Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite  (Luettu 5314 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« : Elokuu 24, 2020, 23:05:36 »
Kaverin puolesta kyselen  :P
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #1 : Elokuu 24, 2020, 23:07:32 »
Kaverin puolesta kyselen  :P

Satisfaieri meni oikosulkuun ja ravisti käden kipsiin??😁
Kyllä mä voisin käydä. Ei mua haittaa vaikka joku paikka vähän kipsissä olisi
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2020, 23:09:21 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2020, 08:05:24 »
Eipä se vakkarilla haittaa kunhan vaan pää toimii.
Muistan että eräällä oli jalka paketissa,eikä se
Menoa haitannut. Tuntemattomille en menisi.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #3 : Elokuu 25, 2020, 08:32:37 »
Tällänen tilanne on joskus ollut, ei se peuhaamista haitannut. Taisi olla parinkympin alennus hinnassa.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #4 : Elokuu 25, 2020, 09:02:39 »
Ei haittaa mitään, jos on tuttu palveluntarjoaja kyseessä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #5 : Elokuu 25, 2020, 09:44:45 »
Veikkaan, että jotkut ovat tarkoituksella jättäneet vastaamatta, etteivät voi käydä, koska tiedän, että tässä pienessä ja yltiöhienossa sekä täydellisessä maailmassa osataan kyllä niitä pahojakin puolia piilotella ja erilaisia, poikkeavia, etnisiä, vammaisia, sairaita ja mielenterveyden kanssa painivia osataan syrjiä jo ihan pienemmistäkin yksityiskohdista lähtien. Enkä sanonut, että minä välttämättä syrjin heikommassa elämäntilanteessa olevia enkä edes ole asiakas. Eikä minulla liioin ole sairauksia tai vammoja taikka nykyisessä mielenterveydessä pitkään aikaan ollut juuri valittamisia nykyisessä elämässäni.

Mutta tiedän vain turskien joukosta sellaisiakin tapauksia, jotka selkeästi antaneet ymmärtää joko netin foorumeiden kautta tai muuta keskustelua joskus kuunnelleena, että tytön pitää näyttää kuvissa täydelliseltä, olla priimakunnossa, täydelliset muodot, terveet elämäntavat (ilman laiskottelua, roskaruokaa, kaljaa, muita päihteitä ja mielellään ilman lääkkeitäkin), terve 100% kaikilla elämän osa-alueilla, ei saa olla mitään turhia diagnooseja eikä missään nimessä mikään mielisairas, sillä se olisi pahinta mitä helvetin porteilla voi olla.

Ammattilaisia tällä alalla jätetään tosi pienistäkin yksityiskohdista kokonaan tapaamatta, tai sitten perutaan, tehdään ohareita, mustamaalataan tai muuten koitetaan ärsyttää valittamalla isoon ääneen, kun jokin pieni yksityiskohta esimerkiksi tuoksussa tai karvoituksessa taikka ihon värin sävyssä pilasi muuten turskan ensin koko hyvänä pitämänsä paketin, byhyy...

Eli jopa pikkuasiatkin estvät joskus hienon tapaamisen toteutumisen sillä seurauksella, ettei tätä pikkutarkkaa valikointia missään myönnetä sillä se tuntuisi häpeälliseltä saada kuulla muilta olevansa syrjijä ja rasisti, jos siis turska noista pikkutarkoista valintakriteereistä meitä hupakkoja valitessaan kertoo meille muille.

