En kysele, enkä vaadi kotoa lupalappua luonani käyntiin.
Tämä työ on kuin Alkon kassa: minun vastuu on varmistaa, että ostaja on täysi-ikäinen, ostajalle jää vastuu tuotteesta ja sen käyttämisestä. En voi tietää onko asiakkaalla lupa käydä luonani. Toivoisin, että kaikki maailman parisuhteet olisivat niin kypsiä, että lupa olisi, mutta mun vastuulla asia ei kuitenkaan ole.
Itse en pidä seksityöntekijän palveluiden ostamista pettämisenä. Sen sijaan, jos alkaa lämmitellä romanssia Tinderissa - sitä pitäisin pettämisenä.
Ja tässä tulikin hyvin jo omatkin ajatukseni aiheesta kirjoitettuna

Eli komppailen vaan!



