli vastaan, niin tämä skeptikkokin oli kännytetty. Jotkut palvelutarjoajat saattavat laueta asiakkaan kanssa joskus oikeasti.

Pikkuhiljaa olen päässyt irti skeptismistä. Jos toinen näyttää nauttivan, niin se tuntuu todella upealta. Jos se sattuu olemaan loistavaa näyttelyä, niin entä sitten? Hupakko saattaa kokea nautintoa kun sai sinut nauttimaan ja uskomaan, onnistumista tai itsetunnon kohoamista. Siinäkin tapauksessa hän sai nautintoa tapaamisesta sinun kanssani ja ottaa vastaa mielellään uudestaan. Nautinto voi tulla niin monesta asiasta, orgasmi ei ole ainut. Villi peuhaaminen, yhteiset hölmöt vitsit ja kikattaminen, katseet ja kosketus, hellyys, hyvä olo sylissä, läheisyyttä, kohottaa itsetuntoa, kemiat kohtaavat. Yhteensopivan hupakon löytäminen voi vaatia paljon tapaamisia, mutta kun löytää niin aijai! Se tekee hyvää niin monella tavalla!
#maksuseksionihanaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aloite
« Vastaus #12 : Syyskuu 17, 2020, 21:33:34 »
^
Zorbas sanoittaa kyllä hyvin, helppo samaistua etenkin noihin pariin viimeisiin kappaleeseen👍
Amator

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aloite
« Vastaus #13 : Syyskuu 17, 2020, 22:05:37 »
En voi olla muuta kuin Seepeli kanssa samaa mieltä zorbaksen mielettömän hienosta sanoituksesta.

Erityisesti tunnistin seuraavan niin kovin hyvin:

"Hupakko saattaa kokea nautintoa kun sai sinut nauttimaan ja uskomaan, onnistumista tai itsetunnon kohoamista. [...] Nautinto voi tulla niin monesta asiasta, orgasmi ei ole ainut.

Villi peuhaaminen, yhteiset hölmöt vitsit ja kikattaminen, katseet ja kosketus, hellyys, hyvä olo sylissä, läheisyyttä, kohottaa itsetuntoa, kemiat kohtaavat."

Oon pohtinut juuri tätä tällä viikolla taas pitkän keikkatauon jälkeen, tavatessani monia asiakkaita, ja Zorbas kiteyttää tunnelmani niin ansiokkaasti, että melkein epäilen että hän onkin itse sksityönyekijä  :o

Mulle tuottaa suunnattomasti iloa ja hyvää mieltä ja onnistumisen kokemuksia kun näen ja aistin, että annan vastapelurille jotain, jota hän tuli hakemaan, oli se sitten villiä seksiä, nautintoa, läheisyyttä, halailua, kosketusta tai jotain muuta. Menen helposti mukaan asiakkaan tuntemuksiin ja hyvään oloon. En tarvitse orgasmia, vaikka aika usein sellaisen saankin. Tai oikeastaan  otan JOS satun haluamaan (koska kyllä, pystyn antamaan sen itselleni ja aika helpostikin). Aina en halua, koska juurikin se tärkein ja antoisin on se, että näen, että asiakas sai minkä halusi. Se tuo ihan valtavasti iloa ja nautintoa, se mahdollistaminen. Mahdollista, koska olen minä, en vain naiskeho.

Nyt joku sanoo, että no miten sen "rakkaudesta lajiin" - jutun kanssa on, kun kerran palvelu maksaa ja blaadiblaa. Raha puhuu, ja se puhuu juuri niin, että iloitsen työstäni kun koen onnistumisen tunteita asiakkaan kautta. Kohtaan ihmisiä, joita en muuten koskaan johtaisi, enkä koskaan voisi välittää sitä hyvää oloa, jota välitän. Se on tärkeää.