Te turskathan ette koskaan osaa olla valikoivia, pinnallisia tai pikkutarkkoja oikein mistään? Mutta kuitenkin suurin osa turskakunnasta on minulle vastakkaista sukupuolta, joita on sanottu pinnallisiksikin yleistäen? Vaikka toki tiedän, ettei se pidä paikkaansa yleistettynä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #6 : Elokuu 25, 2020, 10:20:09 »
Jätän menemättä, jos hupakolla on vamma, mikä vaikuttaa palveluun ja mitä pitäisi varoa. Se on vain minun oma asia. Mikäli mulla ei ota eteen jonkun vamman häiritsemänä, tai vaikka ottaisikin mutta se haittaa sitä tavoitetta mitä maksullisesta seksistä haetaan, niin se on ainoa oikea valinta.
Seksuaalisuus on ihmisen oikeus, jos ihminen pitää vaikkapa vain samansukupuolisista, se ei ole toisensukupuolisten syrjintää.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #7 : Elokuu 25, 2020, 12:23:08 »
Jos olisi tuttu hupakko ja luotan että palvelu on hyvää ei käsi kipsissä vaikuttaisi asiaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #8 : Elokuu 26, 2020, 01:07:18 »
Jättäisin tapaamisen kyllä väliin. Mukavampi touhuta kun molemmat on kunnossa ja itse ainankin olisin niin varovainen haavakon kanssa, että touhu voisi mennä liian hankalaksi ;D Kyllä sitten terveenä taas painii👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #9 : Elokuu 27, 2020, 08:26:49 »
Minun vakituisimmalla vakkarilla on vakava syöpä. Olemme tavanneet tästä huolimatta säännöllisesti. Kiintymys on vain lisääntynyt ja seksi parantunut. Vaikka tässä ei nyt ihan tilapäisestä vammasta olekaan kysymys, niin vastaus on voin käydä. Hyvään suhteeseen liittyy niin paljon muutakin kuin  pelkkä.paneminen.

Ylilääkäri

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #10 : Elokuu 27, 2020, 09:05:09 »
Ylilääkäri puhuu aina niin kauniista vakkaristaan. Arvostus ja tuki näkyy kommenteissaan.  :)

Itselläni sellainen rajoite, joka haittaa minua joskus ja useinkin.
Smalltalk. En osaa sitä luontevasti.
Mieluummin paneudun asian ytimeen pohjia myöten kuin hapuilisin kaunis_ilma_tänään-keskustelua.
Tullakseen kuitenkin toimeen tällä ns sosiaalisella rajoitteella, opetellut ymmärtämään kevyen keskustelun logiikan.
Jollain muulla asiakkaalla voi olla aivan samanlainen rajoite. Jos ei tiedä mitä sanoisi ja haluaa kuitenkin saada jonkinlaisen kontaktin vastapuoleen, silloin keskustelut aloitetaan kevyesti pinnalta.
Mutta toisaalta, panemaan tms asiakkaat ovat tulleet eikä keskustelemaan.  8)

Wikipedia:
”Small talk tai smalltalk on sosiaalisia suhteita muodostavaa, ylläpitävää ja edistävää lyhytsanaista keskustelua, jonka tarkoituksena on muun muassa "jään murtaminen" rentouttavan yhdessäolon merkeissä.”

Olisi mielenkiintoista kuulla asiakkaiden mielipiteen siitä kuinka paljon toivovat tapaamisella myös keskustelua vai onko itse tekeminen riittävä. 🤔
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #11 : Elokuu 27, 2020, 09:19:07 »
^Toi on hyvä kysymys, tavallaan outoa että tästä asiasta ei ole aiemmin ollut keskustelua. Mä en pidä tuota vammana, se on ominaisuus. Et ole ainoa suomalainen, kellä on tuo ominaisuus.

Mä en tapaa seksityöntekijöitä muodostaakseni sosiaalisia suhteita. Se smalltalkki tosin voisi murtaa jäätää jos jännittää lujasti, mutta itsellä se ei ole ongelma. Minua ei haittaa vaikka ei höpötellä niitä näitä, jos ilmapiiri on muuten ystävällinen ja lämmin. Olen usein käynyt ulkomailla hupakoissa ja läheskään aina ei ole löytynyt yhteistä kieltä kuin eleet välttämättömimpiin.

Mulle riittää hymy ja paneminen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #12 : Elokuu 27, 2020, 09:45:06 »

Olisi mielenkiintoista kuulla asiakkaiden mielipiteen siitä kuinka paljon toivovat tapaamisella myös keskustelua vai onko itse tekeminen riittävä. 🤔

Juttelut, silittelyt, ihan lähellä oleminen, tms hömppä ovat tosi tärkeitä minulle. Ja tiedostan toki et se voi olla tosi vaikea&stressaava rasti näytellä, jos toinen ei yhtään resonoi. Ehkä siksi tätä varsinaisen panemisen ulkopuolella olevaa toimintaa arvostan aika paljon ja tuo on yksi suurimmista syistä miksi menen tapaamaan uudestaan saman neidon.

