Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin  (Luettu 15475 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #20 : Elokuu 22, 2020, 09:27:24 »
Parisuhteesta en kysy, mutta jos asiakas haluaa puhua, niin kuuntelen. En ehkä osaa sanoa mitään järkevää, mutta kuuntelen.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #21 : Elokuu 22, 2020, 09:57:58 »
Ei ole väliä, onko asiakas parisuhteessa vai ei. Ei parturikaan utele tai ole kiinnostunut asiakkaansa parisuhdestatuksesta. Tilattu työ hoidetaan. Tosin minä kampaajalla juttelen niitä näitä, jos en nukahda.
Silleen eroan parturikampaajasta, että minun asiakkaat ei nukahda, patsi yksi. Ja aika usein minun asiakas, ei nyt kukaan silti pannessa ainenkaan vielä, juttelee elämäntilanteestaan, mihin usein kuuluu vaimo.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #22 : Elokuu 30, 2020, 03:08:07 »
^ Totta, saattaa tulla kalliiksi suomihuorien sohvalle nukahtelu. Aasialaisten nurkissa nukkuminen on halvempaa.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #23 : Elokuu 30, 2020, 07:37:01 »
Silloin tällöin kysellään olenko parisuhteessa ja lähes aina kysyjä on kotimainen palveluntarjoaja.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #24 : Elokuu 30, 2020, 07:45:51 »
Suurin osa tytöistä kertoo että asiakkaan parisuhteella ei ole väliä. Hyvä niin. Jos hupakko kelpuuttaisi asiakkaikseen vain sinkkuja, tilipussi jäisi huomattavan laihaksi vrt silloin kun kelpuuttaa myös ukkomiehet.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #25 : Elokuu 30, 2020, 08:37:22 »
Asiakkaan suhdestatus saa olla mikä tahansa kunhan ei sotke minua suhderiitoihin.
Sitäkin on tapahtunut. Muutaman kerran joutunut vastakkain puhelimessa asiakkaan asuinkumppanin kanssa.

Joskus tullut puheeksi tapaamisen jälkeen asiakkaan parisuhdeasiat. He itse saavat päättää onko sessiot kanssani pettämistä vai ei.
Se mitä minä sanon omana mielipiteenä... suhtautuminen kotona omaan kumppaniin ei saa muuttua. Pitää olla yhtä rakastava, kunnioittava ja huomioiva. Käytös ei saa muuttua omaan kumppaniin. Vaikka toisinaan vieraileekin vieraissa sängyssä ostopalvelun merkeissä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #26 : Elokuu 30, 2020, 09:06:20 »
Parisuhdestatuksella ei ole merkitystä, mutta muakaan ei tarvitse sotkea mihinkään peleihin eikä ihmissuhdesotkuihin.

En oikein osaa nähdä maksullisissa käymistä pettämisenä, enkä siviilisuhteissakaan osaa nähdä kuten lentosuukkoja tai FB tykkäyksiäkään pettämisenä, ihmisten vainoharhaisuus on nykyään aika käsittämättömillä kantimilla jonka näkee keskustelupalstojen ihmissuhde-osioita joskus harvoin selatessa.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #27 : Elokuu 30, 2020, 09:19:20 »
Maksullinen seksi on jes jos siihen on kumppanilta lupa. Muuten se on pettämistä.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #28 : Elokuu 30, 2020, 11:20:23 »
Samalla tavalla kuin muihinkin. Joillain on sormus jopa kädessä. Ei ole mun asia tuomita.

Avoimessa suhteessa olevia on ollu jonkin verran.
 Oon  saanut kuulla tapaamisella kaikenlaista kommunikaation ja rakkauden kuolemiseen, mutta ”lasten takia ei erota” ja siihen, että mies lähtee karkuun kärjistyneitä parisuhdeongelmia.

(Jos täällä on joku naimisissa oleva, joka ei eroa ”lasten takia”, niin muistakaa että lapset on fiksuja ja aistii, jos kaikki ei ole hyvin. Jos parisuhde on uhka lasten hyvinvoinnille, on parempi erota.)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #29 : Elokuu 31, 2020, 12:30:39 »
Plussaa, todennäköisemmin varattu asiakas ei ala vonkailemaan ylimääräisille treffeille tai sekoita GFE:tä maksetun ajan yli yltäväksi.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #30 : Elokuu 31, 2020, 13:31:24 »
En arvota ihmisiä parisuhdestatuksen tai ihmissuhdekuvioiden perusteella palveluntarjoajana, mutten myöskään siviilielämässäni. Jokainen aikuinen toteuttakoon itseään ja tarpeitaan hänelle parhaiten sopivalla tavalla ja sehän ei ole keneltäkään pois niin kauan, kun ketään ei pakoteta mihinkään vasten tahtoaan. En siis moralisoi tai tuomitse. Olen lisäksi sitä mieltä, että rakastaminen ja sitoutuminen toiseen (tai useampaan henkilöön – eihän unohdeta, ettei heteronormatiivinen monogamia suinkaan ole ainut rakkauden ilmenemismuoto) voi olla täysinkin erillään ihmisen seksuaalisesta puolesta. Kaiketi jonkinlainen ihanne edelleen on, että nämä asiat löytyisivät siitä yhdestä ja samasta ihmisestä, mutta miten realistista tämä on.

