Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Lea Massage

<< < (2/3) > >>

konna88:

--- Lainaus käyttäjältä: andreas - Syyskuu 02, 2020, 13:00:19 ---Mielenkiintoinen tapaus, ei tule kuin yksi mahdollinen skenaario mieleen. Kuulostaa siltä että uusi prepaid numerosi kuului aiemmin jollekin toiselle, jonka Lea on sitten blokannut. Mikäli Lea edelleen käyttää samaa puhelinta, niin tuo muistijälki blokkilistasta säilyy edelleen. Hyvin harvinaista että osui juuri sinulle tuo numero, mutta silti mahdollista koska prepaid numerot kierrätetään ja turskat on yksi aktiivisimpia prepaid käyttäjiä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ei siis ole prepaidia, vaihdoin työpaikkaa ja sain uuden työpuhelimen ja liittymän  ;D ohuesti kyllä vituttaa, koska tekisi mieli käydä hieronnassa.

Gentleman:
^Olisiko syynä se, että kun soitat firman puhelimesta, niin se firman nimi on soittajana?

konna88:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Syyskuu 02, 2020, 13:22:28 ---^Olisiko syynä se, että kun soitat firman puhelimesta, niin se firman nimi on soittajana?

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä mitä haet tuolla, että minun soittaessa vastaanottajalle näkyisi automaattisesti että XX Oy:stä soitellaan? Ei, mulla on vain yrityksen maksama henkilökohtainen puhelinliittymä joka käyttäytyy samalla tavalla kuin normaalitkin liittymät.

Helvetin rasittavaa kylläkin, kolusin puoli internetiä ja löysin palvelun josta sain laitettua tekstarin hänelle, ja 146 merkissä sain selitettyä jopa puolet ongelmasta.

konna88:
Voi hohhoh, kai se pitää töiden jälkeen käydä ostamassa prepaidi kun oma numero ei riitä mihinkään. Vittu mitä paskaa  >:(

Gentleman:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Syyskuu 02, 2020, 13:22:28 ---En tiedä mitä haet tuolla, että minun soittaessa vastaanottajalle näkyisi automaattisesti että XX Oy:stä soitellaan? Ei, mulla on vain yrityksen maksama henkilökohtainen puhelinliittymä joka käyttäytyy samalla tavalla kuin normaalitkin liittymät.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan aivan. Ymmärsin, että firman nimissä olevalla puhelimella yritit tavoitella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta