Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: rapsa Loola18 nuru  (Luettu 2322 kertaa)

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
rapsa Loola18 nuru
« : Tammikuu 04, 2023, 13:26:40 »
Tuli käytyä tapaamisen sopiminen meni ihan OK. Kysyin että sopiiko jos lähden heti ja se sopi.
Sovittiin Nuru Hieronta BJ Teabagging ja seksiä. No perille kun pääsin oli varmaan puhelu kesken kun ei ehtinyt antamaan koodia alaoveeen 10min odottelun jälkeen tuli koodi. Olin jo lähdössä pois...

Perillä odotti about kuvien mukainen tyttö ihan nätti ja hyvät tissit asusteena teepaita ja pieruverkkarit.
Olisi pitänyt tässä kohtaa jo ymmärtää mikä on palvelun taso ja tehdä u käännös rappukäytävässä.
Ei hierontaa lainkaan, oma moka olisi pitänyt huomauttaa mutta en oikein nähnyt mitään pointtia hieronnassa pitää olla kuitenkin läsnä hommassa mitä hän ei ollut.

Suuseksi onnetonta ehkä 30sec kaikenkaikkeaan. Sitten panopuuhiin tyttö päällä lähetyssaarnaaja ja takaapäin. Eipä ole ketään ollut niin muualla koko yhdynnän aikana kun mitä hän oli. Ehti puhelimessa näpläämään ohita mainokset youtubesa aktin aikana.

Pois lähdettäessä näpläsi puhelinta samaan aikaan kun keskustelin hänen kanssaan eteisessä.

Oma arvio Loolasta vahva vältä.
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
Vs: rapsa Loola18 nuru
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2023, 15:44:22 »
Kiitos tyhjentävästä rapsasta, Sailor. Eipä tarvitse sitten tuon palveluntarjoajan kohdalla päätä vaivata, että mennä vai ei, mennä vai ei.

Poissa Käivärä

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: rapsa Loola18 nuru
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2023, 16:06:43 »
Hyvän näköinen tyttö kuvissa. Eihän tuo puhelimen räplääminen panon aikana paha ole, onpahan ainakin kädet jossain muualla kuin kalun ympärillä rajoittamassa syvyyttä  :)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: rapsa Loola18 nuru
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2023, 03:30:28 »
Paljonko tuollainen palvelu maksaa?

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: rapsa Loola18 nuru
« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2023, 12:01:17 »
Paljonko tuollainen palvelu maksaa?

Kysyin palveluntarjoajalta mitä hän haluaa listatuista palveluista ja tämän maksoin. Mainitaan viellä että hänen englannin kielen taitonsa ei ollut hirveän hyvää tästä johtuen Länetin viellä tekstarilla nuo toivomukseni ja sovitun hinnan että ei sitten perillä tarvitse ihmetellä mitä sovittiin.

Vähän miettinyt olinko arvioissa turhan tyly? Oliko hänelle vain huono hetki tai olinko minä jotenkin epämiellyttävä? Kaikilla on varmasti huonot hetkensä kaikki olemme ihmisiä ja joskus ei vain jaksa/pysty. Silloin pitäisi palveluntarjoajan ymmärtää sanoa että sorry kalenteri täynnä tai jättää vain vastaamatta/sulkea puhelin.

Jokatapauksessa olin suihkunras parta ajettu ja puhtaat vaatteet päällä. Yritin olla herrasmies ja täsmällinen. Kaikki informaatio siitä mitä haluan kokea oli hänellä tiedossa. Enkä minä ole mitenkään epämiellyttävä ulkoisesti. Kyllä minua katselee ihan naiset kadulla....

Mielestäni on väärin että oikeasti hyvää palvelua tarjoavat naiset eivät saaneet näitä mun rahoja. He olisivat ne ansainneet ja jopa enemmän.
Harkitsin uusinta visiittä Zoe Latinan luokse mutta päädyin nyt tähän ratkaisuun ja nyt harmittaa.

Puss Puss kaikki ihanat naiset  8)

--Sailori
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.