Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin  (Luettu 8474 kertaa)

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #20 : Syyskuu 16, 2020, 15:01:39 »
En mene sellaisen huoran luokse joka on parisuhteessa. Mulla nyt vaan on sellainen moraali/arvomaailma että varattu on varattu, on se sitten huora, alepan kassa tai jonglööri. Varattu ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka mulle selittäisitte. Huora on ammatti muiden ammattien joukossa.

Jos parisuhteessa elävä rakennusmies ei sitten työaikana olekaan varattu ja voi panna virolaisia rakennussiivoojia niin lupaan harkita tätä uudelta kantilta.

Toi on varmaan tyhmintä mitä oon aikoihin lukenu. 😁
Mitäs se parisuhde seksinmyymiseen liittyy? Tiedustelet asiaa oikeasti ennen tapaamista?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #21 : Syyskuu 16, 2020, 15:09:21 »
En mene sellaisen huoran luokse joka on parisuhteessa. Mulla nyt vaan on sellainen moraali/arvomaailma että varattu on varattu, on se sitten huora, alepan kassa tai jonglööri. Varattu ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka mulle selittäisitte. Huora on ammatti muiden ammattien joukossa.

Jos parisuhteessa elävä rakennusmies ei sitten työaikana olekaan varattu ja voi panna virolaisia rakennussiivoojia niin lupaan harkita tätä uudelta kantilta.

Toi on varmaan tyhmintä mitä oon aikoihin lukenu. 😁
Mitäs se parisuhde seksinmyymiseen liittyy? Tiedustelet asiaa oikeasti ennen tapaamista?

En tietenkään tiedustele. Osaan kuules lukea foorumia ja joskus tapaamisen aikana käy ilmi että huora on varattu. Sormus ym. En mene uudestaan.

Olen erittäin pahoillani että olen erilainen ihminen kuin sinä. Olen niin häpeissäni että moraalini on tällainen.

Annathan minulle anteeksi että en ole samanlainen kuin sinä?
Why so fragile?

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #22 : Syyskuu 16, 2020, 15:13:51 »
Varattuna ukkomiehenä kokisin aika tekopyhäksi alkaa saarnaamaan hupakolle miehensä pettämisestä, jos kävisi ilmi, että hän on parisuhteessa. Tosin en oikein ymmärrä, miksi tai miten tuollainen asia edes tulisi tapaamisella puheeksi.

Tai no... olen mä pari kertaa hupakon asunnolla nähnyt naulakossa miehen takin ja lasten tavaroitakin. Mutta enpä ole enempää jäänyt niistä kyselemään.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #23 : Syyskuu 16, 2020, 15:30:50 »
Ensinnäkin, ei minulla mitään moraalia ole. Itse aattelen niin että varattu ammatinharjoittaja on asian käynyt läpi kumppaninsa kanssa ja jos se on heillä ok niin miksi ostaja sillä päätään vaivaisi. Ellei sitten käy huorissa löytääkseen rakkautta/tyttöystävän, mutta niin typerä kai kukaan ei ole?

Toiseksi, sulla ei ole siis mitään keinoa tietää ostatko seksiä sinkulta. Vaikka panis vain forumilla aktiivisia huoria, eivät hekään taida jatkuvasti parisuhdestatusta tänne päivittää.

Vakkareiden kanssa jutellessa joskus yllättynyt kun useiden tapaamisien jälkeen jossain sivulauseessa vilahtaakin mies/poikaystävä, mitään viitteitä niistä ei yleensä ole ollut ja minä en parisuhdetta puheeksi ota. Oletan, että ammattilaisella on panopaikka erikseen tai sitten kodista siivotaan ne seurustelun merkit ennen vastaanottoa rutiinilla. Mut mitä väliä siis kun palvelu on hyvää.


Edit. Tää siis Liftille.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2020, 15:32:58 kirjoittanut Pukumies40 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #24 : Syyskuu 16, 2020, 15:42:10 »
Ensinnäkin, ei minulla mitään moraalia ole. Itse aattelen niin että varattu ammatinharjoittaja on asian käynyt läpi kumppaninsa kanssa ja jos se on heillä ok niin miksi ostaja sillä päätään vaivaisi. Ellei sitten käy huorissa löytääkseen rakkautta/tyttöystävän, mutta niin typerä kai kukaan ei ole?

Toiseksi, sulla ei ole siis mitään keinoa tietää ostatko seksiä sinkulta. Vaikka panis vain forumilla aktiivisia huoria, eivät hekään taida jatkuvasti parisuhdestatusta tänne päivittää.

