Nina, on todellakin harmi että et tee näitä mökkikeikkoja.Teen minä, mutta olen myöskin sinun ikähaarukan ulkopuolella 37 v.
Pidän peukkuja, että sinulla tulee unohtumaton mökkireissu jonkun hulvattoman hauskan seksipommin kanssa

Uutiset:
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Nina, on todellakin harmi että et tee näitä mökkikeikkoja.Teen minä, mutta olen myöskin sinun ikähaarukan ulkopuolella 37 v.

Vieras1703

Nauttii muiden arvostusta

Vili

Kelpo kaveri
Pidän peukkuja, että sinulla tulee unohtumaton mökkireissu jonkun hulvattoman hauskan seksipommin kanssa

Vili

Kelpo kaveri
						Suosittelen avaajalle tinkimistä ikähaarukasta. Onnistumisen mahdollisuudet voisivat parantua, minkä hän taisikin jo tiedostaa.
								Vili

Kelpo kaveri
						Osaako joku kertoa miten maksullisia naisia käytetään?
Esineitä osaan käyttää mutta nisäkkäiden ja nilviäisten kanssa en ole päässyt kartalle.
Esineitä osaan käyttää mutta nisäkkäiden ja nilviäisten kanssa en ole päässyt kartalle.
Ai että, oon seurannut näitä ”Liftin” kommentointeja.
Aina niin hauskaa huomata kuinka joku on hauska ja näppärä omassa viisaudessaan. Jotenkin käy oikein kateeksi...
								Vili

Kelpo kaveri
Ai että, oon seurannut näitä ”Liftin” kommentointeja.
Aina niin hauskaa huomata kuinka joku on hauska ja näppärä omassa viisaudessaan. Jotenkin käy oikein kateeksi...
Usein kompastun ja kompuroin omaan "nokkeluuteeni". Luulen olevani viisas. En ymmärrä olevani tyhmä.
Kiitos jokatapauksessa sanoistasi ja hyviä pervoilun hetkiä!

Vili

Kelpo kaveri