Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RUKKY?  (Luettu 6460 kertaa)

Poissa Kaiffar87

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
RUKKY?
« : Syyskuu 12, 2020, 12:53:08 »
Sihteerissä ilmoittelee tumma tyttö Rukky. Kiinnostais kovasti, mutta onko kukaan käynyt että millainen on?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RUKKY?
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2020, 16:41:02 »
Omat kuvat ovat. Oikein näyttävän näköinen muhkea paketti hän on. Pari kertaa olen tavannut. Viimeisimmällä kerralla kiinnitin huomiota, että hän alkoi vähän hermoilla loppua kohden. Halusin loppuhuipennukseksi vaihtaa asentoa ja hän alkoi siitä jotain voivottelemaan.. Jäi ehkä vähän sellainen suorittava fiilis, mutta kai mun olis pitäny olla vaan nopeampi sitten.
Muuten hän on kyllä erittäin miellyttävä ja voisinkin vielä käydä kylässä, ellen jotain muuta mukavaa keksi. :)

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RUKKY?
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2020, 22:27:09 »
Omat kuvat ovat. Oikein näyttävän näköinen muhkea paketti hän on. Pari kertaa olen tavannut. Viimeisimmällä kerralla kiinnitin huomiota, että hän alkoi vähän hermoilla loppua kohden. Halusin loppuhuipennukseksi vaihtaa asentoa ja hän alkoi siitä jotain voivottelemaan.. Jäi ehkä vähän sellainen suorittava fiilis, mutta kai mun olis pitäny olla vaan nopeampi sitten.
Muuten hän on kyllä erittäin miellyttävä ja voisinkin vielä käydä kylässä, ellen jotain muuta mukavaa keksi. :)

Tummille paras asiakas on se, joka tulee jo eteisessä kenkiä riisuessa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa haplo

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: RUKKY?
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2020, 16:20:50 »
Onko tämä henkilö sama jolla on ilmoitus RE:ssä Rihanna nimellä?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2020, 16:46:22 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RUKKY?
« Vastaus #4 : Marraskuu 01, 2020, 19:07:48 »
Onko tämä henkilö sama jolla on ilmoitus RE:ssä Rihanna nimellä?

On sama. Taitaa olla joku muu hiushässäkkä noissa kuvissa. Samalle näyttää muuten. :)

Poissa Vieras0226

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: RUKKY?
« Vastaus #5 : Marraskuu 09, 2020, 09:51:38 »
Sihteerien sivun RUKKY:n yksi kuva antaa google haulla Ghanalaisen malli Shugatitin vastaavuuden.
Ja sihteerisivun henkilökohtaiset tiedot välilehdessä kansalaisuus on Dominican.
Laitoin suoraan sihteerisivun kautta kysymyksen palveluntarjoajalle että onko kuvat omia.
Ei ole vielä vastannut.
En ole tavannut ks. palveluntarjoajaa. Saatan tavata tulevaisuudessa.
Itse henkilökohtaisesti käyn kuumana tummiin naisiin ja niitä voisi olla enemmänkin tarjolla meille suomi turskille.
Hakusessakin on jossain vaiheessa/vieläkin ollut BBW ebony. :)

:)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RUKKY?
« Vastaus #6 : Marraskuu 09, 2020, 13:22:44 »
Okei voi hänellä tietysti olla joku suuntaa antava kuva, mutta mielestäni hyvin lähelle kyllä vastaa nuo kuvat todellisuutta. Tissimiehille ja muutenkin muhkeista muodoista pitäville suosittelen. Kävin taas kylässä, niin sanoi olevansa vielä noin pari kk Suomessa.

Poissa Vieras0226

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: RUKKY?
« Vastaus #7 : Marraskuu 09, 2020, 15:33:52 »
Okei voi hänellä tietysti olla joku suuntaa antava kuva, mutta mielestäni hyvin lähelle kyllä vastaa nuo kuvat todellisuutta. Tissimiehille ja muutenkin muhkeista muodoista pitäville suosittelen. Kävin taas kylässä, niin sanoi olevansa vielä noin pari kk Suomessa.

No miksi laittaa jonkun muun kuvaa? Laittaisi vaikka mielummin oman kuvan ja vaikka naama blurrattuna kuin jonkun joka on melkein sama?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RUKKY?
« Vastaus #8 : Marraskuu 09, 2020, 19:29:04 »
Okei voi hänellä tietysti olla joku suuntaa antava kuva, mutta mielestäni hyvin lähelle kyllä vastaa nuo kuvat todellisuutta. Tissimiehille ja muutenkin muhkeista muodoista pitäville suosittelen. Kävin taas kylässä, niin sanoi olevansa vielä noin pari kk Suomessa.


No miksi laittaa jonkun muun kuvaa? Laittaisi vaikka mielummin oman kuvan ja vaikka naama blurrattuna kuin jonkun joka on melkein sama?

Niinpä.. Enpä itsekkään sellaista yhtään arvosta, mutta näköjään mulle ovat hänen kuvansa menneet ihan täydestä tähän asti. :o

Jos satut käymään vierailulla, niin ilmoittele mitä mieltä olit.

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: RUKKY?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 15, 2021, 18:42:39 »
Kaikissa ilmoittajan kuvissa esiintyy juurikin Shuga Titi (Shugatiti), eli sokeritissi. Tuo kuvien nainen ei ole Suomessa. Eli kuvat ovat ilman lupaa käytössä.

Verratkaapa vaikka ilmoittajan kuvia näihin:
https://paemuka.com/im-passionate-about-my-career-as-a-nudist-shuga-titi
https://www.primenewsghana.com/lifestyle/shugatiti-goes-naked-on-social-media-again.html

Itselläni on Suomessa myyvistä tummista ilotytöistä vain huonoja kokemuksia. Olen ostanut useamman kerran ja joka kerralla on tyttö kiirehtinyt ja/tai ei ole pysynyt etukäteen puhelimessa sovituissa palveluissa. Eli puhtaasti rahan vuoksi tekevät ja palvelun taso voi olla mitä vain.
Monien kohdalla olen törmännyt myös siihen, että ajan laskeminen lähtee siitä hetkestä kun soitat tytölle ja pyydät tarkempaa osoitetta, eikä suinkaan siitä hetkestä kun astut ovesta sisään. Pahimmillaan itse panolle jäi aikaa vain 10min ja hyvä kun sain väkinäisesti rynkyttämällä nallin laukeamaan.
Kerran hotelliin ostettu tumma tyttö ei halunnut minun pitävän kunnon valaistusta päällä ja pannessani takaapäin hän valitti jo parin minuutin päästä, että olenko laittanut jotain puuduttavaa kulliini, kun en laukea. Kun hän sitten lähti, niin näin vessan avonaisessa roskiksessa verituppoja, eli oli tytöllä hillopäivät menossa.
Afrikassa olen saanut parasta palvelua tummalta tytöltä.

Afrikkalaisten kanssa on sama kuin vaikka Kiinalaisten kanssa. Aluksi he kaikki näyttävät aika samalta ja erilaisia kasvonpiirteitä on vaikea löytää. Tämän tosin oppii todella nopeasti. Tämä ehkä syynä miksi monet kuvittelevat kuvissa olevan naisen olleen sama nainen, jonka tapasivat.

Rukkyn asiakkaana en ole vielä toistaiseksi ollut.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..