Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin  (Luettu 15478 kertaa)

Poissa Susannah

  • Full Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #60 : Toukokuu 25, 2021, 19:32:09 »
Tulee nyt vaan mieleen, että kyseleekö palvelun tarjoajat asiakkaittensa sivilisäätyä?

Eipä ole tullut kyselyä, mutta suurin osa kertoo sen oma-aloitteisesti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #61 : Toukokuu 25, 2021, 21:33:33 »
Mun kohdalla tämä ihminen sanoi suoraan tapaamisella, että tuli siksi että olisi joku kenen kanssa puhua. Ei ollut hakemassa seksiä eikä läheisyyttä, vaan kaveria. Hänen kertoman mukaan hänellä ei ollut ketään läheisiä ja oli työelämän ulkopuolella joten sielläkään ei kontakteja ollut. Mun sen hetkinen elämäntilanne oli sellainen, etten olisi häntä voinut tavata vastaanottoni ulkopuolella saati ottaa oikeasti ystäväpiiriini. Ja vaikka mä paljon asioita osaankin, niin en suostu kenenkään terapeutiksi.

Aivan, aivan; eli teillä ei siis ollut läheistä asiakassuhdetta ennestään, eli eri asia kun minulla.
Vittu joo, pakkoko sitä on aina panna, jos toinen maksaa läheisyydestä ja kaverijutuista. Minä taas oon mielellään toisen terapeutti ja kallonkutistaja, joskus jopa ihan ilmaiseksi ;D

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #62 : Toukokuu 25, 2021, 23:24:34 »
Tulee nyt vaan mieleen, että kyseleekö palvelun tarjoajat asiakkaittensa sivilisäätyä?

En todellakaan kysele siviilisäätyä, se ei minulle kuulu, eikä se kiinnosta tai vaikuta tapaamiseen. Joskus tietty jotkut haluavat avautua parisuhdetilanteestaan, ja mun mielestä se on aika turvallista avautua nimenomaan hupakolle. Välillä näistä saa ihan jopa terapeuttisia keskustelujakin aikaiseksi. Usein totean että mun luona käyminen on ainakin siitä turvallista, että siitä ei oikein voi jäädä kiinni muuten kuin omaa tyhmyyttään (esim. jättää sen puolison nähtäväksi viestejä). En itse koskaan viestittelisi tai soittaisi asiakkaan perään ilman että siitä on sovittu.
 

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #63 : Toukokuu 26, 2021, 09:42:19 »
Turskan parisuhdestatuksella ei ole mulle mitään väliä enkä erikseen lähde kyselemään - en myöskään huutele vierailuista pitkin kyliä. Moni kertoo spontaanisti kun tapaamisella jutellaan ja mä ainakin kuuntelen kyllä ihan mielelläni ja moni kokeekin helpottavana kun voi purkaa tuntojaan sellaisen luona, joka ei tuomitse! Aika tavallinen tarina on, että kotona ei saa joko ollenkaan, tarpeeksi tai sitten sitä mitä hupakoilta voi saada (esim. erilaista naista kuin kotona on tai vaikka sträppiä tms. ei-perusvaniljaa).

Joskus tulee jo uuden pokan ekassa sähköpostissa vastaan lause "oon ukm, eihän haittaa?". No ei haittaa, tervetuloa!  :kiss:

Sen sijaan pari kertaa on pokalta tullut kyselyä tai kommenttia, että ethän vaan oo varattu.  :o
Oulu 22.8.2023

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #64 : Kesäkuu 28, 2021, 13:32:00 »
Lueskelin forkkaa ja eksyin kulliketjuun, siitä tuli mieleen saattaa muuten olla varatut on niitä puhtaita ja hyväntuoksusia,, oisko ne sinkkuja joilla hygieniassa puutteita kun ketään ei ole sanomassa että hei jos vähän pesisit.

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #65 : Tammikuu 16, 2024, 02:03:22 »
Herättelenpä vanhaa ketjua. Olin yhteyksissä ehkä aloittelevaan palveluntarjoajaan ja yritin aikaa varata. Hän sitten siinä sivussa kysyi olenko muuten varattuna liikkeellä vai sinkkuna. Vastasin ja ihmettelin miksi hän tämän haluaa tietää. Sanoi ettei vaikuta tapaamiseen eikä haittaa vaikka olisikin varattu. Kuulemma lisää kiihotusta jos on varattu.

Pääsi yllättämään. Hienoa jos noin intohimoisesti suhtautuu asiakkaisiin, mutta jäin miettimään voisiko olla joku ansakin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #66 : Tammikuu 16, 2024, 08:28:04 »
Herättelenpä vanhaa ketjua. Olin yhteyksissä ehkä aloittelevaan palveluntarjoajaan ja yritin aikaa varata. Hän sitten siinä sivussa kysyi olenko muuten varattuna liikkeellä vai sinkkuna. Vastasin ja ihmettelin miksi hän tämän haluaa tietää. Sanoi ettei vaikuta tapaamiseen eikä haittaa vaikka olisikin varattu. Kuulemma lisää kiihotusta jos on varattu.

Pääsi yllättämään. Hienoa jos noin intohimoisesti suhtautuu asiakkaisiin, mutta jäin miettimään voisiko olla joku ansakin.

Ottaa mieluummin varattuja, koska sinkuissa suurempi riski, että niillä menee puurot ja vellit sekaisin näissä touhuissa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #67 : Tammikuu 16, 2024, 08:59:08 »
Ottaa mieluummin varattuja, koska sinkuissa suurempi riski, että niillä menee puurot ja vellit sekaisin näissä touhuissa.

Aika harvassa ilmossa "lutka" ilmoittaa olevansa varattu...  ::)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #68 : Tammikuu 16, 2024, 10:35:02 »
Oli tuossa pari vuotta sitten ainakin yksi pt, joka jo ilmoituksessaan sanoi ettei moraalisista syistä halua varattuja asiakkaita. Voi siis mennä niinkin päin.

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #69 : Tammikuu 20, 2024, 19:10:43 »
Ottaa mieluummin varattuja, koska sinkuissa suurempi riski, että niillä menee puurot ja vellit sekaisin näissä touhuissa.

Tuossa muuten vissi perä, mitä en tullut ajatelleeksikaan. Voisikohan olla myös et varatuille saattaa uskaltaa tarjota laajempaa valikoimaa palveluita? Kuten paljaalla panoa

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 335
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #70 : Tammikuu 25, 2024, 17:56:36 »
Yksi aloitteleva nuori pt jäi miettimään varattu-statustani ja loppupeleissä ei ottanut mua vastaan.

Vihjaisin nätisti, et voi asiakaskunta olla aika pieni ilman ukkomiehiä.

Tämä toki ihan mutuna.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #71 : Tammikuu 25, 2024, 18:15:33 »
Kannattaa laittaa sormus sormeen kun lähtee huoriin, niin ei joudu naimisiin.  ::)