Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miruna 22 Lahdessa  (Luettu 2295 kertaa)

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Miruna 22 Lahdessa
« : Syyskuu 15, 2020, 20:29:47 »
Tää se vasta tapaus oli, soitin eilen illalla ja varasin ajan 30 minuutin päähän. Homma oli ookoo ja hän sanoi että laittaa viestillä osoitteen. Odottelin, odottelin, ja laitoin että se osoite kiitos? Olin jokatapauksessa ajamassa Lahden läpi, niin ajelin keskustaan odottamaan sitä vitun osoitetta. Yritin soittaa, 45 min oli mennyt siitä kun sovittiin että 30min päästä sopii.
Sitten meni hermot ja laitoin tulikivenkatkuisen viestin että ei näitä hommia näin hoideta, että ei jatkoon  >:(
Esti arvostelun naapurisivustolla, kun laitoin viestiin että täytyyhän tämä jakaa muillekkin. Ni johan alko tulee tekstii, ”äitis on huora, tyttäres on huora, sinä olet kuvottava, lapsesi on äpärä” jne. Keskisormen kuvia niin paljon sun muuta paskaa että piti estää nro.
Ps. Hyvät kuvat, ja varmaan joku saanu hyvääkin palvelua, mua alkoi lähinnä pelottaa  ;D

Poissa Oddi

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miruna 22 Lahdessa
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2020, 21:07:26 »
Toivottavasti on Mirunan kans parempi tuuri kun tulee Tampereelle. Jotenki tuo silta kuva on niin kuumottava et pakko on ainakin yrittää käydä

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miruna 22 Lahdessa
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2020, 12:49:22 »
No todennäköisesti Kriitikolle on sattunut nyt vain huono tuuri. Itse hänet tavanneen voi sanoa että palvelu oli mitä parasta. Hauskaa seuraa, huumorintajua löytyy ja aivan jumalaton vartalo. Minun suositus on että kokeilkaa ihmeessä. Minä melkein ihastuin  <3