Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki  (Luettu 5392 kertaa)

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #20 : Syyskuu 07, 2020, 17:53:37 »
En ees muista ihan tarkkaan mistä alkuperäinen nimimerkkini SO:lla tuli, jotain piti keksiä ja se kai kuulosti sopivan "miehiseltä" no ei vaan on siinä jotain sellaistakin mitä ehkä en kuitenkaan enempää avaa. Aika usein SO:lla kuitenkin nimimerkkini lyhennettiin, niin ajattelimpa ottaa täällä sen lyhennettynä käyttöön.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #21 : Syyskuu 07, 2020, 18:59:55 »
Ei jaksa aina tuijotella samaa nimimerkkiä kaikkialla, joten minulla on tapana pitää joka foorumilla eri nimimerkkiä.

Tänne kun loin tunnuksia, niin kiireisin kesäsesonki oli juuri meneillään, ja olin aivan uupunut riekale. Ja tiedoksenne, että mitä uupuneempi olen, sitä vaikeampi minun on ottaa asioita vakavissani, ja sitä hölmömmäksi huumorintajuni kieroutuu.

Joten silloin mietin lähinnä, että mitenkäs hölmön nimimerkin onnistun keksimään. Pohdin sellaisia vaihtoehtoja kuin "Itse Saatana" ja "Vanha Roikkotissi", mutta päädyin lopulta Kuningatar Perseeseen. Se oli kaikista ideoistani paras, koska olisi tosi läppä jos saisin vielä titteliksi "Perseiden Kuningatar". Sitten olisin Kuningatar Perse, Perseiden Kuningatar, eli vähän samanlainen kuin "Tarzan, Apinoiden Kuningas" ja "Pölkkypäiden Pääpölkky".

Nimimerkki on myös sinänsä kuvaava, koska takapuoleni on aika majesteetillinen. Ei sillä etteivätkö nuo muutkin vaihtoehdot olisi olleet kuvaavia.
Eläkkeellä.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #22 : Syyskuu 07, 2020, 19:44:35 »
Hotmailin perustamisaikoina piti joku roskapostiosoite keksiä ja olin just katsellut Kummelia, vaihtoehtoina oli ari zwäng, oddis slajos ja janis petke. Vanha härömaili on kaiveltu taas käyttöön niin ajattelin pitää nimimerkin ja spostin synkassa.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #23 : Syyskuu 07, 2020, 19:51:13 »
Tylsää,

Edellisellä työpaikalla jouduin ohjeistamaan vanhanliiton hitsaria suojaimurin käytöstä... Hänen mielestä perimmäinen synti ku kloppi tulee ja avaa suunsa... Tokas saa*anan propellerihattu... Mutta kun on niin pitkä jouta säätää vähän..
Shikita ga nai

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #24 : Syyskuu 07, 2020, 19:59:16 »
Sw:llä keke oli jo varattu,niin musta tuli sitten sen kummempia miettimättä cece. Ei varmaan ollut vaikea arvata   :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #25 : Syyskuu 07, 2020, 20:04:47 »
Pitkä tarina, mutta kaikkihan alkoi Trogloxen- perhosista, minkä vuoksi Marmariksella Nimaran niemimaalla sijaitseva Nimaran luola julistettiin suojelualueeksi.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #26 : Syyskuu 08, 2020, 00:25:02 »
Jossain vaiheessa elämässäni pääsin/jouduin tutustumaan Paavo Pesusieni ohjelmaan, siellä esiintyi muuan Hjalmari Kalmari. Ehkä nikkini juontaa tuosta tai sitten siitä että se tarkoittaa myös kypäräpäistä sotilasta.

Ja kolmanneksi, jokin oli vain keksittävä.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #27 : Syyskuu 08, 2020, 01:18:34 »
Idea nimimerkkiini tulee itseasiassa alunperin Muumien hahmosta näkymätön Ninni.

 ;D Juteltiin vähän aikaa sitten yhdessä porukassa muumeista ja puhuin Ninnineidistä kun tarkoitin Ninniä ;D Freudilainen lipsahdus!
#maksuseksionihanaa

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #28 : Syyskuu 08, 2020, 09:12:33 »
Idea nimimerkkiini tulee itseasiassa alunperin Muumien hahmosta näkymätön Ninni.

Tää on mun mielestä ihan nerokas! Plus Muumit nyt vaan on ❤

Ilona tuli siitä, että tykkään sanojen monimerkityksellisyydestä, halusin suomalaisen nimen, joka sopii myös ääneen sanottuna mun suuhun, ja vokaalit kuulostavat minusta kauniilta.  :D

Tequila tuli, kun pelkkänä ilonana menisin sekaisin kaikkien muiden iloisten tyttöjen kanssa, se sointuu kivasti ilonan kanssa, ja pyörittelin mielessäni sanontaa: "I know I'm not everyones cup of tea - i'd rather be someones shot of tequila anyway", eli toisin sanoen pidän itseäni uniikkina lumihiutaleena  :P