Vakkareiden kanssa jutellessa joskus yllättynyt kun useiden tapaamisien jälkeen jossain sivulauseessa vilahtaakin mies/poikaystävä, mitään viitteitä niistä ei yleensä ole ollut ja minä en parisuhdetta puheeksi ota. Oletan, että ammattilaisella on panopaikka erikseen tai sitten kodista siivotaan ne seurustelun merkit ennen vastaanottoa rutiinilla. Mut mitä väliä siis kun palvelu on hyvää.


Edit. Tää siis Liftille.

Kiitos sekavasta ja pitkästä viestistä josta en ymmärtänyt puoliakaan ja itken täällä kun et ilmeisesti antanut erilaisuuttani anteeksi.

Tiivistetään:  Jos nyt jotenkin käy ilmi, ihan millä tavalla tahansa että nainen, alepan kassa, huora tai jonglööri on varattu niin minä en toisen omaa pane, ihan vitun sama mitä muut sanoo tai takee. Olen erittäin pahoillani että olen tällainen, että en näe eroa huorassa muiden naisten joukossa, että seksityö ei minulle eroa narikkatyöstä.
Why so fragile?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #25 : Syyskuu 16, 2020, 15:50:39 »
Tiivistetään:  Jos nyt jotenkin käy ilmi, ihan millä tavalla tahansa että nainen, alepan kassa, huora tai jonglööri on varattu niin minä en toisen omaa pane, ihan vitun sama mitä muut sanoo tai takee. Olen erittäin pahoillani että olen tällainen, että en näe eroa huorassa muiden naisten joukossa, että seksityö ei minulle eroa narikkatyöstä.
Minäkin tiivistän:
-seurustelu ei tarkoita toisen omistamista
-seksityössä myytävä asia on seksi. Alepan kassa myy niitä juttuja mitä kaupan hyllyltä löytyy. Jos ostat maitoa varatulta kassaneidiltä, samalla logiikalla ostat myös seksiä varatulta huoralta.

Olet tuossa toitottanut että seksityö ei eroa muusta työstä, mutta toimit kuten näin ei olisi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #26 : Syyskuu 16, 2020, 16:07:40 »
Tiivistetään:  Jos nyt jotenkin käy ilmi, ihan millä tavalla tahansa että nainen, alepan kassa, huora tai jonglööri on varattu niin minä en toisen omaa pane, ihan vitun sama mitä muut sanoo tai takee. Olen erittäin pahoillani että olen tällainen, että en näe eroa huorassa muiden naisten joukossa, että seksityö ei minulle eroa narikkatyöstä.
Minäkin tiivistän:
-seurustelu ei tarkoita toisen omistamista
-seksityössä myytävä asia on seksi. Alepan kassa myy niitä juttuja mitä kaupan hyllyltä löytyy. Jos ostat maitoa varatulta kassaneidiltä, samalla logiikalla ostat myös seksiä varatulta huoralta.

Olet tuossa toitottanut että seksityö ei eroa muusta työstä, mutta toimit kuten näin ei olisi.

Mä en jaksa sun kanssa.

Yritä nyt ymmärtää ja hyväksyä että olen erilainen.

Olen erilainen

Lähden nyt ostamaan kaljaa.

Hyvää päivänjatkoa.

Löysää pukumies kravattia niin ymmärrät ehkä luetun ja yritä löytää sydämestäsi minulle armollisuutta.

(menikö tää nyt moden mielestä oikein vai pitääkö mun imeä pukumiehen kyrpää ja istua sen sylissä. Haloooooooo vitun modet. Siinähän oli sarkasmia ja itseironiaa suurin osa. Vittu teidän kanssa joutuu leikkimään joka päivä. Perkele.)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2020, 16:11:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #27 : Syyskuu 16, 2020, 16:13:04 »
Kello on yli 16 ja kravatti löysätty. Hyväksyn erilaisuuden, eikös nyt ole joku pride-viikkoki?

Toivoisin vaan, että seksiä ostavat ymmärtäisivät mitä ostavat. Ihan oman parhaansa kannalta.

