Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta  (Luettu 10397 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« : Syyskuu 02, 2020, 10:26:14 »
Viime viikonvaihteessa käväisi namu nimeltään Nata Hellsingistä sulostuttamassa Tampesteria hotilla olemuksellaan, mutta siltikin napisen ja valitan. Syynä tähän on neidon ilmoituspolitiikka joka meinaa sitä, että hänen ilmoituksensa ilmestyy naapuriin aamulla jossa ilmoittaa olevansa tavattavissa tänään ja huomenna. Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?

Jos nyt olen oikein käsittänyt niin monet hupsukat tapaavat mielellään jo aiemmin asiallisiksi havaittuja, mutta ehkä sitten olen väärässä.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2020, 10:32:57 »
Viime viikonvaihteessa käväisi namu nimeltään Nata Hellsingistä sulostuttamassa Tampesteria hotilla olemuksellaan, mutta siltikin napisen ja valitan. Syynä tähän on neidon ilmoituspolitiikka joka meinaa sitä, että hänen ilmoituksensa ilmestyy naapuriin aamulla jossa ilmoittaa olevansa tavattavissa tänään ja huomenna. Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?

Jos nyt olen oikein käsittänyt niin monet hupsukat tapaavat mielellään jo aiemmin asiallisiksi havaittuja, mutta ehkä sitten olen väärässä.

Liittyy miten? No otitko yhteyttä ja oletko asialliseksi havaittu? Kyllä hän on sanonut tapaavansa mieluummin tuttuja, mutta ehkä tuttuja löytyy noilla spekseillä Tampereeltakin ihan riittämiin ilman viikkojen etukäteistä säätöä ja siitä johtuvia viimehetken muutoksia.  ::) ::)

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #2 : Syyskuu 02, 2020, 10:41:20 »
Jos tuttuja löytyy ilman ilmoitteluja miksi vaivautua sitten ollenkaan tekemään ilmoitusta? En ottanut yhteyttä koska tuli ns.puskista. Olen neidon muutamaan otteeseen tavannut, että oletan olevani asialliseksi havaittu.


Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2020, 11:01:23 »
Jos tuttuja löytyy ilman ilmoitteluja miksi vaivautua sitten ollenkaan tekemään ilmoitusta? En ottanut yhteyttä koska tuli ns.puskista. Olen neidon muutamaan otteeseen tavannut, että oletan olevani asialliseksi havaittu.

Itse tykkään katsoa fiiliksen mukaan edellisenä päivänä. Jos ilmoitus näkyvillä, vihreä valo ottaa yhteyttä ja vastauksen saa nopeasti. 24 h ja olet jo sisällä xD

Näillä kalenteritytöillä menee helposti ensimmäiseenkin vastaukseen vuorokausi, sitten unohtuu vahvistaa tapaamispaikka viikon päästä edellisenä iltana, tai välillä tulee peruutuksia. Tai innostuu vaan tekemään töitä pitkälle aamukolmeen, eikä enää nappaiskaan ollenkaan lähteä.

Ei tässä iässä enää tiedä, panettaako just kahdeksan päivän päästä kelmo 15:00 xDDD
_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #4 : Syyskuu 02, 2020, 11:04:32 »
Minä taas tiedän, että panettaa myöskin silloin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2020, 11:11:53 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #5 : Syyskuu 02, 2020, 11:18:04 »
Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?


Miksei laita? No, koska Saimaan yöpuhelinkuiskaaja on jo varannut kaikki vapaana olevat ajat, joten niiden ei tarvitse.  ;D ;D ;D

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #6 : Syyskuu 02, 2020, 11:19:40 »
Kaikki seksityöntekijät eivät halua suunnitella elämäänsä kovin pitkälle etukäteen ja se heille suotakoon. Tai sitten osa ottaa asiakkaansa ennakkovarauksilla, mutta osa asiakkaista peruu esimerkiksi edellisenä päivänä, jolloin voi laittaa ilmoituksen uudelleen esille.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #7 : Syyskuu 02, 2020, 11:25:25 »
Monta sinänsä mielenkiintoista palveluntarjoajaa on jäänyt tapaamatta juuri siksi, että tieto maisemissa olemisesta tulee liian myöhään. Mutta ei se minua haittaa.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #8 : Syyskuu 02, 2020, 11:31:44 »
Kaikki seksityöntekijät eivät halua suunnitella elämäänsä kovin pitkälle etukäteen ja se heille suotakoon.
Oletan hupsun varaavan majoituksen etukäteen. Sitä tuskin tehdään samana päivänä, eli suunnittelua joutuu tekemään.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15024
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #9 : Syyskuu 02, 2020, 11:44:42 »
Monta sinänsä mielenkiintoista palveluntarjoajaa on jäänyt tapaamatta juuri siksi, että tieto maisemissa olemisesta tulee liian myöhään. Mutta ei se minua haittaa.
Näin on käynyt myös allekirjoittaneelle monta monituista kertaa.
Minua se kyllä on haitannut, koska täältä pillukolmion laidalta on pitkä matka harrasta,aan melkeinpä joka kerta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #10 : Syyskuu 02, 2020, 11:52:53 »
Kaikki seksityöntekijät eivät halua suunnitella elämäänsä kovin pitkälle etukäteen ja se heille suotakoon.
Oletan hupsun varaavan majoituksen etukäteen. Sitä tuskin tehdään samana päivänä, eli suunnittelua joutuu tekemään.

Katsoin Tampereen majoitukset tälle illalle eräältä nimeltämainitsemattomasta paikasta ja vapaita majoituksia löytyi kymmeniä keskustan alueelta. Eli ei tarvitse aina varata etukäteen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2020, 11:54:54 »
Kaikki seksityöntekijät eivät halua suunnitella elämäänsä kovin pitkälle etukäteen ja se heille suotakoon.
Oletan hupsun varaavan majoituksen etukäteen. Sitä tuskin tehdään samana päivänä, eli suunnittelua joutuu tekemään.