Puhtaasti palvelutilannetta miettiessä komppailen kollegoita. Koen henk.koht. varatut ja perheelliset asiakkaat turvallisiksi, koska he yleensä arvostavat luottamusta ja muutenkin diskreettiä toimintaa.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #31 : Syyskuu 08, 2020, 02:38:37 »
Parisuhdestatuksella ei ole merkitystä, mutta muakaan ei tarvitse sotkea mihinkään peleihin eikä ihmissuhdesotkuihin.

En oikein osaa nähdä maksullisissa käymistä pettämisenä, enkä siviilisuhteissakaan osaa nähdä kuten lentosuukkoja tai FB tykkäyksiäkään pettämisenä, ihmisten vainoharhaisuus on nykyään aika käsittämättömillä kantimilla jonka näkee keskustelupalstojen ihmissuhde-osioita joskus harvoin selatessa.

Osut jälleen kerran naulan kantaan, asian ytimeen! Miehenä olen noudattanut aivan samaa periaatetta, sillä ne ihmissuhdesotkut usein johtuvat - anteeksi jos sanon pahasti jonkun mielestä - heikosta itsetuntemuksesta ja - hillinnästä. Ei sitten ollakaan valmiita pelkkään sovittuun seikkailuun, vaan suu sanoo yhtä ja sydämen tunteiden annetaan viedä mukanaan.

Olen sivu- tai maksullisissa tapaamisissani yrittänyt käyttää järkeäni, vaikka olen saattanut tunteiden puolesta leijailla.

Tästä syystä koen helpoksi ja luontevaksi tavata sihteereitä, sillä vaikka meillä jokaisella on tunteet, niin maksan siitä, että ne ihanat tunteet jäävät tapaamiseen ja jälkihaaveiluun.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Vieras0360

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #32 : Syyskuu 15, 2020, 18:31:13 »

Puhtaasti palvelutilannetta miettiessä komppailen kollegoita. Koen henk.koht. varatut ja perheelliset asiakkaat turvallisiksi, koska he yleensä arvostavat luottamusta ja muutenkin diskreettiä toimintaa.

Paitsi silloin kun tunnontuskissaan kertovat vaimokkeelle käyneensä vieraissa ja sitten vielä baarissa perkele osoitti sormella että tuota naista kävin painamassa silloin, anna anteeksi. Ei mitenkään mieltä ylentävä tilanne saada vihaista, humalaista avokkia baarissa hyökkäämään päälle  ::)

Poissa courtesan

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #33 : Syyskuu 15, 2020, 19:47:18 »
En kysele, enkä vaadi kotoa lupalappua luonani käyntiin.
Tämä työ on kuin Alkon kassa: minun vastuu on varmistaa, että ostaja on täysi-ikäinen, ostajalle jää vastuu tuotteesta ja sen käyttämisestä. En voi tietää onko asiakkaalla lupa käydä luonani. Toivoisin, että kaikki maailman parisuhteet olisivat niin kypsiä, että lupa olisi, mutta mun vastuulla asia ei kuitenkaan ole.

Itse en pidä seksityöntekijän palveluiden ostamista pettämisenä. Sen sijaan, jos alkaa lämmitellä romanssia Tinderissa - sitä pitäisin pettämisenä.
Helsinki

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #34 : Syyskuu 15, 2020, 20:18:35 »
mitä mä olen huomannut niin ukkomiehen status on enemmänkin suositus, kuin
vastenmielinen juttu näissä kinkereissä. eipähän ole takertumassa liikaa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa courtesan

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #35 : Syyskuu 15, 2020, 21:17:52 »
mitä mä olen huomannut niin ukkomiehen status on enemmänkin suositus, kuin
vastenmielinen juttu näissä kinkereissä. eipähän ole takertumassa liikaa.

No se ei kyllä valitettavasti estä takertumasta  ;D
Helsinki

Poissa Ellinelli

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #36 : Syyskuu 15, 2020, 21:34:36 »
Sanoisin, että suhtautuminen on täysin neutraali. Asiakkaan elämä ei kuulu minulle millään tavalla. Se mikä kiinnostaa, on asiakkaan mielentila kun hän lähtee luotani, että se olis paras mahdollinen
Oulu😘

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #37 : Syyskuu 16, 2020, 21:34:30 »
En minä pidä pettämisenä jos käyttää maksullisia palveluita.
Vaikka oma vaimoni on viehättävä eikä kieltäydy seksistä, niin olen kaksinverroin kiihoittuneempi illan leikeissä hänen kanssaan, jos olen lähiaikoina käynyt nauttimassa maksullisia palveluita.

Ostettu seksi on kiihoittavaa, kotiseksissä yhdistyy kiihoitus ja rakkaus ja kun mielessä on vielä "kielletyn hedelmän" makumuistot, niin mikäs on ollessa.

Ja kyllä, kyllä sallisin saman hänelle!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #38 : Syyskuu 17, 2020, 18:05:56 »
Ei ole väliä onko asiakas suhteessa vai ei. Asiana se ei minulle kuulu, niinkuin muukaan asiakkaan hlökohtainen elämä.
Toki jotkut haluavat kertoa suhteestaan ja se heille sallittakoon. Kyllähän minä kuuntelen jos asiakas haluaa sydäntään purkaa tai muuta ja se jää meidän väliseksi. Eikä se muuta minun suhtautumista häneen.
<3

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #39 : Syyskuu 23, 2020, 09:25:35 »
Mulle on aivan sama. Jokainen aikuinen ihminen kantakoon vastuun teoistaan. Vastuun kantaminen ei myöskään ole puolison osa eli jokainen vastatkoon itse omasta seksuaalisuudestaan ja sen toteuttamisesta.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa