Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin  (Luettu 8429 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« : Syyskuu 15, 2020, 18:54:17 »
Ihan tasa-arvon (mitä vittua) nimissä myös näin päin. Alla oleva teksti on tietenkin copy/pastattu muutama sana muuttaen.

Millaisia ajatuksia turskilla on parisuhteessa olevista huorista? Vaikuttaako oma parisuhdestatus mielipiteeseen?

Olen asiasta kuullut erilaisia mieltymyksiä ja kiinnostaisi kuulla miten tästä tuumaillaan yleisesti. Olen lukenut kuinka halutaan lopettaa koko turskailu, koska parisuhteessa olevien kanssa ei haluttaisi olla tekemisissä ja mukana pettämisessä. Sitten on tullut vastaan päinvastaisia mielipiteitä kuinka ollaan ylpeitä siitä kuinka voidaan tarjota rahaa ja uusia mahdollisuuksia parisuhteessa oleville. Myös sitäkin toki ettei asia kiinnosta eikä mietityä pätkääkään.

Mutta siis kiinnostaisi kuulla mietteitä teiltä.

Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2020, 18:57:42 »
Vastaus kysymykseen. Aika moni tapaamani huora on kertonut olevansa naimisissa/parisuhteessa. Minuun se ei vaikuta mitenkään. En ole itsekään kovin uskollista lajia.

Ehkä erikoisin tilanne oli kun venäläisen vakkarin (minulla oli sellaisia siihen aikaan) kanssa pohdimme edullisinta lapsentekoaikaa hänelle. Lähinnä kerroin miten tuleva lapsi pärjäisi elämässä ja urheilussakin paremmin eli syntyisi alkuvuodesta. Huora myös ilmoitti jälkeenpäin noudattaneensa ohjeitani. Vähän pohdimme, että pitäisikö minun alkaa kummiksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2020, 19:02:39 »
Mua ei kiinnosta hirvikärpäsen papanan vertaa onko hupakko parisuhteessa vai ei kunhan se ei vaikuta tapaamisiin. Eli jos on pelkona, että kylmä haulikon piippu tunkeutuu pakaroiden väliin kesken aktin, niin sitten se voi vaikuttaa osto halukkuuteen, mutta muuten...*teinin äänellä* "mitä vitun välii.."

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2020, 19:18:59 »
Huorailu ja parisuhteessa pettäminen nyt ei välttämättä ole sama asia.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2020, 19:20:33 »
Minulla ei yleensä ole hajuakaan, onko tapaamani palveluntarjoaja parisuhteessa vai ei. Asialla ei ole merkitystä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2020, 19:50:45 »
Mä kysyn aina, että onko neiti neiti vai onko neiti naitu neiti. Vastauksella ei ole vitunkaan väliä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2020, 20:12:44 »
hyvinkin myönteisesti suhtaudun. aika on näyttänyt että ne joilta löytyy kumppani,
ovat olleet parhaita sessioissa, ja muutenkin korvien väli kunnossa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7664
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #7 : Syyskuu 15, 2020, 20:20:47 »
Palveluntarjoajan parisuhdetilanne ei vaikuta omaan ostopäätökseeni, enkä asiasta kysy. Yhden tapaamani ihmisen tiedän yksinhuoltajaksi ja hänen sisarensa hoitaa lasta usein.

Suosikkejani ovat elämää jo nähneet naiset.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2020, 20:36:30 »

Mä oon just selvinnyt järkytyksestä että neidot ei ookkaan vain mua odottaneita neitsyitä. Älä ny sano että osa neidoista olis vielä parisuhteessakin ?? 😜
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2020, 20:42:39 »
Suosin sellaisia huoria joiden parisuhdestatusta en tiedä.

En mene sellaisen huoran luokse joka on parisuhteessa. Mulla nyt vaan on sellainen moraali/arvomaailma että varattu on varattu, on se sitten huora, alepan kassa tai jonglööri. Varattu ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka mulle selittäisitte. Huora on ammatti muiden ammattien joukossa.