Ja sitten, silloin kun kohtaan heitä, joiden kanssa jostain mystisestä syystä vaan suju, ja tilanne on perinpohjin suorittamista ja vaistoan, että asiakas ei koskaan enää halua edes ajatella maksuseksin. Se on murskaava tunne.

En oo, eikä kollegat, ole rahasta nautinnon saavia koneita. Jokainen tapaaminen on omanlaisensa ja niissä joko on nautintoa tai ei ole, mutta kokonaisuudessa sillä ei loppujen lopuksi ole hirveästi tekemistä sen orgasmin kanssa.

Kiitos. Luento päättyy.





Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aloite
« Vastaus #14 : Syyskuu 18, 2020, 05:46:48 »
Mitä ihmettä täällä tapahtuu 🤔
Aloin lukeen tätä ketjua ja ihmettelin, että olenko kirjoitellut unissani toisten tunnuksilla, koska kolme viimeisintä kirjoitusta on juuri kuin olisin ne itse kirjoittanut.
Ehkä todennäköisempi vaihtoehto kuitenkin on että ollaan vähän niinkuin samalla aaltopituudella 😊
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aloite
« Vastaus #15 : Syyskuu 18, 2020, 10:22:30 »
^ Samaa mietin kuin Pekka. Zorbas ja Laura ovat kyllä kirjoittaneet hyvin, helppo samaistua ja allekirjoittaa. ❤

Maksuseksin vertaaminen käteenvetämiseen on hieman ennakkoluuloista. Me huorat ollaan kuitenkin ihan eläviä, hengittäviä ja tuntevia ihmisiä. Ja ainakin mitä kollegoja tunnen, niin myös usein empaattisia, seksistä ja ihmisten kohtaamisesta, sekä intiimistä, henkilökohtaisesta kanssakäymisestä nauttivia.

On toki myös ihan ok, jos maksuseksi ei itselle ole vaihtoehto - ei tarvitse olla. 😊

Yhdyn myös tässä muidenkin aloittajalle esittämiin vinkkeihin: seksuaali- tai pariterapeutti voisi auttaa, kosketus ja läheisyys muutenkin kuin päämääränä seksi on tärkeää. Sit mietin ihan konkreettisesti, että entäs jos aloitteen läheisyyteen tekisikin joskus aamulla...? Kaikille illalla just kun haluaisi vain nukahtaa ei välttämättä se seksiin virittyminen tunnu hyvältä.

Mutta tärkeintä olisi varmasti se keskusteluyhteys, toisen kuuleminen ja myös kuulluksi tuleminen. Toivon, että tilanne ratkeaa ja löydätte mahdollisesti esim keskusteluapua! ❤
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aloite
« Vastaus #16 : Syyskuu 18, 2020, 13:43:59 »
Tämä nyt karkaa alkuperäisestä aiheesta, mutta kiitokset kommenteista. Todellisuus miten ihmiset kohtaavat toisensa maksuseksissä ei tule esiin tarpeeksi usein. Monen ihmisen käsitys ja erityisesti elokuvien järjettömän yksipuolinen kuva on elämän kaltoin kohtelema nuori tyttö kyynelten sotkemalla meikillä kärsivä ilme kasvoillaan kun tyttöä tavarana kohteleva ruma vanha mies panee. Päällimmäisenä molempien inho ja halveksunta toista kohtaan. Oma kokemukseni maksuseksistä on niin totaalisen päinvastainen. No okei, olen kyllä vanha mies :D

