Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Petite hupakot.  (Luettu 5779 kertaa)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Petite hupakot.
« : Elokuu 21, 2020, 14:46:08 »
Jostain syystä mä näin unta tšekki Alicessa(jotkut ehkä muistaa tämän bruneten petite ihanuuden).

Huomaan itseni kyllä viehättyvän näistä pienempi kokoisista naisista, vaikka mä viehätyn nyt kaikista naisista, mutta kuitenkin.

Miten on, onko koolla väliä🙂.

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2020, 14:50:07 »
Ehdottomasti viehättää pienemmät neidot. Alle 160cm on ++++
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #2 : Elokuu 21, 2020, 19:37:50 »
On. Kolmatta metriä korkeana ja puoli vuosisataa iäkkäänä pienten hupakoiden kanssa tulee henkisiä ja fyysisiä ongelmia...

Miellyttää silmää kyllä, mutta todellisessa elämässä ahdistaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #3 : Elokuu 22, 2020, 08:36:57 »
Jos olisin mies, niin ottaisin niin pituus- kuin leveyssuunnassakin mahdollisimman petiten vaimon, eli taloudenhoitajan. Tai voinhan ottaa täällä intersektionalisessa Suomessa, ainenkin Kouvolassa.
Lähestyisin asiaa pitkällä tähtäimellä taloudellisesta näkökulmasta.
Vuositasolla veden kulutus on pienempi, suihkusaippuaa, vartalovoidetta, kuorinta-ainetta, Gilleten-teriä ym. kuluu petite taloudenhoitajalla huomattavasti vähemmän kuin isommalla kanssasisarellaan. Shampoon ja hoitoaineen kulutus on pienempi, jos emäntä on Kouvolasta.
Pohdiskeluni lopputulema on, että vaikka aloittaja tarkoitti hupakoita, niin yleisesti ottaen mahdollisimman petite Kouvolalainen lesbo on tarkan euron henkilölle paras valinta.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #4 : Elokuu 22, 2020, 09:17:38 »
On. Kolmatta metriä korkeana ja puoli vuosisataa iäkkäänä pienten hupakoiden kanssa tulee henkisiä ja fyysisiä ongelmia...

Miellyttää silmää kyllä, mutta todellisessa elämässä ahdistaa.

Vähän kun vielä kasvat (kolmemetriseksi), niin sitten olen puolet yhtä vanha ja pitkä kuin sinä :D

Ja Nimara, sinä laskelmistasi unohdat, että pienillä kuluu kengät ja sukat nopeammin. Eli naisen pitäisi olla pieni, mutta omaan kokoonsa nähden hänen täytyisi olla mahdollisimman pitkäjalkainen. Siinä sitten taas ongelmaksi muodostuisi sopivien housujen löytyminen kaupoista (pitäisi vierailla paljon kalliissa erikoisliikkeissä), joten ompelukone saattaisi pitkällä tähtäimellä olla kannattava sijoitus.

Hiusten suhteen kannattaa valita lyhyet ja kiharat. Hoitoaineita kuluu shampoon määrään nähden paljon, mutta kiharia ei tarvitse pestä yhtä usein kuin suoria, joten kokonaisuudessaan hiusten hoito tulee halvemmaksi. Afro voisi olla ihan hyvä, mutta jos siihen tarvitsee jotain erikoista ja superkallista afronhoitoainetta, niin se olisi huono. Toisaalta tummempi leidi ei tarvitsisi välttämättä ollenkaan aurinkorasvaa pysyäkseen terveenä ja nuoren näköisenä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #5 : Elokuu 22, 2020, 09:39:58 »
Mihin tieteelliseen tutkimukseen perustuu, että pienillä kuluu sukat ja kengät nopemmin ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #6 : Elokuu 22, 2020, 09:46:34 »
Sukat ja kengät kuluvat joutuessaan kosketuskontaktiin jalan ja maan kanssa, sekä myös altistuessaan sääilmiöille, kuten sateelle ja auringonvalolle.

Pienellä ihmisellä on pienemmät jalat, jolloin hän joutuu ottamaan enemmän askeleita päästäkseen samaan päämäärään ison ihmisen kanssa, eli sukat ja kengät altistuvat enemmälle kosketuskontaktille.

Sen lisäksi jos ihminen on leveyssuunnassa pieni, niin hän luultavasti käyttää kenkiään ja sukkiaan enemmän kuin isompi ihminen. Tällöin ne altistuvat säälle enemmän.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #7 : Elokuu 22, 2020, 10:00:40 »
No hitsi, olet varmaankin väitellyt tohtoriksi aiheesta. Oli kyllä hyvät perustelut ;D

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #8 : Elokuu 22, 2020, 12:20:57 »

Siinä sitten taas ongelmaksi muodostuisi sopivien housujen löytyminen kaupoista (pitäisi vierailla paljon kalliissa erikoisliikkeissä), joten ompelukone saattaisi pitkällä tähtäimellä olla kannattava sijoitus.



Tuo on muuten ihan niin totta :D Lasten osastolta toki monet housut tulee osteltua, mutta ei sieltä ihan kaikkea löydy mikä miellyttää. Ja sitten aina tarvitsisi sitä ompelutaitoa, jota ei löydy täältä ainakaan yhtään. Tullut monet housut pilattua :D

Poissa Seo

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #9 : Elokuu 22, 2020, 14:04:01 »
Jos olisin mies, niin ottaisin niin pituus- kuin leveyssuunnassakin mahdollisimman petiten vaimon, eli taloudenhoitajan. Tai voinhan ottaa täällä intersektionalisessa Suomessa, ainenkin Kouvolassa.
Lähestyisin asiaa pitkällä tähtäimellä taloudellisesta näkökulmasta.
Vuositasolla veden kulutus on pienempi, suihkusaippuaa, vartalovoidetta, kuorinta-ainetta, Gilleten-teriä ym. kuluu petite taloudenhoitajalla huomattavasti vähemmän kuin isommalla kanssasisarellaan. Shampoon ja hoitoaineen kulutus on pienempi, jos emäntä on Kouvolasta.
Pohdiskeluni lopputulema on, että vaikka aloittaja tarkoitti hupakoita, niin yleisesti ottaen mahdollisimman petite Kouvolalainen lesbo on tarkan euron henkilölle paras valinta.

Tuossa säästää vieläki enemmän mitä pienempi mies on  8)

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5348
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #10 : Elokuu 22, 2020, 14:49:18 »
Mulla on ilo tuntea muutamia ihania taskuraketteja ja - venuksia, jotenkin he erityisesti viehättää :) Mutta tässäkin hyvä muistaa, että koko ei ainoastaan ratkaise vaan luonne ja kokonaisuus.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #11 : Elokuu 22, 2020, 15:17:50 »
Miten on, onko koolla väliä🙂.


On sillä sikäli, että jos palveluntarjoaja ilmoittaa pituudekseen enemmän kuin itselläni on mittaa, niin en varaa aikaa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #12 : Elokuu 22, 2020, 16:58:59 »
^
Mä taas en jätä varaamatta vaan hommaan piilokorot. Helposti saa sellaset 7cm lisää. 😊
Amator

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #13 : Elokuu 22, 2020, 17:32:50 »
Minä pidän piienikokoisista naisista. Ja ihan tiedoksi, sillä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Olen todella tarkka ikärajasta.

Paneminen on helpompaa jos nainen on pienempi ja itse se aktiivinen osapuoli. En mene huoralle jos on pidempi kuin minä. Tai itse asiassa siinä on jokusen sentin korkkarivara alaspäin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7834
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #14 : Elokuu 22, 2020, 17:55:46 »
Keskimittainen nainen on minulle paras valinta, mutta myös pienikokoiset voivat viehättää. Jos minulle tulee koulutyttö-assosiaatio nuoresta palveluntarjoajasta, saattaa jäädä panematta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #15 : Elokuu 22, 2020, 18:35:10 »
Minä pidän kaikenkokoisista naisista. Persoona ratkaisee.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5348
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #16 : Elokuu 22, 2020, 19:30:31 »
Minä pidän piienikokoisista naisista. Ja ihan tiedoksi, sillä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Olen todella tarkka ikärajasta.

Paneminen on helpompaa jos nainen on pienempi ja itse se aktiivinen osapuoli. En mene huoralle jos on pidempi kuin minä. Tai itse asiassa siinä on jokusen sentin korkkarivara alaspäin.

Sama periaate kuin papalla. Tapaan mielelläni pienikokoisia, mutta petite muussa merkityksessä ei käy eli ikää pitää olla riittävästi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #17 : Elokuu 23, 2020, 16:49:19 »
Siinä sitten taas ongelmaksi muodostuisi sopivien housujen löytyminen kaupoista (pitäisi vierailla paljon kalliissa erikoisliikkeissä), joten ompelukone saattaisi pitkällä tähtäimellä olla kannattava sijoitus.
Tuo on muuten ihan niin totta

Niin meillä on KP:n, Minttuliinin, Nimaran ja kaikkien muiden pikkasten kanssa keräys menossa ompelukoneen ja miespuolisen (hetero, jos vaan löytyy) ompelijan hankkimiseksi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #18 : Elokuu 23, 2020, 17:08:43 »

Niin meillä on KP:n, Minttuliinin, Nimaran ja kaikkien muiden pikkasten kanssa keräys menossa ompelukoneen ja miespuolisen (hetero, jos vaan löytyy) ompelijan hankkimiseksi.

Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse, mähän oon siis supertaitava ompelemaan vaatteita. Jonkin verran on valmiita kaavoja mutta jos ja kun jotain spessua tekee mieli niin pitää varmaan suunnitella ensin ja ottaa huolellisesti mittoja... ;)




Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petite hupakot.
« Vastaus #19 : Elokuu 23, 2020, 17:14:01 »
^
Oleks sää hetero?
Suurin osa noista telkun ompelijoista meinaan ei ole.