Ps. Ota ihmeessä pari olutta jos noin koville ottaa nää keskustelut että modeja pitää huudella siivoaan omat sotkut
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2020, 16:15:40 kirjoittanut Pukumies40 »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #28 : Syyskuu 16, 2020, 16:28:27 »
Kyllä ton Liftin pointti on ihan järkeenkäypä. Jos ei halua ostaa palveluita varatulta, niin se olkoon sitten niin. Turha siinä on alkaa mitään kaivelemaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #29 : Syyskuu 16, 2020, 17:20:24 »
Lifti on vanhan liiton mies. Jos arvostaa parisuhdetta, jopa huoran sellaista sen verran, ettei itse sinkkuna ollessaan tieten tahtoen halua paneskella varattua muijaa.
Kun omalta kannalta asiaa ajattelen, niin jos tuosta paukkaan parisuhteeseen ja jatkan huoraamista, niin tuskin se ainenkaan arvoani nostaa asiakkaiden silmissä, jos minun kaappi Igorin kamoja lojuu eteisessä. Luultavasti pelkkä tietoisuus Igorista saisi osan asiakkaistani vaivaantuneeksi tai lopettamaan käymisen. Imagokysymyskin se on itselleni.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #30 : Syyskuu 16, 2020, 18:40:20 »
Rakkaat huorat ja huorapukit,

Kenenkään arvo ei minun silmissä laske tai nouse jos ette toimi samalla tavalla kuin minä. Kun kirjoitan itsestäni, silloin kerron omasta arvomaailmastani jota vastaan en halua toimia koska siitä tulee aina henkisesti kallis lasku. Minä en tämän takia halua toimia itseäni vastaan. Meillä jokaisella on ihan omat jutut. Jollakin on nollatoleranssi väkivaltaan. Joku kieltäytyy aseista. Joku ei edes pane huoraa ja jonkun pää ei kestä huoraamista. Minun pää ei kestä varatun panemista tai että olisin varattu ja panisin jotakin toista. Te saatte panna. Huom.mulla ei ole ongelmaa. Minä en saa panna - älkää tehkö siitä ongelmaa!

Pukumies,

Kävin huorissa kun olin 18v ja olen sinkkuna ollessani käynyt aina. Nyt olen 34v. Lyhyen matikan mukaan se tekee 16v. Seksipalveluita myin kolme kesää "nuorena ja komeana" joten olen mä vähän hajulla seksityöstä ja pillun ostamisesta.

Voisin sanoa että älä nyt vanhalle huoralle rupea pokkuroimaan.
Why so fragile?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #31 : Syyskuu 16, 2020, 20:21:49 »
Palveluntarjoajan parisuhdestatus ei vaikuta. En koe asiakseni puuttua täysjärkisten aikuisten moraalisiin ratkaisuihin. Palveluntarjoaja on varmasti miettinyt nämä omista arvoistaan ja lähtökohdistaan joita minä en voi tietää.

Forkan hienous on siinä, että täältä löytää erilaisia hyvin perusteltuja näkökulmia jotka poikkeavat omistani. Ei voi muuta kuin nostaa hattua ja ihailla ihmisten moninaisuutta. Joskus voi jopa säätää omia näkökulmiaan. :o
#maksuseksionihanaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #32 : Syyskuu 16, 2020, 20:36:24 »
...
Forkan hienous on siinä, että täältä löytää erilaisia hyvin perusteltuja näkökulmia jotka poikkeavat omistani. Ei voi muuta kuin nostaa hattua ja ihailla ihmisten moninaisuutta. Joskus voi jopa säätää omia näkökulmiaan. :o

Kuin suoraan mun ajatuksista 👍
Amator

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #33 : Syyskuu 21, 2020, 23:14:09 »
En ole kyllä kysellyt, mutta aikoinaan 1 sanoi seurustelevansa. Eipä se siinä tapauksessa menoa haitannut. Yhdestä toisesta tapauksesta jäi kyllä huono fiilis.
Muistan menneeni sihteerin luokseen siinä paikkeilla, jolloin perus työpäivät loppuvat. Kesken touhun soi ovikello. Likka siinä sitten kiirehtii puhelimelle. Oma fiilis meni siinä ja Käsipelillä äkkiä loppuun. Sanottiin kyllä, että ovella olisi ollut toinen asiakas, joka käynyt useita kertoja aikaisemminkin. Eikä ymmärretty, miksi se tuli soittaa ovikelloa.
Poistuessaan alaovella oli duunarivaatteissa väsyneen näköinen sihteerin kanssa saman ikäinen tyyppi. Katsoi mua sillä silmällä, että kävelleessäni autolleni tulin kyllä miettineeksi, entä jos tekemistä olisi ollut poikaystävän kanssa, joka työpäivän päätteeksi olisi halunnut himaan, mutta joutuikin odottelemaan rappukäytävällä kotiin pääsyä, koska joku surkimus oli panemassa akkaa kakkoseen. Kämppä nimittäin näytti siltä, ettei siellä yksin asuta. Siitä päästään siihen tulokseen, etten itse kyllä haluaisi olla näissä merkeissä tekemisissä parisuhteessa olevan kanssa ainakaan tietoisesti. YH ei kyllä haittaa.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #34 : Syyskuu 21, 2020, 23:43:42 »
Eipä tuolla nyt niin väliä ole, oletan että ovat asiansa sopineet. Mutta miehen nimi tatuoituna näköalapaikalle ei kyllä varsinaisesti omaa fiilistä paranna.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #35 : Syyskuu 23, 2020, 09:22:54 »
Satuin kerran istahtamaan baarissa samaan pöytään, jossa kaksi miestä jutteli aiheesta. olivat kovasti kauhuissaan miehistä, jotka hyväksyvät naisensa käyvän rahasta panemassa muita.

