Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Real Vanessa taas Tampereella  (Luettu 5376 kertaa)

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Real Vanessa taas Tampereella
« : Syyskuu 07, 2020, 14:55:31 »
REn puolella ainakin ilmo ja voin sanoa että on loistava paketti.

Varsinkin jos tykkää strappi hommista tms niin voi morjes.

Suosittelen kokeileen.

Kuvat pitää kutinsa, on mukava, höpötteleväinen, nauravainen, jumalainen. Loistava suihinottaja ja osaa pitää koko homman hyvin kasassa  ;)

Poissa Soppe

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Vanessa taas Tampereella
« Vastaus #1 : Lokakuu 06, 2020, 21:48:31 »
Tulipa käytyä Vanessan luona useiden tosi eestä löytyvien positiivisten rapsojen innoittamana. Whatsapilla ensin koodia ja yllätykseksi olikin heti vapaana. Vanhana huoripukkina minulla oli jonkinmoinen aavistus missä kyseinen daami majailee ja lokaatio sattui korttelia vaille oikeaan. Olin tietysti sijoittuneena kartalla hyvin lähelle temmellyskenttää, joten pääsinkin nopeasti luikkimaan rappukäytävästä sisään. Vastassa oli oikeen mukavan näköinen neito, vastasi ilmon kuvia ja mittoja. En ollut varannut mitään erikoistoiveita, joten esitin toiveeni hänelle verbaalisesti. Toiveet luvattiin toteuttaa. Aloitimme perusseremonialla, jonka jälkeen siirryimme peppupanoon. Tyttö selvästi nautti peppupanosta koska hän tuli suht. voimakkaasti. Olisin mieluusti jatkanut peppuherkuttelua, mutta ilmeisesti rajansa kaikella. Kortsun vaihtamisen jälkeen siirryimme taas konventionaalisempaan meininkiin. Päästin lopulta rojut huppuun ja pienen jutustelun jälkeen jatkoin matkaa kokemusta rikkaampana. Vanessa on ihan kiva nainen, ennakko-odotukset olivat jälleen kerran suuremmat, mitä toteuma. Saatan käydä toistekin, mikäli tilanne sen suo. Tapahtumapaikka oli Oulu ja sää lämmin syksyinen.

Poissa Uusi_Sukupolvi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real Vanessa taas Tampereella
« Vastaus #2 : Kesäkuu 25, 2021, 01:45:39 »
Kävin hankkimassa ensimmäisen kokemukseni maksullisesta seksistä, tarjonta ei ilmeisesti vallitsevan tilanteen takia ole järin runsasta, mutta hetken selailun päätteeksi päädyin valitsemaan Vanessan hänen saamiensa positiivisten palautteiden takia. Yhteydenotto sujui WA:n kautta helposti ja tapaaminen järjestyi nopealla aikataululla. Jo viesteissä ilmaisin oman kokemattomuuteni ja pienoisen jännityksen joihin hän suhtautui todella asiallisesti ja rauhotellen. Pelipaikka löytyi helposti pienten lisäohjeiden jälkeen, mutta on myönnettävä että erittäin lämpimästä vastaanotosta huolimatta, olin hieman pettynyt oven avatessa täysin meikkaamaton ja hiukset pörrössä oleva nainen joka oli kerännyt selkeästi lisää massaa RE:n kuvien ottohetkestä. Päätin kuitenkin jatkaa ja hän oli todella mukava ja rauhoitteleva, tarjosi juotavaa ja otti tilanteen hyvin haltuun. Kaikki jännitys loppui kun päästiin tositoimiin ja vaikkei akti mitään tajunnan räjäyttävää ollutkaan jäi kyllä rentoutunut ja tyydytetty olo. Aikaa olin varannut 30min ja se oli juuri sopivasti.

Nyt kokemusta rikkaampana osaan ehkä tulkita ilmoitusten kuvia hieman paremmin ja voin suositella Vanessaa niille jotka pitävät hieman muodokkaammista naisista. Palvelun laadussa ei ollut mitään vikaa vaikka ulkonäkö ei tälläkertaa vastannutkaan täysin odotuksia.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Real Vanessa taas Tampereella
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2021, 15:50:13 »
Ota ensi kerralla Carla Real  :headbang:

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Real Vanessa taas Tampereella
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2021, 14:42:41 »
Nostellaas tätä taas hieman.
Sattumalta huomasin että mimmi on lähdössä opiskeleen ja tulee Suomeen uudestaan "sitten joskus". Nyy kannattaakin käydä kyllä vielä heittään rundit jos kerkee. On meinaan aivan loisto Nainen kyseessä.

