Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amsterdamin punaiset lyhdyt  (Luettu 3979 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Amsterdamin punaiset lyhdyt
« : Heinäkuu 05, 2019, 11:28:08 »

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #1 : Heinäkuu 05, 2019, 14:31:15 »
Alueen sulkeminen tai ikkunoiden peittäminen tuskin edistää myönteistä kehitystä. Pikemminkin päin vastoin :(

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #2 : Heinäkuu 05, 2019, 21:00:14 »
Varmaan tässäkin se tärkein asia olisi, että mitä ne seksinmyyjät siellä haluavat.
Miten he mieluiten tekisivät työtään. Ja juurikin tytöt itse (ei parittajat).
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #3 : Heinäkuu 05, 2019, 21:26:16 »
Äkkiseltään kuulostaa tuo peittely ja siirtäminen muille alueille, mahdollisuudelta rikolliselle ainekselle? Yhtenäinen linja pitäisi olla jossa tytöille mahdollistettaisiin turvallinen ja asiaankuuluva työympäristö.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2019, 19:32:36 »
Halsema on realistinen ja varsin seksityömyönteinen pormestari. Täällä vähän pidempää juttua aiheesta:
https://www.dutchnews.nl/news/2019/07/halsema-tourists-are-the-problem-in-the-red-light-district-not-prostitutes/
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa kaverikaveri2

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #5 : Heinäkuu 15, 2019, 23:35:03 »
En tiedä onko ne isot ikkunat kyseisissä taloissa kovinkaan hyvä asia. Sehän periaatteessa mahdollistaa sen, että vain tirkistelee ohi kulkiessaan. Olisi mielestäni hyvä, kun heidän työtilat olisivat mahdollisimman hyvät. Siihen mielestäni kuuluu sekin, että ei olisi niitä isoja ikkunoita.
Taneli Oulussa 4.10 - 5.10.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2019, 23:22:38 »
En tiedä onko ne isot ikkunat kyseisissä taloissa kovinkaan hyvä asia. Sehän periaatteessa mahdollistaa sen, että vain tirkistelee ohi kulkiessaan. Olisi mielestäni hyvä, kun heidän työtilat olisivat mahdollisimman hyvät. Siihen mielestäni kuuluu sekin, että ei olisi niitä isoja ikkunoita.

Jostain helvetin ovisilmästäkö niitä huoria pitäisi sitten valita?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #7 : Lokakuu 14, 2019, 23:54:08 »
En tiedä onko ne isot ikkunat kyseisissä taloissa kovinkaan hyvä asia. Sehän periaatteessa mahdollistaa sen, että vain tirkistelee ohi kulkiessaan. Olisi mielestäni hyvä, kun heidän työtilat olisivat mahdollisimman hyvät. Siihen mielestäni kuuluu sekin, että ei olisi niitä isoja ikkunoita.

Kyllä ne hutsut ihan itse huiskuttelee sieltä ikkunoiden takaa, jos näkevät mieleisensä pokan kadulla dallaamassa ;D Suomimies saa runsaasti huomiota, jos ei ihan petolinnun perseeltä näytä. Ja jos tytöillä on poka, niin vetävät paksut verhot eteen.

Oon Amsterdamissa pannut, mutta en noita lasikoppien tyttöjä. Ovat hyvän näköisiä, mutta palvelu tuskin on mitään kovin henkilökohtaista ja yksilöllistä. Kassit tyhjenee kädelläkin :P

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #8 : Lokakuu 15, 2019, 09:17:26 »
Ikkunat ovat tapa mainostaa. Itse kartoitan alueen misut kävelemällä ja kiertelemällä ”tirkistelemässä” tarjontaa.

Olen käynyt useinkin lasikopeissa, välillä palvelu on ollut hyvää, toisinaan paskaa, mutta melkein aina se on käden voittanut.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #9 : Lokakuu 15, 2019, 09:27:04 »
Näyteikkunoiden takaa on kätevä tarkastaa tarjonta ja mennä mukavan näköiselle. Mieleen on jäänyt kiva kolumbialainen palveluntarjoaja. Useiden ikkunaverhojen takana on tullut harrastettua.

Osa turisteista oli tyhmiä töllistelijöitä, jotka vain katselivat menemättä lainkaan sisälle. Jotkut aasialaiset ainakin tekivät näin ja ottivat myös valokuvia lupaa kysymättä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amsterdamin punaiset lyhdyt
« Vastaus #10 : Lokakuu 15, 2019, 13:47:27 »
En tiedä onko ne isot ikkunat kyseisissä taloissa kovinkaan hyvä asia. Sehän periaatteessa mahdollistaa sen, että vain tirkistelee ohi kulkiessaan. Olisi mielestäni hyvä, kun heidän työtilat olisivat mahdollisimman hyvät. Siihen mielestäni kuuluu sekin, että ei olisi niitä isoja ikkunoita.

Jostain helvetin ovisilmästäkö niitä huoria pitäisi sitten valita?

Mä olen ainakin valinnut huoria netissä olevian ilmojen kautta varsin onnistuneesti.

Joskus aikoinaan kun olin nuori ja tyhmä luulin että Amsterdamin ikkunat on ainoa paikka mistä löytää huoria, mutta niinhän ei todellakaan ole. Jos turisteille ikkunoissa poseeraminen on ongelma ehkä sille pitää tehdä jotain, alan harrastajat ei taida niitä ikkunoita olla kattelemassa muutenkaan kovin usein.