Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta  (Luettu 10394 kertaa)

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2618
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #20 : Syyskuu 02, 2020, 13:47:03 »
Itse suosin kanssa aikaista varausta, jos joku suosikki on tulossa maisemiin.
Mutta ymmärrän kyllä jos ennakkovarauksia ei haluta ottaa, kukin tavallaan.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa AuroraElomaa

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #21 : Syyskuu 02, 2020, 13:48:41 »
Mä kuulun myös niihin, jotka eivät ilmoittele ennakkoon. Yleensä laitan mainokset ylös edellisenä päivänä.

Otan aina vaan varauksia samalle päivälle, enkä silloinkaan aamulla anna aikaa myöhälle illalle. Eli muutaman tunnin päähän maksimissaan saa ajan. Siksi ennakkoilmoituksia on turha pitää, mä kuitenkin useimmiten kierrän samojen kaupunkien ympyrää :)

Kyllähän joskus tulee näitä, että harmitellaan kun ei ehdittykkään näkemään mutta valitettavasti se on tämän alan juttuja. Seisovia kulleja on aina enemmän kun hupsu ehtii ja jaksaa imeä :D

Jotkut vakkarit kovasti pyytelee että sais varattua ennakkoon, mutta se ei sovi mulle; en pysty etukäteen sanomaan montako kullia jaksan iloisena ja energisenä palvella sinä päivänä. (Vaiko pitääkö esittää että eihän kukaan liukuhihnaa tee, vaan jokainen asiakas on Erityinen ja Ainoa  ::) )
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #22 : Syyskuu 02, 2020, 14:59:22 »
Ei liukuhihnassa mitään vikaa ole kun sen tekee kunnolla. Oma suosikkini kautta aikojen pystyi tähän. Tapaamisajat hoideltiin meilillä kuukautta aiemmin eikä koskaan ollut mitään ongelmaa ja näin toimi siis ulkolainen harrastelija opintojensa ohessa.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #23 : Syyskuu 02, 2020, 15:56:57 »
Ei liukuhihnassa mitään vikaa ole kun sen tekee kunnolla. Oma suosikkini kautta aikojen pystyi tähän. Tapaamisajat hoideltiin meilillä kuukautta aiemmin eikä koskaan ollut mitään ongelmaa ja näin toimi siis ulkolainen "harrastelija" "opintojensa" ohessa.

Korjasin. Uskopuhetta mutta paskon xD Turha liikaa analysoida ja kehittää suhdetta ammattilaisiin ;)

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #24 : Syyskuu 02, 2020, 16:05:47 »
Korjasit väärin tai mistä nyt tietäisitkään mitään. Sai mitä halusi eikä palaa. Parempi kirkas liekki hetken kuin tasainen vuosia kestävä hiipuminen ;)

https://youtu.be/cawk2cMTnGo

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #25 : Syyskuu 02, 2020, 16:08:01 »
Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?

Voi hyvä mies, käy niillä jotka miellyttää sua ja anna muiden hoitaa omat bisnekset omalla tavallaan. Huoria on monenlaisia ja niin on asiakkaitakin, ja hyvä niin, jokaiselle jotakin.
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #26 : Syyskuu 02, 2020, 16:13:11 »
Näinhän minä teenkin, mutta kai sitä asiakas toiveita saa esittää.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #27 : Syyskuu 02, 2020, 16:45:20 »
Omaa toimintaa saa mielestäni pyörittää siten kuin se itselleen parhaiten sopii. Ja varmasti toimintaan tulee jotain muutoksia, jos homma ei tuo leivän päälle voita.

Itse kuulun niihin, joka mielellään sopii ennakkoon näitä tapaamisia, mutta kukin toimii siten kuin itselleen parhaiten sopii.


Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #28 : Syyskuu 02, 2020, 17:39:04 »
Omaa toimintaa saa mielestäni pyörittää siten kuin se itselleen parhaiten sopii. Ja varmasti toimintaan tulee jotain muutoksia, jos homma ei tuo leivän päälle voita.