Jos parisuhteessa elävä rakennusmies ei sitten työaikana olekaan varattu ja voi panna virolaisia rakennussiivoojia niin lupaan harkita tätä uudelta kantilta.
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2020, 21:06:47 »

Mä oon just selvinnyt järkytyksestä että neidot ei ookkaan vain mua odottaneita neitsyitä. Älä ny sano että osa neidoista olis vielä parisuhteessakin ?? 😜
Tietenkin ne huorat, joiden luona sinä käyt, ovat neitsyitä ennen käyntiäsi. Älä luovuta. Joulupukkikin on olemassa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #11 : Syyskuu 15, 2020, 21:08:04 »
Huorailu ja parisuhteessa pettäminen nyt ei välttämättä ole sama asia.
Tämäkin on totta. Moni huora on kertonut, että mies on olemassa, mutta hän on tietoinen duunista. Alkuperäisessä kyssärissä toisin päin ei kuitenkaan tätä huomioitu niin minäkään en huomioinut.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #12 : Syyskuu 15, 2020, 21:30:02 »
Ei ole väliä ja jos siitä ei hupakko itse kerro, niin en myöskään utele asiasta. Jokaisen oma asia miten hommansa hoitaa, kunhan ei koskaan vaan tule tilannetta, että hupakon poikaystävä alkaa soittelemaan perään😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #13 : Syyskuu 15, 2020, 22:19:06 »
Ei ole väliä ja jos siitä ei hupakko itse kerro, niin en myöskään utele asiasta. Jokaisen oma asia miten hommansa hoitaa, kunhan ei koskaan vaan tule tilannetta, että hupakon poikaystävä alkaa soittelemaan perään😂
Minulle on tämäkin tapahtunut. Onneksi vain huoraluurin numero oli poikaystävän tiedossa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #14 : Syyskuu 16, 2020, 00:15:51 »
Joku siinä on että tunnelma latistuu, ja jätän väliin jos tiedän sihteerin olevan varattu kuten pysyn etäällä muutenkin varatuista koska elän tietyn minulle luontaisen koodin mukaan. Pitää olla illuusio että jonain kauniina päivänä tästä voisi tulla jotain enemmän, muuten katoaa moti   

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #15 : Syyskuu 16, 2020, 09:33:47 »
Huorailu ja parisuhteessa pettäminen nyt ei välttämättä ole sama asia.
Jos on kumppanin lupa huorailla niin sitten asia on ok, mutta muuten kyse on pettämisestä.


Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #16 : Syyskuu 16, 2020, 10:55:17 »
Muutamien typyjen kanssa on selvinnyt parisuhdestatus jälkikäteen. Ei välttämättä itseni kannalta ideaalitilanne, mutta voin elää sen kanssa.

Sitten on kaksi tapausta, jotka oikeasti laittoivat miettimään. Naiset tekivät hommaa täysin siipalta salassa. Silloin tuli poistuessa vilkaistua olkani yli pariinkin otteeseen. Heitä en missään nimessä tapaa uudelleen, vaikka laatu olikin erinomaista.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #17 : Syyskuu 16, 2020, 11:28:48 »
Ei ole mitään merkitystä mulle, enkä sellaisia utele. Jotkut hupakot ovat tosin asian kertoneet kysymättä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #18 : Syyskuu 16, 2020, 11:34:28 »
En ole koskaan kysynyt enkä muista että asia olisi muutenkaan tullut edes epäsuorasti puheeksi. En kyllä tiedä työkavereidenikaan parisuhde- tai perheasioita.

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #19 : Syyskuu 16, 2020, 12:21:30 »
Eipä se kummemmin minua liikuta enkä koe asian kuuluvan minulle sen enempää kuin muutkaan yksityisasiat. Jos hupakko siitä haluaa itse mainita, kuten on pari kertaa käynyt, niin kertokoon mutta kuten sanoin niin ei se minua liikuta.