Teki mieli sanoa muutama sana väliin, mutta pidin sitten turpani kiinni ja imin siideriäni.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #36 : Syyskuu 23, 2020, 09:38:32 »
James Bond: Don't worry you're not my type.
Vesper Lynd: Smart?
James Bond: Single.

:)

Mutta joo, seksityöntekijän siviilisääty kiinnostaa oikeastaan vain siinä vaiheessa, jos joudun painimaan tämän siipan kanssa. Ja silloinkin vain, jos siipalla on voiton mahdollisuudet. ;)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #37 : Syyskuu 23, 2020, 09:56:14 »
Kenenkään parisuhdetilanne ei kuulu minulle ja en ala sitä kyselemään hupakolta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #38 : Lokakuu 07, 2020, 19:29:32 »
Täähän on näitä asioita, että kumpaankiin suuntaan valehteleminen voi olla huoralle eduksi, ja tietysti tilanne ei välttämättä pysy ihan samana aina.
Voisin kuvitella että moni ehkä ei aiheeseen halua kommentoida ihan senkään takia, koska parisuhde menee sinne siviilielämän asioiden puolelle, ja jos ottaa linjan ettei jaa siviilielämästään mitään asiakkaille, niin miksipä sitten jakaa tätäkään.
Ja sitten taas tuo imagokysymys, jotkut voivat kokea paremmaksi "esittää" sinkkua ihan siinä missä jotkut taas voivat kokea turvallisemmaksi "esittää" olevansa parisuhteessa.

Noh, mulla tilanne vaihdellut uran aikana sen verran, että ensin seurustelin, sitten olin naimisissa, sitten olin sinkkuna ja nyt taas seurustelen. En ole koskaan koittanut peitellä parisuhdestatustani, en laske tuolla tasolla kerrottua asiaa liian henkilökohtaiseksi, enkä ole nähnyt mitään syytä valehdella (kun en valehtelusta tykkää muutenkaan). Jos asiasta en haluaisi olla rehellinen, niin sitten en kommentoisi yhtään mitään.

Ja toisaalta, jos jollekin tuo on tärkeäkin seikka, juuri omien periaatteidensa takia, niin silloin koen hyväksi ollakin rehellinen, kunnioitan kyllä ihmisten periaatteita. En koe sen olevan multa mitenkään pois, mun vakkarit nyt taitaa enemmistö olla ajalta jolloin olin naimissa (koska pitkään olin naimisissa), ja eiköhän heistä melkein kaikki asiasta olleet tietoisia. :)

Ja kyllä, ex-mieheni tiesi ja nykyinen kumppanini tietää myös huoraamisestani, eikä se ole mikään ongelma.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa ti-ke 16.-17.4.!

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #39 : Lokakuu 07, 2020, 20:15:16 »
Tehän ymmärrätte, että kaikkia asiakkaita pitää kohdella tasapuolisesti ja että ketään ei saisi suosia paremmalla palvelulla :(

Kun me asiakkaat käymme hupakolla, haluamme tuntea olevamme erityisiä ja yksinoikeutettuja hänelle :(

Kyllähän se herättää mustasukkaisuutta jos saisimme tietää hupakon olevan jo parisuhteessa :(

Miksi me joudutaan maksamaan kun taas hupakon kumppani saisi ilmatteeks? Se on niin epäreilua :(

Tämä on niin väärin. Te tiedätte, että se on väärin :(