Perkeles, missä on syöntikisat? Et laittanut läskiä muikkujen väliin, vai suliko näkymättömiin.
Kyllä siellä läskiä on.Oli about 4,5h uunissa niin tais sulaa sekaan😋
Edit: Läskit päällä ei muikkujen välissä
Uutiset:
Vieras0217





Rakastajien aatelia
Perkeles, missä on syöntikisat? Et laittanut läskiä muikkujen väliin, vai suliko näkymättömiin.
Vieras0138


Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0138


Näyttää hyvää esimerkkiä
Kyllä siellä läskiä on.Oli about 4,5h uunissa niin tais sulaa sekaan😋
Edit: Läskit päällä ei muikkujen välissä
Vieras0138


Näyttää hyvää esimerkkiä