Tässä oma visiittini ei niin kauan sitten.

Ajan varaus Whatsapilla sujuvasti ja jouhevasti. Tuttu paikka minne on helppo mennä ja parkkipaikkoja löytyy läheltä.
Sisään päästyäni halailtiin ja pussailtiin (varovasti),höpistiin, naurettiin (suorastaan kikatettiin) . Vanhoja tuttuja muutaman vuoden takaa jo.
Suihkun kautta keittiö, olohuone, makuuhuone yhdistelmään pyöriin ja katseleen kun Vanessa veteli dildoja esille ja kyseli et mitäs käytetään. Otettiin keskikokoiset helmet joissa tosin viimeinen helmi oli kyllä aika mokkula. Sen kaveriksi hän valitsi multa kysymättä semmosen isomman mustan halon. Katselin sitä epäuskoisena mut koska olin kuulemma tullut hänen huorakseen ja nussittavaksi niin mulla ei ole siihen sanottavaa ja sen sanottuaan läpsäisi mua ensin hellästi naamalle ja heti perään vähän kovempaa. Kolmas lähti sen verran lujan näköisesti et otin sen kiinni, käänsin mimmin syliini selkä mua vasten ja painoin vasten tiskipöytää. Hän alkoi pyöritellä persettään mun kovettuvan kullini edessä ja hinkkasi sitä mua vasten. Sit alkoi kunnolla puskea persettä mulle ja painoi samalla mut polvilleni ja käski ottaa mitä tarjotaan. Seuraava vartti menikin sitten persettä syödessä 😍

Ja ai jumalauta mikä perse. Nykytrendille uskollisesti hänelläkin oli +10kg kuviin verrattuna lisää mutta hän kantoi sen hyvin ja yllättävästi perse oli niin ihanan kiinteä ja sileän pyöreä että sitä oli kyllä ilo syödä 😁😇
Sen jälkeen kävi komennus sängylle selälleen.
Siinä runkkailin kivikovaa vehjettäni ja katselin kuinka tää todella seksikäs blondi, lateksi korsetissa ja lateksi saappaissa pukee sitä monsteria valjaineen päälleen. Sen jälkeen kumi siihen ja helmiin. Mun jalat kohti kattoo ja toinen käsi kyrvän juurelle. Ensin hellää sormetusta ja runkkailua sekä seksikästä tuijottelua ja kehräystä. Kolmen sormen jälkeen olin kuulemma valmis tapille joka mennä hupsahti sisään tosta vaan. Viimeiset kaksi helmeä tosin jo tuntui ja epäusko alkoi vallata mieltä. Se monsteri oli meinaan todella ison näköinen. Yllättävän pitkään kesti ennenkuin alkoi sovitella sitä muhun mutta sinne se vaan alkoi sorvata sitä. "Nussittavaksi tulit niin nyt nussitaan saatanan isokyrpänen huora" 😂😂😂😂
"Ei mene, ei vittu ei mene hei..."
"Pääs kiinni, kyllä se menee. Mä imen vähän sun isoa kyrpää jos oot kiltti huora..."
"Ei kai siinä, ime sitten"  :blowjob: huppu päälle ja keihäs kurkkuun, ai saatana 😋

Kaksi kertaa sen jälkeen käskin lopettaa koska se oli ihan vitun iso. Mutta erinäköisten vääntelyiden jälkeen huomasin että se halko on tekopalleja myöden mun sisällä 😲😲 Seuraava kakskyt minuuttia menikin sitten huutaessa että nussi lisää 😂😂 jossain kohtaa en enää uskaltanut koskea kulliini ettei se halkea. Koko tän ajan tuijotettiin Vanessan kanssa toisiamme silmiin ja molemmat nautti näkemästään.
Vanessa huomasi että mä oon tulossa, nappas palleista kiinni ja antoi soittaa. Mun sormet seikkaili hänen klitoriksella samalla. Pienet pari vetoa kullin varresta ja laukesin ihan helvetin lujaa!

Ai vittu, juuri näin 😍😍

Harva nainen osaa tota hommaa ja näyttää siltä että nauttii siitä. Ja se osa on itselleni todella tärkeää.

Suihkun jälkeen höpistiin vielä vaikka mistä, halailtiin ja naurettiin. Toivoteltiin hyvät jatkot ja päätettiin palata asiaan...sitten joskus.

En muista säätä mutta niin hekumoissani olin vielä tunnun ajomatkani jälkeen että eipä siinä moni muukaan asia kiinnostanut  ;D