Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vielä kerran himoa...  (Luettu 4802 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #20 : Syyskuu 09, 2020, 18:10:42 »
Nina, on todellakin harmi että et tee näitä mökkikeikkoja.
Teen minä, mutta olen myöskin sinun ikähaarukan ulkopuolella 37 v.
Pidän peukkuja, että sinulla tulee unohtumaton mökkireissu jonkun hulvattoman hauskan seksipommin kanssa :-*

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #21 : Syyskuu 09, 2020, 18:24:22 »
Suosittelen avaajalle tinkimistä ikähaarukasta. Onnistumisen mahdollisuudet voisivat parantua, minkä hän taisikin jo tiedostaa.

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #22 : Syyskuu 09, 2020, 18:33:13 »
Nina, on todellakin harmi että et tee näitä mökkikeikkoja.
Teen minä, mutta olen myöskin sinun ikähaarukan ulkopuolella 37 v.
Pidän peukkuja, että sinulla tulee unohtumaton mökkireissu jonkun hulvattoman hauskan seksipommin kanssa :-*

Kiitos, toivotaan parasta, mutta niinkuin tuolla Lauralle vastasin, voi olla että 20-30 vuotiaista ei löydy sitä mitä se vaatii. Voi olla että minä vaan kuvittelen että se pitäisi olla niin. Yhtään sen ikäisiä vähättelemättä. Koska jos iltaa pidemmälle ajattelee, niin olisiko se yhden kerran jälkeen sitten siinä. Ja ainoat uusinnat tulisi televisiosta :D
Tässä iässä se kiima, himo ja viihtyvyys vaatii muutakin kuin kauniin naisen ja seisovan kyrvän...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #23 : Syyskuu 09, 2020, 18:34:06 »
Osaako joku kertoa miten maksullisia naisia käytetään?

Esineitä osaan käyttää mutta nisäkkäiden ja nilviäisten kanssa en ole päässyt kartalle.
Why so fragile?

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #24 : Syyskuu 09, 2020, 18:35:08 »
Suosittelen avaajalle tinkimistä ikähaarukasta. Onnistumisen mahdollisuudet voisivat parantua, minkä hän taisikin jo tiedostaa.

Jep, juuri tuossa Ninalle sitä mietiskelinkin...

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #25 : Syyskuu 09, 2020, 18:39:15 »
Osaako joku kertoa miten maksullisia naisia käytetään?

Esineitä osaan käyttää mutta nisäkkäiden ja nilviäisten kanssa en ole päässyt kartalle.

Ai että, oon seurannut näitä ”Liftin” kommentointeja.
Aina niin hauskaa huomata kuinka joku on hauska ja näppärä omassa viisaudessaan. Jotenkin käy oikein kateeksi...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #26 : Syyskuu 09, 2020, 18:49:18 »
Osaako joku kertoa miten maksullisia naisia käytetään?

Esineitä osaan käyttää mutta nisäkkäiden ja nilviäisten kanssa en ole päässyt kartalle.

Ai että, oon seurannut näitä ”Liftin” kommentointeja.
Aina niin hauskaa huomata kuinka joku on hauska ja näppärä omassa viisaudessaan. Jotenkin käy oikein kateeksi...

Usein kompastun ja kompuroin omaan "nokkeluuteeni". Luulen olevani viisas. En ymmärrä olevani tyhmä.

Kiitos jokatapauksessa sanoistasi ja hyviä pervoilun hetkiä!
Why so fragile?

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #27 : Syyskuu 09, 2020, 20:40:57 »
Osaako joku kertoa miten maksullisia naisia käytetään?

Esineitä osaan käyttää mutta nisäkkäiden ja nilviäisten kanssa en ole päässyt kartalle.

Ai että, oon seurannut näitä ”Liftin” kommentointeja.
Aina niin hauskaa huomata kuinka joku on hauska ja näppärä omassa viisaudessaan. Jotenkin käy oikein kateeksi...

Usein kompastun ja kompuroin omaan "nokkeluuteeni". Luulen olevani viisas. En ymmärrä olevani tyhmä.

Kiitos jokatapauksessa sanoistasi ja hyviä pervoilun hetkiä!

Kiitos samoin! 8)

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vielä kerran himoa...
« Vastaus #28 : Syyskuu 16, 2020, 13:11:00 »
Lupasin ilmoitella jos ”postilaatikko” täyttyy, no ei se täyttynyt mutta ehdokkaita tuli kyllä, ei ihan niitä toiveyksilöitä mutta kuitenkin.
Nyt sitten jännätään meneekö tämä maaliin asti, tapasin eilen työmatkallani yhden ehdokaan ja kyseessä oli amatöörityttö 22v. Ja mahdollisuus myös hänen ystävänsä mukaan tuloon. Nämä eivät siis vastanneet täällä mitään, vaan toisen palvelun kautta. Palveluissa oli enemmän kuin toivoa voi ja eilinen mökkireissun suunnittelu päättyi Bj:iin autossa.
Voihan tämä olla vielä toteutumatta, ja hintapolitiikassa ns. Ammattilaiset olivat kyllä ihan kateissa tai sitten mulle sattui että oli joku loppuunmyynti menossa. Toki en ollut ammattilaisten kanssa tekemisissäkään...
Lisää tulossa, kun aika koittaa  :o