Skenen kuvastoon tietysti kuuluu panisin-jutut, törötisut, kaupungin korkeimmat korkkarit, perseelle läpsiminen, alistamista, alistumista ja naisen esineellistämiseltä vaikuttavia fetissejä. Näitäkin kaikkia voi harrastaa niin, että osallistujat arvostavat toisiaan ja kohtelevat "elävänä, hengittävänä ja tuntevana ihmisenä".
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aloite
« Vastaus #17 : Syyskuu 18, 2020, 14:57:30 »
En tiedä, onko mulla mitään uutta sanottavaa tähän ketjuun...  ;D Mutta juurikin tuo Zorbasin kuvaus maksuseksin stereotypiasta on niin kamala ja sitä levittää varmaan juurikin ne, jotka eivät ole koskaan seksiä ostaneet eivätkä myyneet. Seksinmyyjä voi nauttia seksistä ihan yhtä paljon tai enemmänkin, kuin se, joka tekee samaa juttua ilmaiseksi. Ja joillakin seksinmyyjillä on tosiaan ihan sama tilanne parisuhteessaan, kuin aloittajalla ja sitä lisäseksiä haetaan muualta eli myymällä itse seksiä.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloite
« Vastaus #18 : Syyskuu 18, 2020, 16:01:24 »
Aika vähän tähän ongelmaan on mitään neuvoja antaa näin amatööripohjalta. Lähinnä tulee mieleen, jos asian haluaa ratkaista pariskuntapohjalta, niin kai sitten joku terapia olisi oikea osoite. Jos taas yksin haluaa asiaa ratkoa, niin sitten joko sooloseksi tai maksuseksi, omatunnon mukaan.

Tuo maksuseksin kuvaaminen pelkästään hyväksikäyttönä on aika vahvasti edustettuna muuten (populaari)kulttuurissa. Näissä näkyy hyvin se kuinka aiheesta puhutaan sekä miten sitä käsitellään ja mitä sen parissa toimivista ihmisistä ajatellaan. Yritin oikein miettiä positiivisia (tai edes neutraaleita) kuvauksia, eikä mieleen tullut kuin yksi dekkarikirjasarja.

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloite
« Vastaus #19 : Syyskuu 19, 2020, 17:04:49 »
Itselläni on sellainen outous, että haluaisin että minua haluttaisiin ja minä tuottaisin partnerille hyvää oloa ja että nautinto olisi vastavuoroista.

Tuossahan ei ole mitään outoa, varmaan useimmat meistä näin haluaisivat. Aloittaja ei ehkä tarkoittanut orgasmia nautinnosta puhuessaan mutta kun sitäkin tässä narussa sivuttiin niin kerrottakoon että nuorena miehenä tapailin muutaman viikon nuorta naista, joka sitten tunnusti ettei ole eläissään saanut orgasmia. Ja mitä minä tein? Lopetin orastavan suhteen seuraavana päivänä, perusteluna että halusin tuottaa partnerille nautintoa. Suhteen olisi mielestäni pitänyt olla yhtä molemminpuolisten orgasmien ilotulitusta. Ehkä tämä on jäänyt mieleen siksi että olen myöhemmin ihmetellyt ymmärryksen ja myötätunnon puutettani. Mutta sellaisiahan nuoret usein ovat, jyrkkyydessään julmia.

Nykyään koen ostoseksissä erittäin vapauttavana sen että voin keskittyä omaan nautintooni. Tapasin esimerkiksi kymmeniä kertoja erästä palveluntarjoajaa joka ei saanut kanssani yhtään orgasmia, eikä niiden puuttuminen häirinnyt minua ollenkaan. Kehotin häntä kerran sanomaan jos voin tehdä jotain hänen nautintonsa hyväksi, ja olisin mielelläni niin tehnyt, mutta häntäkään orgasmin saamatta jääminen ei haitannut.

Uskoisin silti hänenkin nauttineen suudelmista ja kosketuksista ja molemminpuolisista hierontasessioista sitten kun olimme paremmin tutustuneet, sen verran lämpimiksi tunnelmat yltyivät ainakin omalta osaltani. Ja aina voi lohduttautua sillä että vaikka toinen ei oikeasti nauttisikaan, hän saa hommasta silti rahaa.

Ja vielä maksuseksin puolustukseksi: esimerkiksi tällaiselle eronneelle ja yksinäiselle miehelle hyvä vakkarisuhde voi olla valtava ilon ja lohdun ja energian lähde, joka auttaa jaksamaan ilman mitään dopingia.