Vesalan Tequilan "motellissa jossain saat kaataa mun napaan tequilaa" sinetöi nimivalinnan, koska mulla on herkkä kohta rappioromantiikalle ja pitäähän horolla olla nimikkobiisi ;D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #29 : Syyskuu 08, 2020, 15:36:13 »
Tähän harrastukseen keksitty nimimerkki mullakin käytössä. Ei tarkoita mitään eikä varsinkaan viittaa mihinkään.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #30 : Syyskuu 08, 2020, 16:12:54 »
Iloinen nörtin retale, joka on aina tunkemassa kikkeliään paikkoihin. Mikäköhän moiselle nimeksi? :)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #31 : Syyskuu 08, 2020, 16:30:03 »
Käytin aluksi omaa etunimeäni Christine, mutta monesti sekoitettiin toiseen palveluntarjoajaan jonka taiteilijanimi oli yhden kirjaimen erolla sama. Ystävä ehdotti kun olet hottis ja kissoista pitävä, niin hottis puuma on loistava nimimerkki. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #32 : Syyskuu 08, 2020, 17:41:28 »
Varoitus: seuraa juonipaljastuksia.

Joskus mietin että mitä jos Romeo, siis se il Romeo, ei olisikaan kuollut nuorena, niin minkälaisen elämän hän olisi elänyt. Olisiko hän vienyt Julian vihille, saanut hänen kanssaan lapsia, ollut hetkittäin onnellinen, eronnut tai jäänyt leskeksi, hoitanut vuoroviikoin lapsia ja vuoroviikoin jahdannut hupakoita? Olisiko hän löytänyt vielä uuden rakkauden vai menettänyt uskonsa koko hommaan? Mene ja tiedä  :-\

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #33 : Syyskuu 08, 2020, 17:53:22 »

Tequila tuli, kun pelkkänä ilonana menisin sekaisin kaikkien muiden iloisten tyttöjen kanssa, se sointuu kivasti ilonan kanssa, ja pyörittelin mielessäni sanontaa: "I know I'm not everyones cup of tea - i'd rather be someones shot of tequila anyway", eli toisin sanoen pidän itseäni uniikkina lumihiutaleena  :P

Vesalan Tequilan "motellissa jossain saat kaataa mun napaan tequilaa" sinetöi nimivalinnan, koska mulla on herkkä kohta rappioromantiikalle ja pitäähän horolla olla nimikkobiisi ;D

<3 Ihana tausta :D

Mä en nimen pohdintaan käyttänyt kovinkaan paljon aikaa, on mun kolmas oikea nimi.
Helsingissä <3

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #34 : Syyskuu 08, 2020, 20:56:18 »
Minulla on huono mielikuvitus. Nimimerkki johtuu ammattistani. Nimimerkki on ollut itse asiassa sama 2002 alkaen, jolloin rupesin selailemaan wörkkiä. Kuuluin johonkin ihme tosimiesklubiin ja sain jopa jäsenkortinkin.

Ylilääkäri

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #35 : Syyskuu 08, 2020, 22:38:37 »
Hatusta vedetty  :D

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #36 : Syyskuu 09, 2020, 00:44:10 »
Nimeni tulee sanoista mustelma ja mann, joka on saksaksi mies. Olen siis mustelmamies, vihollisiaan turpiin vetävä muskulaarinen supersankari. Nimessäni ei ole järjen häivääkään, mutta tulipahan keksittyä ja mielestäni se kuulostaa aika hyvältä.

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #37 : Syyskuu 28, 2020, 14:18:03 »
SW aikoina kävin pitkään lukemassa forkkaa ja pohtimassa, että uskaltaisiko sitä siirtyä maksulliselle puolelle asioimaan ja kyllä se on ollut kivaa, en kadu mitään.
Niin mietin että mikä nimimerkki kuvastaisi minua parhaiten ja mistä vähiten saisi yhdistettyä todelliseen minään, jos joku tuttu lukee näitä, esim. avopuoliso :D

Chuck Berry soitti kitaraa, Fuck Berry nahkafagottia, siitä se sitten ajatus nimimerkistä lähti. Sitten ihanat Johannasi ja Hattara muokkasi siitä hellyyttelynimen Pano- ja paneskelumarja, joita käytän nykyään myös yksityisviestittelyssä kurtisaanien kanssa. ;D
Joskus lisäsin jonnekkin foorumille vielä perään sanan Fin, koska piti luoda uusi profiili, kun muisti pätki vanhan salasanan kanssa.

Ja tämä paneskelumarja on aina aika hillona ihanien Suomihupakoiden käsittelyn jälkeen :o

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #38 : Syyskuu 28, 2020, 14:36:12 »
Sillä tunnetummalla agentilla on "lupa tappaa",
mä olen sen verran väkivallaton että en tollasta lupaa tartte,
mutta josko olis "lupa naida"....
ja sitten kun ei ole sitä lupaa, ni sittenhän se on (oma)
tällaisilla aasinsilloilla maaliin.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #39 : Syyskuu 28, 2020, 16:36:48 »
Nimimerkkini nerokas yhdistelmä numeroita ja kirjaimia, joka osoittaa suunnatonta lahjakuutta ja luovuutta.

Jos olisin nero, voisi selitys olla seuraava nimimerkille: He: Helium, kevytmielinen, Es: Einsteinium käännetty,eli vähemmän einsteini ja 69: Tulium, ei kovin pitkäkestoinen turska.

Mutta koska en ole nero, otin inspiraation majoneesista ja erään turkkulaisen bursaketjun lempinimestä, johon lisäsin lempiasentoni, joka on 69.