Mutta jottei olisi niin helppoa lokeroida mua niin sanotaan vielä että onhan se joskus kiva vaan paneskella kuin puutteessa olleet kiimaset puput. Siis vaikka joskus vaan pannaan ekaks "alta pois" ennenku päästään itse asiaan eli jutteleen. 😊
 
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #13 : Elokuu 27, 2020, 10:33:53 »
Kyl minä paneskelin monta viikkoa polveen asti kipsi jalassa, piti vähän vaan varoa, ettei monota asiakasta sillä lähärissä päähän.
Sosialisia rajoitteita minulla ei ole. Isommat ja pienemmät juttelut ja smalltalkit niin ylä- kun alapäänkin kanssa tulee luonnostaan.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #14 : Elokuu 27, 2020, 12:38:05 »
Nimimerkille Sielujen Rakastelua vastaan seuraavasti:
Kyllä, asiakkaalla on oikeus valita, keneltä hän haluaa palveluita ostaa. Ihan samalla tavalla kuin sinä haluat ja saat ihan itse päättää, kenelle menet esim. kampaamopalveluita saamaan.

En tilaisi pyörätuolissa istuvaa nokikolaria kolaamaan piippuani (no pun intended) enkä ostaisi seksipalvelua jalka paketissa makaavalta ilotytöltä.

Asiakas valitsee.
Jos on impedimenttejä, ne mainitaan ilmoituksessa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #15 : Elokuu 27, 2020, 12:52:19 »
En tilaisi pyörätuolissa istuvaa nokikolaria kolaamaan piippuani

Kyl minun röörejä saa tulla rassamaan, vaikka olisi pyörätuolissa istuva nokikolari ;D

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #16 : Elokuu 27, 2020, 13:06:00 »
No jos vammasta/rajoitteesta ei ole haittaa kummallekaan seksin aikana, siitä vaan. :)

Mulla on ollut uran mittaan käsi kahdesti paketissa, ei haitannut menoa. Kerran jalassa oli marssimurtuma eikä jalalla kestänyt lainkaan varata painoa, se korjattiin pienellä leikkauksella. Sitten selkä ollut niin pahasti juntturassa että sairaalassa laitettiin tukiliivi, minkä takia jouduin kävelemään, istumaan ja olemaan selkä suorassa. Olen ottanut asiakkaita vastaan myös raskaana ollessa, ekoja oksennuskuukausia lukuunottamatta. Yhden vakkarin otin vielä samana päivänä kun synnytys käynnistyi, mutta supistukset oli tosi säälittäviä ja käskin vakkarin panna niin lujaa että supistuksiin tulisi voimaa. Parin tunnin päästä tapaamisesta jo oli vauva sylissä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2020, 13:07:42 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #17 : Elokuu 27, 2020, 13:10:41 »
... Yhden vakkarin otin vielä samana päivänä kun synnytys käynnistyi, mutta supistukset oli tosi säälittäviä ja käskin vakkarin panna niin lujaa että supistuksiin tulisi voimaa. Parin tunnin päästä tapaamisesta jo oli vauva sylissä.


Oi, aika jees 👍
Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #18 : Elokuu 27, 2020, 13:58:48 »
... Yhden vakkarin otin vielä samana päivänä kun synnytys käynnistyi, mutta supistukset oli tosi säälittäviä ja käskin vakkarin panna niin lujaa että supistuksiin tulisi voimaa. Parin tunnin päästä tapaamisesta jo oli vauva sylissä.


Oi, aika jees 👍


Ei asiakkaan sentään kätilöksi tarvinnut alkaa, vaikka ei ehdittykään ajoissa sairaalaan. :D
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa smetana

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakolla tilapäinen vamma/rajoite
« Vastaus #19 : Elokuu 27, 2020, 14:20:01 »
Siinä on tavara ajettu jo rajoilleen niin kuin pitääkin ei hukka ajua ;)