Eiks Anniina arvuutellut myös että jos ennakkovarauksia on peruuntunut, niin se voi selittää tuon... ja tuo syy kuulostaa ihan mahdolliselta ainakin mun korvaan. 🤔
Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2020, 11:58:24 »
^^Tuskin silti kukaan ottaa riskiä ettei paikkaa löydykään vaan varaa etukäteen. Ei mene nyt läpi tämä jankkaus.

Seepeli: lähes kaikki on tässä maailmassa mahdollista, mutta en usko tässä tapauksessa siihen kun neito ei ole edes forkalla

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #13 : Syyskuu 02, 2020, 12:05:16 »
^ Okei, olet oikeassa. Sä varmasti tiedät paremmin seksityöntekijöiden syyt asioihin sekä järkevimmät toimintatavat seksityöhön.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #14 : Syyskuu 02, 2020, 12:05:41 »
Kukin tavallaan 👍 Oma kalenterini on melkoista palapeliä erilaisten työhommien ja asiakkuuksien hoitamisen kanssa. Siihen sitten vielä perhe ja harrastukset päälle.

Nyt teen ekat keikkani Tampereelle ja Ouluun kokeilumielessä. Kalenteri alkaa olla täynnä, mutta aina tulee viime hetken peruutuksia eli voi myös kysäistä ex tempore.

Pohjoisssa varsinkin lähdetään treffeille aika  kaukaakin ja varataan kerralla 2-3 tuntia 💋♥️👍

Nellis
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #15 : Syyskuu 02, 2020, 12:11:10 »
Kukin tekee tietenkin miten parhaaksi näkee, mutta onneksi eräät ilmoittelevat jo hyvissä ajoin ennen saapumistaan ja antavat myöskin asiakkaille mahdollisuuden suunnitella aikataulujaan.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #16 : Syyskuu 02, 2020, 12:35:38 »
Olisiko sinulle pitänyt antaa joku erikoisasema, että saat olla ensimmäisena etukäteen aikaa buukkaamassa? Vähän loukkaantumista ilmassa selvästi.  8)

Mä ymmärrän ihan hyvin, jos hupakko ei halua buukata tapaamisia etukäteen, vaan enemmänkin "soita ja tule samantien" -asenteella, koska se vähentää säätämisen määrää oletettavasti huomattavasti.

Itse tykkään pitää asiat yksinkertaisina, enkä buukkaile etukäteen. Aikatauluthan voi aina mennä uusiksi, kumminkin puolin.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #17 : Syyskuu 02, 2020, 12:55:31 »
^ Just toi. Jos hän haluaa välttyä ennakkovaraajasäädöltä ja ottaa ennemmin vain samana päivänä tulevat. Kenties tietää päivän täyttyvän näinkin.

Ja Anniinan kanssa samaa mieltä, meitä hupakoita on monenlaisia. Toiset ei tykkää/osaa/pysty/halua suunnitella pitkälle etukäteen. Voihan olla että HKI on yhtäkkiä ollut vähän hiljaisempi, niin päättänyt lähteä TRE:lle pariksi päiväksi.
Välillä pitää elää hetkessä 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #18 : Syyskuu 02, 2020, 13:12:00 »
Oman kokemukseni perusteella Nata ei ota ennakkovarauksia edellisillä päivillä vaan sopii tapaamiset vain saman päivän aikana kun häneen otetaan yhteyttä. Siinä mielessä se on aika sama juttu ilmottaako hän ennalta vai ei. On kyllä luonteeltaan ystävällisin hupakko ketä oon tavannut, voin suositella.

Itse varsinaiseen aiheeseen liittyen niin on se hyvä juttu jos hupakko ennakko ilmoittelee, tää usein toteutuu kotimaisten toimesta naapurisivulla. Enemmän harmittaa ettei ulkkareista tiiä etukäteen että milloin ne olisi tulossa, ainakin Realissa se ei enää onnistu johtuen sen maksullisuudesta. Ainoa tapa tietää ulkkareiden keikoista etukäteen ois liittyä heidän sähköpostilistalle, jossa ilmoittavat kaikille kiinnostuneille. Jos siis olen ymmärtänyt oikein (ei ole yhtään kokemusta, korjatkaa jos olen väärässä).

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4958
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Hupsujen ennakkoilmoittelusta ja sen puutteesta
« Vastaus #19 : Syyskuu 02, 2020, 13:45:11 »
Onhan noita joitain Helsingissäkin ilmoittelevia - niitä jotka etupäässä tekevät outcallia - ollut. Kun tulee incall mahdollisuus niin se on tehty päivää-paria aikaisemmin ja siinä ajassa ei ainakaan meikäläinen välttämättä pääse tapaamaan vaikka haluaisi. Eikä sillä, kukin tekee niinkun parhaaksi näkee. Ohimenevä harmitus on ollut lähinnä itse tilanne, ei niinkään palveluntarjoajan "liian myöhään" pistetty ilmoitus. Se on se aikataulujen natsaamattomuus sillä hetkellä ja sehän tähän peliin kumminkin yhtenä osatekijänä kuuluu. - Omalta kohdaltani - kun ei olla toimareita, työttömiä taikka taiteilijoita - tämmöiset menevät lähinnä ehkä tarkempaan skarppaukseen seuraavaa kertaa odotellessa tai sitten eivät. - Ja itse olen maailman hitain reageeramaan minkään sortin äkki-ilmoituksia joten sen mukaan sitten järjestelty mitä on järjestelty.