Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eroottinen hemmotteluhetki happy endillä  (Luettu 5054 kertaa)

Poissa Bigalle

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Eroottinen hemmotteluhetki happy endillä
« : Syyskuu 07, 2020, 13:00:24 »
Moi,
Olen vanhoilla (60+) päivilläni antanut itselleni luvan investoida eroottiseen hemmotteluhetkeen. Toiveissa olisi rohkeaa, mutta hellää koskettelua, body-to-body/eroottista hierontaa, jossa myös peppu ja eturauhanen tulisivat käsitellyksi ja lopuksi happy end mahdollisesti hierojattaren hellin käsin tai seksiä harrastaen. Kumpi sitten siinä tilanteessa tuntuu luontevalta.
Varovaisena miehenä suosin kondomin ja muidenkin varmuusvälineiden käyttöä. Tämähän lienee myös palveluntarjoajien intresseissä.
Kenen puoleen mielestänne näiden mielihalujen kanssa kannattaisi kääntyä?
Ja jos joku palveluntarjoajista olisi kiinnostunut minulle tämän hemmotteluhetken suoda, niin otan mielelläni vastaan ehdotuksia.
Ja ai niin, alueena pääkaupunkiseutu. Espoosta plussaa :)

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottinen hemmotteluhetki happy endillä
« Vastaus #1 : Syyskuu 08, 2020, 09:32:00 »
Lea Massagea tosisaatin puolelta ovat suositelleet - palvelukuvaus vastaa halujasi ja sijaitsee vieläpä Espoosessa.

Poissa webber

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottinen hemmotteluhetki happy endillä
« Vastaus #2 : Syyskuu 08, 2020, 16:29:58 »
Muutaman kerran kokemuksella voin myös suositella Lea Massagea, jos lopetus käsin on riittävä.

Poissa Bigalle

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eroottinen hemmotteluhetki happy endillä
« Vastaus #3 : Syyskuu 10, 2020, 09:45:16 »
Juu, kiitos suosituksista. Haluaisin tosin palvelua suomen kielellä ja ilmon perusteella se ei taida olla Lean parasta osaamisaluetta.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eroottinen hemmotteluhetki happy endillä
« Vastaus #4 : Syyskuu 10, 2020, 09:54:22 »
Suomenkielinen espoolainen ilmoittautuu. Mun eroottinen hierontani on kuitenkin saman hintaista kuin mun aikani muutenkin.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia