Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Annina sweet
annina_swt:
--- Lainaus käyttäjältä: Isojalka - Toukokuu 04, 2021, 21:38:19 ---Hei kaikille,
Koska herrasmies ei kertomuksillaan leveile pidän tämän hyvin lyhyenä.
Laitoin Anninalle viestin hänen nettisivunsa kautta ja vastaus tuli melko pian. Sivustoa oli helppo käyttää ja Annina vastasikin suht pian sähköpostiini.
Käytännön asiat sovittiin puhelimessa tekstiviestein, joka sujui mukavasti.
Pääpäivänä sain osoitteen ja paikalle oli helppo saapua (käytännössä kävelymatka minulle).
Päästyäni ovesta vastassa oli hyvin kaunis luonnollinen nainen, joka otti minut hymyllä vastaan. Finanssiasioiden hoitamisen ja nopean suihkun jälkeen siirryttiin itse asiaan ja Annina huomioi hyvin toiveeni, mikä helpotti kokemattoman miehen jännityksen kanssa. Käytössä olleet lelut toivat kivan lisän toimitukseen ja Anninan ääntely soi vieläkin korvissani.
Lopuksi ehdin vielä ottaa nopean suihkun ja jutella Anninan kanssa, joka oli hyvin miellyttävää.
Suosittelen kyllä GFE:tä kaipaaville.
Yksi miinus: Suihkun jälkeen käytössä ollut pyyhe oli melko pieni.
Säätiedoista sen verran, että pääosin poutaista ja keväisen lämmintä. Tuuli koilisesta kääntyen idän suuntaan. Näkyvyys 50km
--- Lainaus päättyy ---
Mmmm. Kiitoksia miellyttävistä lempeän kevättuulen täytteisistä kyydeistä. Ilo oli myös minun puolellani. :-*
Myös keskustelut jäivät mieleen.
Valitettavasti pyyhevarastoa mukana raahatessa ei koolla kauheasti voi lähteä brassailemaan. Joten olen päätynyt lopputulemaan: Mieluummin pienehkö puhdas kuin iso likainen. ;D
herra_xyz:
Minulla oli tänään ilo tavata Annina hänen Hämeenlinnan keikallaan. Ei voi muuta todeta kuin että eipä ole Anninaa turhaan kehuttu noissa edellisissä rapsoissa. Eikä noihin oikein mitään lisättävää ole, gfe:tä parhaimmillaan oikein mukavan ja kauniin naisen tarjoamana. Vartalon muodot oli oikein kohdallaan tämmöiselle 70/30 peppu/tissi miehelle. :inlove:
Todettakoon vielä että kesä tuli tämän tapaamisen myötä aurinkoista ja lämmintä oli niin ulkona kuin makuuhuoneenkin puolella. 🌞
annina_swt:
--- Lainaus käyttäjältä: herra_xyz - Toukokuu 11, 2021, 21:34:41 ---Minulla oli tänään ilo tavata Annina hänen Hämeenlinnan keikallaan. Ei voi muuta todeta kuin että eipä ole Anninaa turhaan kehuttu noissa edellisissä rapsoissa. Eikä noihin oikein mitään lisättävää ole, gfe:tä parhaimmillaan oikein mukavan ja kauniin naisen tarjoamana. Vartalon muodot oli oikein kohdallaan tämmöiselle 70/30 peppu/tissi miehelle. :inlove:
Todettakoon vielä että kesä tuli tämän tapaamisen myötä aurinkoista ja lämmintä oli niin ulkona kuin makuuhuoneenkin puolella. 🌞
--- Lainaus päättyy ---
Ilo oli todellakin myös minun puolellani. Kiitos mukavasta ajasta kanssasi sekä molemminpuolisesta nautinnosta. Lämpö helli, niin ulkona kuin sisällä. :-*
Entto:
Annina Sweet:
Nimi on enne, makea tyttö.
Kävin tapaamassa Vantaalla, helposti löydettävissä olevalla paikalla.
Parkkipaikkaa ei tarvinnut etsiä.
Whatsappilla sain tarkemmat lähestymisohjeet; soitolla koodi, jolla sisään.
Saa suudella, ja ihan kielareita.
Suosittelen hymyilevistä, isotissisistä, Suomi-blondeista pitäville.
👍👍👍👍👍
annina_swt:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Huhtikuu 12, 2022, 17:22:36 ---Annina Sweet:
Nimi on enne, makea tyttö.
Kävin tapaamassa Vantaalla, helposti löydettävissä olevalla paikalla.
Parkkipaikkaa ei tarvinnut etsiä.
Whatsappilla sain tarkemmat lähestymisohjeet; soitolla koodi, jolla sisään.
Saa suudella, ja ihan kielareita.
Suosittelen hymyilevistä, isotissisistä, Suomi-blondeista pitäville.
👍👍👍👍👍
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos nautinnollisesta iltapäivämiitingistä. Oli ilo viettää aikaa kanssasi. :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta