Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilona Tequila  (Luettu 11207 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • ***** Huikea tyyppi
Ilona Tequila
« : Elokuu 21, 2020, 21:52:52 »
Minun piti tavata Ilona jo kesäkuussa, mutta hänelle tuli viime hetkessä ymmärrettävä este. Olin seuraillut hänen tekstejään saitilla ja niistä päätelllyt, että hänet haluan tavata. Olin hyvissä ajoin kuukautta etukäteen liikkeellä, koska työni vaatii aina järjestelyjä ja sopiva 2-tuntinen löytyikin pienellä järjestelyllä. Käytännön asiat selvitettiin helposti parilla tekstarilla. Kun aika tuli, äkkiä suojavaatteet ja maskit pois ja siviilit päälle. Paikalle löytyi helposti.

Oikea ovi löytyi ja oven avasi mustaan nahkajakkuhameeseen pukeutunut nätti nuori nainen, jolla oli hauskasti laitettu tukka. Korkkarit olivat jalassa ja niissä hän oli minua hiukan pidempi ja pyysin ottamaan pois ja valittelin vanhuuden aiheuttamaa pituuden lyhenemistä. Näin saavutimme suurin piirtein tasapituuden. Sitten suoraan suihkuun pesemään päällimmäiset koronat pois ja harjaamaan hampaat.

Aivan olennaista heti ja koko 2-tuntisen ajan oli Ilonan teeskentelemätön iloisuus, keskustelutaito ja ”lähellä olon” tunne, vaikka alussa vain istuimme sohvalla vierekkäin juttelemassa ja juomassa vettä.

Pian pääsimme vaatteiden vähentämisvaiheeseen ja pahoittelin koronamahaani, josta ei kyllä sitten mitään haittaa jatkossa ollut. Ilona oli todella jäntevä, hoikka ja vääntyi asentoihin, joiden tekemisestä itse voin vain unta nähdä. Ratsastus oli huikeaa, pakarat huipputiukat, en muista parempaa kokeneeni ja Ilonan parista todella voimakkaista lihaskouristusvoihkaisuista päätellen hänellekin kivaa. Ja kivaa oli totta vie minullakin. Ilona osasi ja halusi tehdä kaikki, mitä rohkenin pyytää. Tuli verrattua myös MuSize69 ja Pasante King Size XL-kumeja ja aika vaikea sanoa kumpi oli parempi. Eikä niin väliäkään. Ilona oli paras :)

Kaksi tuntia meni nopeasti ja sanoin hänelle, että seksi on tosi kivaa, johon hän iloisesti hymyillen vastasi että niin on!

Todella jäi hyvä ja poikkeuksellisen iloinen mieli tästä vierailusta!

Kiitos Ilona!

Ylilääkäri
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2024, 11:19:41 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2020, 04:59:16 »
Ylilääkärin rapsaan on yhtä helppo yhtyä kuin Ilonan luokse oli mennä. Tarkennuksena siis kyse oli Ilona Tequilasta. Kävin hänen luonaan myös parin tunnin kohtaamisella, joka tosin tuntui vähintään puolta lyhyemmältä ajalta. Ilona oli heti tapaamisen alussa kuin olisin tullut teinivuosillani tyttöystäväni kotiin jossa vanhemmat ei ole kotona. Toiveestani pukeutuminen oli erittan rento ja *krhm* helposti pois otettavissa.

Kun alkurituaalit oli suoritettu, istutti ilona minut sohvalle ja tuli päälleni hajareisin. Viimeistään tässä kohtaa oli selvää että nyt mennää GF osastolle ja lujaa. Jos jostain olisi alkanut soimaan taustalla O-zonen Dragosta din tei niin meikäläinen olisi palannut 2000 luvun alkupuolen kuumiin kesiin ja vierailuihin tyttöystävän luona. Ilonan vartalo on kuin kakskymppisellä ja todella timmissä kunnossa.

Vaatteiden vähennyttyä siiryimme sänkyyn jossa vietimmekin suurimman osan loppuajasta. Ilona osaa todella kiusoitella miestä ja lukea tilannetta vaikka itse ei osaisi toiveitaan pukea sanoiksi. Suihinotto oli yksi parhaista mitä olen koskaan saanut, ehkä juuri tämän hitaan ja kiusoittelevan tyylin takia. Seksin aikana Ilona oli todella hyvin mukana ja perus asentojen jälkeen kumpikin makasi enemmän tai vähemmän hikisenä lakanoilla, minä ehkä enemmän hikisenä. Ilona haki lasilliset vettä ja olen melko varma että harva asia näyttää paremmalta kuin alaston nainen keittiössä.

Hetken levon ja soittolistojen uudellen mietinnän jälkeen alkoi Ilona virittelemään meikäläistä toiselle kierrokselle. Ilona tuli päälleni kuusysi asentoon ja samaan aikaan kun tuo ihana suihinotto alkoi taas työskentelemään alapäässäni sain nauttia Ilonan koko ihanuudesta. Toki Ilonan ilmoitti että ei kuulemma pysty keskittymään kun olin työn touhussa ja hetken päästä tämä ihana blondi tuli ns. vasten kasvoja  ;)

Tästä toinen kierros maalin tapaiseen ja taas hikiset vartalot sängyllä :D

Kun totesin että voisin käydä vielä suihkussa niin Ilona ilmaisi halunsa tulla mukaan suihkuun ja taas allekirjoitanut oli monttu auki, muistellen että oltiinko nyt oikean tyttöystävän luona vai mitä täällä tapahtuu. No suihkussa vielä tarkat peseytymiset iho vasten ihoa ja viimeiset kiusoittelut. Olo oli todella valmis, ja kaikin mahdollisin puolin tyydytetty. Vaateet päälle, parit huonot puujalkavitsit ilmoille, parempia kun ei ollut saatavilla. Pusut ja poistuminen Turun elokuiseen iltaan.

Autolle kävellessäni ajatukset harhaili vanhoissa tyttöystävissä ja siinä mitä juuri tapahtui viimeisen kahden tunnin aikana. Hetki piti vielä vetää happea ratin takana ennen kuin uskalsi lähteä liikenteeseen. Kiitos vielä Ilona, aiva mielevikast!

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2020, 12:24:01 »
Kaksi tuntia meni nopeasti ja sanoin hänelle, että seksi on tosi kivaa, johon hän iloisesti hymyillen vastasi että niin on!

Se on!  ;) Kiitos Ylilääkäri aivan ihanasta tapaamisesta! Ilo oli niin kovin monin tavoin mun puolellani. ❤

Kiitos vielä Ilona, aiva mielevikast!

Puujalkavitsit ovat pop, ja jos vielä kohdataan, niin lupaan laittaa soittolistalle jotain raskaampaa... ;D Kiitos sinulle ihanista treffeistä! 💋
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2020, 20:54:39 »
Ei ehtinyt mennä kuin puolitoista kuukautta, kun olin saanut sovittua toisen tapaamisen Ilona Tequilan kanssa. Tällä kertaa paikkana oli vanha mielisairaala, ikään kuin vakuuttuakseni siitä, että ensimmäinen tapaamisemme elokuussa oli niin hauska, kuin muistin sen olleen. Viime kerrasta poiketen pyysin vaatteiksi vain musta legginsit ja mustan paidan. Kyllä toinen ihminen osaa tuntua lämpimältä, etenkin kun mielisairaalassa oli viileähkö!  Kun tulin paikalle, minulle tuli aidosti sellainen olo, että Ilona oli ilahtunut ja se tuntui kivalta. Ja itse olin varmasti vähintään yhtä ilahtunut.

Ihmettelen, mistä näitä hienoja palveluntarjoajia oikein ilmestyy.  Ilona on omaa luokkaansa luonnollisuudessaan ja herkässä hymyilyssään. Ja hän osaa ottaa katsekontaktin ja pysyä siinä, joka ei ole yleinen taito. Parin tunnin intensiivisen ja monipuolisen seksin aikana ei tosiaan tullut epäselväksi, että homma oli molemmin puolin varsin mukavaa.

Tuli testattua nyt uudelleen Mister Size 69 ja se on kyllä selvästi parempi kuin aiemmat samankokoiset. Tutustuin myös Ilonan seksivälinekokoelmaan ja kyselin niiden käytöstä. Käyttöön päätyi Ilonan valikoimasta pieni metallinen anustappi ja hieromasauva ja mukana tuomani kiristysrengas (endless cockring, aivan huippurengas, muuten, suosittelen). Parin tunnin hauskojen kokeilujen ja sisällä olon jälkeen Ilona otti ”ohjakset” käsiinsä, joita hän kyllä osaa käyttää määrätietoisesti ja jotenkin kauniisti ja varsin menestyksellisesti

Lähtiessäni sanoimme sattumalta aivan yht’aikaa, että ”seksi on kivaa”. Ja niin se onkin! Kivaa, iloista ja vapauttavaa aikuisten leikkiä.

Ilona, olet oikea ilon tuoja. Kiitos!

Ylilääkäri

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #4 : Lokakuu 09, 2020, 10:30:42 »
^ Ylilääkäri  :-* kiitos! 💕
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #5 : Lokakuu 09, 2020, 16:26:39 »
Olipas taas melkoinen parituntinen. Tämä upea nainen on vain jotain ihan omaa luokkaansa. Tästä kertokoon ihan vain se että ikinä ennen en ole:
A)varannut keneltäkään aikaa 3 viikkoa ennen
B)tavannut samaista palveluntarjoajaa kahdesti
C)vienyt kenellekkään mitään muuta kuin oman ihanan itseni ja pyydetyn korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
D)varannut aikaa seuraavalle kerralle vielä samana iltana.
Tällä kertaa toteutui kaikki neljä. Liekö tässä tulossa vanhaksi vai mistä mahtaa johtua. Vahvempi veikkaukseni on kyllä ehdottomasti se että Ilonassa on vaan jotain sanoinkuvaamatonta joka vetää minua puoleensa. Varsinkin hänen tyylinsä kiusoitella ja hyväillä on uskomaton. Hänen luokseensa mennessä on olo todella tervetullut ja jopa haluttu. Se ainakin kolahtaa meikäläiseen. Ilona ottaa miehen huomioon niin monella eri tasolla että sitä on vaikea edes kuvailla. Ilona jopa nauroi (ei säälien, kai? ;D) allekirjoittaneen huonoille heitoille. Kun ei parin tunnin jälkeen ole ihan varma että missäpäin omat vaateet sijaitsee, on tapaaminen ollut onnistunut (kaikki kyllä onneksi löytyi, vaikka kengistä olikin pieni epävarmuus, ja ilona olisi kuulemma lainannut omansa mulle tarvittaessa :D).


Todella iso kiitos Ilonalle. Ens kerralla sit tonttulakkien ja lahjarusettien kanssa vai millai?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2020, 16:28:36 kirjoittanut Aksys85 »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #6 : Lokakuu 09, 2020, 17:45:31 »
^ Tässähän pian punastuu 🙈Kiitos! ❤
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #7 : Lokakuu 09, 2020, 17:59:15 »
^ Tässähän pian punastuu 🙈Kiitos! ❤

Posket? Vai...  ;)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #8 : Lokakuu 09, 2020, 18:23:11 »
Allekirjoitan kyllä tuon Ilonan kiusoittelevan hyväilyn, jäi hyvin mieleen :)

Onneksi tavattiin vaikka alkuun oli hieman epäilyksiä tapaamisen onnistumisesta. Kivaa oli oikein hyvässä seurassa, toivottavasti tavataan vielä uudestaan  :-*

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2020, 22:00:45 »
^ Kiva, että halusit epäilyistä huolimatta tavata ja ihanaa, että treffeistä jäi sulle hyvä fiilis - niin minullekin!  :-*

On myös hyvä tuoda esille tuo, että missään nimessähän en ole oikeanlainen palveluntarjoaja kaikille, ja juuri siksi on niin hyvä, että meitä tyttöjä/naisia on niin monenlaisia, jokaiselle jotakin. :)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #10 : Lokakuu 17, 2020, 16:50:46 »
Tapasin Ilonan ekaa kertaa Tampereella menneellä viikolla. Pari kertaa aiemmin on yritetty, mutta aikataulut eivät ole osuneet yksiin. No, onneksi nyt tärppäsi. Itse sekoilin aluksi, kun Google Mapsi neuvoi annetulla osoitteella vähän sivuun ja unohdin tyystin saapumisohjeet jotka Ilona esimerkillisesti oli sähköpostilla lähettänyt. Soitin Ilonalle ja pyytämättä hän kävi alaovelta noutamassa eksyneen miehen luokseen, kiitos siitä. Kämppään päästyämme suihkun kautta Ilonan hellään huomaan. Voi pojat, paras kokemus tällä saralla pitkään aikaan. Äärettömän kaunis nainen, joka todella tietää miten miehen saa tyytyväiseksi. Toivottavasti tapaamme uudestaan. Taisi pari asentoakin vielä jäädä koittamatta  ;)

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #11 : Lokakuu 17, 2020, 19:04:53 »
Tapasin itsekin Ilonan kuluvalla viikolla Tampereella. Ensimmäinen tapaaminen niin aikataulusta, tapaamisesta ja tapaamispaikasta sai hyvin seikkaperäisesti ohjeet sähköpostin kautta. Perillä olikin sitten vastassa upea ilmestys heti ovelta, myös oma toive oli otettu huomioon. Heti oli todella lämmin ja miellyttävä fiilis, mikä jatkui läpi tapaamisen. Kuten Ilonallekin paikalla sanoin niin aina hieman arveluttaa ensimmäistä kertaa tavata, varsinkin kun ei kasvokuvia ole nähnyt, mutta nyt kyllä todellisuus ylitti kaikki odotukset. Muutenkaan kuvat ei täyttä oikeutta tee Ilonan upealle vartalolle.

Tunnin tapaaminen sujui oikein ihanasti ja vaikkei mitään tarkempaa oltu sovittu luki Ilona kyllä hienosti miestä ja tilannetta. Lopuksi todella tyytyväinen mies poistui jatkamaan päivää Tampereen aurinkoiseen syys säähän. Jos vain mahdollista niin varmasti kyllä tulee uutta tapaamista järjestettyä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #12 : Lokakuu 18, 2020, 11:33:47 »
Taisi pari asentoakin vielä jäädä koittamatta  ;)

Ei sitä aina malta asentoja vaihdella...😘 Kiitos sulle kivoista treffeistä!

Jos vain mahdollista niin varmasti kyllä tulee uutta tapaamista järjestettyä.

Kiitos kauniista sanoistasi, ja mukavasta tapaamisesta! Kivaa oli myös minulla! 😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa aaes

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #13 : Maaliskuu 10, 2021, 15:18:05 »
Olen aiempien kokemusten perusteella miettinyt, onko tämä skene omalle luonteenlaadulleni oikein sopiva, mutta Ilonan ilmoitus vaikutti niin omaan makuuni natsaavalta että sovittiin tapaaminen täksi iltapäiväksi. Järjestelyt sujuivat ilman mitään ongelmia ja löysin oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.

Huhhuh. Upea nainen ja aivan älytön läsnäolo. Ovelta asti oli sellainen olo että nyt tulin oikeaan paikkaan, ja suunta oli siitä vain ylöspäin. En olisi uskonut että näin GFE-henkistä treffiä on mahdollista saadakaan, ja tuskin kovin monelta saakaan. Aivan varmasti tulee sovittua uudet treffit kunhan aikataulut taas osuvat kohdilleen.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #14 : Maaliskuu 10, 2021, 22:24:10 »
Aivan varmasti tulee sovittua uudet treffit kunhan aikataulut taas osuvat kohdilleen.

Kiitos itsellesi! 😘 Oli kiva tavata, toivottavasti kohdataan uudelleen! 💕
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #15 : Toukokuu 10, 2021, 10:00:56 »
Tulipahan taas käytyä tervehtimässä Ilonaa, ja jotenkin tuntuu että joka kerta yllätyn tämän palveluntarjoajan ihanuudesta ja huomaavaisuudesta. Kenenkään muun palveluntarjoajan luokse mennessä en ole varmaan koskaan tuntenut oloani näin tervetulleeksi ja odotetuksi. :kiss:
Ilona oli jälleen vastassa samalla casuaalilla pukukoodilla jonka olen toivonut, ja jälleen ilman turhia alusvaatteita. Vaikka yksi suosikkihetkistäni on naisen alushousujen pois ottaminen niin jotenkin alusvaatteiden puuttuminen saa allekirjoittaneen diesel moottorin lämpenemään nopeammin.
Hommat käyntiin kevyellä suihkusessiolla jossa pestiin antaumuksella joka paikka ja sopukka. Kuivattelujen jälkeen tarkempi tutustuminen puhtaisiin sopukoihin. Seksi oli jälleen uskomattonta ja varsinkin takaapäin pääsee Ilonan upea peppu oikeuksiinsa. Seuraavaksi 69 jonka jälkeen Ilona hieman hengästyneenä ilmoitti että "kolme on tarpeeksi". Lopuksi sain aivan uskomattoman kiusoittelevan ja intensiivisen suihinoton Ilonalta. Kaikin puolin todella mahtava tapaaminen "kielikurssin ja-kylvyn" merkeissä.
Mieletön kiitos jälleen sulle Ilona :inlove:.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #16 : Toukokuu 11, 2021, 16:11:36 »
^ ❤❤❤
Ehkä jos kielikurssia joskus jatketaan, laitan sitten vain ne pikkarit... eikö se ole myös casual? 😇
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Korppiooni

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #17 : Maaliskuu 05, 2024, 20:15:19 »
Ilonalle iloinen kiitos tämän päiväisestä.
Turun kattojen yllä oli fiilis ja aurinko korkealla.
Huippu ammattilainen aivan huippu asenteella.
Kyllä tätä tapaamista kannatti pari vuotta suunnitella omissa ajatuksissaan 😁

Ilona, sä todellakin olet Rock'n roll!!

Ihan parasta. Iso kiitos.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #18 : Maaliskuu 10, 2024, 09:58:55 »
Huippu ammattilainen aivan huippu asenteella.
Kyllä tätä tapaamista kannatti pari vuotta suunnitella omissa ajatuksissaan 😁

Ilona, sä todellakin olet Rock'n roll!!

Ihan parasta. Iso kiitos.

Oli kyllä ihan huipputreffit! 🥰 Ihanaa, että tulit 😘😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~