Hyvin sanottu. En usko että on yhtä oikeaa tapaa, mikä on paras kaikille. Ja yleensäkin ihmisten erilaisuus, eri tavat tehdä asioita ja ajatella erilailla on ihan parasta. 😊


Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #29 : Syyskuu 02, 2020, 17:51:38 »
Vuosien saatossa oma käyttäytymiseni on aikaa varatessa muuttunut paljon. Vielä noin 10 vuotta sitten varasin ajan spontaanisti samalle päivälle tarjonnan mukaan.
Nyt kun askeleeni ovan rauhoittuneet merkittävästi olen alkanut suosimaan mahdollisimman aikaista varaamista, vaikka se tuo kyllä aika-ajoin melkoisiakin haasteita aikataulujeni sovittamiseen.
Siksi monet sellaiset hupakot jäävät minulta tapaamatta, joille ei aikainen varaaminen syystä tai toisesta onnistu.

Eipä siinä minun kiukuttelu paljoa auta, vaikka todellakin joskus ketuttaa melkoisesti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #30 : Syyskuu 02, 2020, 20:39:08 »
Viime viikonvaihteessa käväisi namu nimeltään Nata Hellsingistä sulostuttamassa Tampesteria hotilla olemuksellaan, mutta siltikin napisen ja valitan. Syynä tähän on neidon ilmoituspolitiikka joka meinaa sitä, että hänen ilmoituksensa ilmestyy naapuriin aamulla jossa ilmoittaa olevansa tavattavissa tänään ja huomenna. Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?

Jos nyt olen oikein käsittänyt niin monet hupsukat tapaavat mielellään jo aiemmin asiallisiksi havaittuja, mutta ehkä sitten olen väärässä.

Tämä Nata taitaa olla ilmeisen suosittu tapaus, jolla varmaan on muitakin tuttuja asialliseksi havaitsemiaan asiakkaita kuin sinä. Hän laittaa ilmoituksensa kun laittaa, sen ei pitäisi kuulua sinulle.
Jos saa pyytää, niin ihan riittävästi tulee muutenkin syyllistämistä, ei yksikään meistä huorista kaipaa sitä enää asiakkailta.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #31 : Syyskuu 02, 2020, 20:47:44 »
Asiakaskin voi silti esittää toiveita ja se ei käsittääkseni ole sinulta pois varsinkaan kun en ole asiakkaaksesi hakeutumassa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #32 : Syyskuu 02, 2020, 21:08:57 »
Kyllä voi, mutta jos olet se Natan 53:s asiakas joka esittäää toiveita, niin mieti vähän.
Kyllä minäkin annan erivapauksia omille tietyille asiakkaille. Jos sinä et ole Natan erityis asiakas, niin sinne jonon perälle vaan ämpäriä odottamaan.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #33 : Syyskuu 02, 2020, 21:42:59 »
Edelleen mainitsen, että esitin toiveen en ollut vaatimassa mitään erivapauksia. Mikä erivapaus on jos esitän toiveen ,että ilmoiteltaisiin aiemmin.Muutama muukin ukko uskaltaa tässäkin ketjussa olla samaa mieltä. Ihme kun näin pienestä vedetään hernettä nekkuun. Nyt se ämpäri pois päästä ja heti ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2020, 21:44:30 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #34 : Syyskuu 02, 2020, 21:56:15 »
Luetko ihan ajatuksella koko tämän aloittamasi ketjun :-*

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #35 : Syyskuu 02, 2020, 22:30:50 »
Toivon hänen ja monen muunkin ilmoittelevan aiemmin tulostaan ja näin varmasti tulen tekemään tarvittaessa vastaisuudessakin.

Poissa Vieras0084

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #36 : Syyskuu 02, 2020, 22:40:35 »
” Carpe diem”

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #37 : Syyskuu 02, 2020, 23:54:53 »
On se kova paikka, kun tytöt eivät tottele setää.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #38 : Syyskuu 02, 2020, 23:59:50 »
Ei mitenkään. Kävin tänäänkin, kävitkö sinä?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #39 : Syyskuu 03, 2020, 10:30:31 »
Jotkut tekee vain päivystystä. Itse en tykkää siitä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?