Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin  (Luettu 15846 kertaa)

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« : Elokuu 21, 2020, 12:24:44 »
Millaisia ajatuksia palveluntarjoajilla on parisuhteessa olevista asiakkaista? Vaikuttaako oma parisuhdestatus mielipiteeseen?

Olen asiasta kuullut erilaisia mieltymyksiä ja kiinnostaisi kuulla miten tästä tuumaillaan yleisesti. Olen lukenut kuinka halutaan lopettaa koko palveluntarjonta, koska parisuhteessa olevien kanssa ei haluttaisi olla tekemisissä ja mukana pettämisessä. Sitten on tullut vastaan päinvastaisia mielipiteitä kuinka ollaan ylpeitä siitä kuinka voidaan tarjota seksiä ja uusia mahdollisuuksia parisuhteessa oleville. Myös sitäkin toki ettei asia kiinnosta eikä mietityä pätkääkään.

Mutta siis kiinnostaisi kuulla mietteitä teiltä.

Poissa Vieras1541

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2020, 12:38:45 »
En ole palveluntarjoaja, mutta otan silti kantaa kysymyksenasetteluun. Ensinnäkin mistä mukamas palveluntarjoaja voi edes tietää onko hänen asiakkaansa parisuhteessa vai ei?

Eiköhän osa piilota sormuksensa nimettömästä tai välttää puhumasta henkilökohtaisista asioistaan palveluntarjoajan kanssa. Toki ajattelen asiaa ehkä yksinkertaisesta näkökulmasta, mutta palveluntarjoajalta haetaan pääosin seksiä eikä psykologisia palveluita. Toisekseen miksi palveluntarjoaja yht´äkkiä alkaisi kyseenalaistamaan pettämistä, jos kerran leikkiin on ryhtynyt?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #2 : Elokuu 21, 2020, 12:43:02 »
Enpä ole kyllä ikinä kuullut että tuo olisi kenellekään ongelma. Aika paljon ainakin tuollaisella rajauksella pienentäisi potentiaalista asiakaskuntaa...

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #3 : Elokuu 21, 2020, 12:45:31 »
En ole koskaan törmännyt palveluntarjoajaan, joka olis evännyt palvelut sillä perusteella, että olen naimisissa.
Ja hyvin harvoin kukaan edes kysyy asiasta. Ehkä jos tapaamisia on ollut useita, niin sitten voi tulla jotain juttua panon jälkeen jutustaltaessa, mutta siltikään se ei ole yhtäkään kiinnostanut.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #4 : Elokuu 21, 2020, 12:53:10 »
Jokaisella on syynsä ostaa palveluita ja melko varmaan todella marginaalista osaa hupakoita kiinnostaa onko varattu vai sinkku. Ei heidän siitä mitään moraalista ongelmaa kannata tehdä kun aloite on asiakkaan käsissä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #5 : Elokuu 21, 2020, 13:00:29 »
Olen käynyt palveluntarjoajilla sekä sormus sormessa että ilman sitä, riippuen elämäntilanteestani jotka ovat vuosien varrella vaihdelleet. Parisuhteesta ei ole puhuttu mitään, ellei lasketa erästä kertaa ulkomailla kun palveluntarjoaja kommentoi sormustani pilke simäkulmassa: "Nasty boy, are you cheating me with somebody". Sitten hän tekikin parhaansa jotten enää olisi pettänyt, mutta siitä huolimatta tapaaminen jäi ainutketrtaiseksi.

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #6 : Elokuu 21, 2020, 13:03:40 »
Ajattelin suhtautumista siis lähinnä yleisellä tasolla en niinkään yksittäisen asiakkaan osalta jolloin ei tarvitaan tietää jokaisen statusta. Ihan mielenkiinnosta tiedustelin kun noin eriäviä kantoja olen aiheesta huomannut.

Poissa Vieras0360

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #7 : Elokuu 21, 2020, 14:13:42 »
Ei se asiakkaan parisuhdetilanne palveluntarjoajalle lähtökohtaisesti kuulu mutta useat suhdekoukerot olen hupakointiaikana kuullut. Kuitenkin omaan parisuhdekyynisyyteen varatut asiakkaat vaikuttivat. Kun koko ajan näkee miehiä vieraan pillun perässä niin jossain määrin miettii myös onko mahdollista löytää uskollista kumppania tai kykeneekö itse sellainen olemaan.

Ne kerrat kun selkeästi oli kotikäynnillä jonkun aviovuoteessa, oli tunnelmat oman pään sisällä ristiriitaiset. Asia ei minulle kuulu mutta... Melko riski tuoda pitkähiuksinen brunette blondin vaimon sänkyyn ja kyllä se haljulta tuntuu kun hääkuva katselee huoraa sängyssä. Aika harvoin noihin tunnelmiin kuitenkaan törmäsi.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #8 : Elokuu 21, 2020, 14:28:28 »
Mua ei asiakkaan parisuhdetilanne kiinnosta enkä siitä välitä. Yleisellä tasolla sama juttu. Ajattelen, että ihminen on aika harvoin yksiavioinen eikä se välttämättä ole parisuhteesta pois, jos joskus panee vähän muidenkin kanssa.  ;D

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #9 : Elokuu 21, 2020, 16:36:25 »
^olispa kaikki naiset yhtä avarakatseisia 😊

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #10 : Elokuu 21, 2020, 16:39:28 »
^olispa kaikki naiset yhtä avarakatseisia 😊

Mulle riittä, että ne on sakset levällään, niin siinä on avaruutta tarpeeksi🙂.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #11 : Elokuu 21, 2020, 17:03:12 »
Ei kiinnosta asiakkaan parisuhdetilanne.

Jos asiakas haluaa keskustella parisuhteestaan niin sitten keskustellaan. En kuitenkaan suhtaudu mitenkään eri tavalla asiakkaaseen, oli sitten sinkku tai suhteessa.

Ihmettelen mistä aloittaja on nämä parisuhdestatusta ihmettelevät huorat edes löytänyt.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #12 : Elokuu 21, 2020, 17:07:56 »
Ei kiinnosta asiakkaan parisuhdetilanne.

Jos asiakas haluaa keskustella parisuhteestaan niin sitten keskustellaan. En kuitenkaan suhtaudu mitenkään eri tavalla asiakkaaseen, oli sitten sinkku tai suhteessa.

Ihmettelen mistä aloittaja on nämä parisuhdestatusta ihmettelevät huorat edes löytänyt.

Just näin. Musta tuntuisi hemmitin oudolta jos hupakko alkaisi arvottamaan mua parisuhde statuksen perusteella, koska kysehän on pisneksestä palveluntarjoajan kohdalla.
Aloittaja on varman kuullut esson baarissa juoruja.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #13 : Elokuu 21, 2020, 17:14:48 »
Mä ajattelin nuorempana ja kokemattona että en pane varattuja muijia. Idiottimainen ajatus ja päästin ohi hienoja juttuja.

 Ihmisillä on erilaiset syyt olla naimisissa ja omat sääntönsä siinä avioliitossa. Voi hyvin olla että liitossa ei harrasteta muuta kuin sen ulkopuolista seksiä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #14 : Elokuu 21, 2020, 17:26:50 »
^mulla on kanssa ollut useamman vuoden vähän samanlainen tilanne. Siis ihan fwb ajatuksella mennään neidon kanssa joka on tahollaan naimisissa onnellisesti. Ei olla sen enempää asiasta keskusteltu ja toisaalta ei se edes mulle kuulukaan, mutta välillä kun heitä kaupungilla näkee niin onnelliselta näyttävät yhdessä.
💊

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #15 : Elokuu 21, 2020, 17:27:51 »
Mä ajattelin nuorempana ja kokemattona että en pane varattuja muijia. Idiottimainen ajatus ja päästin ohi hienoja juttuja.

 Ihmisillä on erilaiset syyt olla naimisissa ja omat sääntönsä siinä avioliitossa. Voi hyvin olla että liitossa ei harrasteta muuta kuin sen ulkopuolista seksiä.

Mä en ole koskaan kieltäytynyt pillusta, oli varattu tai ei. Jos nainen haluaa panna, niin sitten pannaan.
Ei se varmaan kunniallista ole, mutta näillä mennään.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2020, 17:30:44 kirjoittanut Hetvield »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #16 : Elokuu 21, 2020, 17:36:53 »
Ei todella ole mitään väliä asiakkaan parisuhdestatuksella. Hassu ajatuskin.  :D Ja asiakkaan elämä tapaamisen ulkopuolella ylipäätään kuuluu mulle tasan vain ja ainoastaan niin vähän tai paljon, kuin asiakas itse tahtoo kertoa.

Henkilökohtaisella tasolla jaan Anniinan ajatuksen:

Ajattelen, että ihminen on aika harvoin yksiavioinen eikä se välttämättä ole parisuhteesta pois, jos joskus panee vähän muidenkin kanssa.  ;D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #17 : Elokuu 21, 2020, 17:38:27 »
Ei kiinnosta asiakkaan parisuhdetilanne.

Jos asiakas haluaa keskustella parisuhteestaan niin sitten keskustellaan. En kuitenkaan suhtaudu mitenkään eri tavalla asiakkaaseen, oli sitten sinkku tai suhteessa.

Ihmettelen mistä aloittaja on nämä parisuhdestatusta ihmettelevät huorat edes löytänyt.

Just näin. Musta tuntuisi hemmitin oudolta jos hupakko alkaisi arvottamaan mua parisuhde statuksen perusteella, koska kysehän on pisneksestä palveluntarjoajan kohdalla.
Aloittaja on varman kuullut esson baarissa juoruja.
No jos siis puhutaan tuosta tapauksesta, joka halusi lopettaa, kun ei halunnut tavata parisuhteessa olevia niin hän on ulkomaalainen ja maasta jossa mustasukkaisuus ja konservatiiviset arvot ovat jotain potenssiin mitä Suomessa. Ei ollut tarkoitus muuta kuin jotain esimerkkiä antaa keskusteluun ja kuulla miten meillä täällä koto-Suomessa ajatellaan. Mielenkiintoista lukea miten asiaan suhtaudutaan.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #18 : Elokuu 21, 2020, 17:39:07 »
Mä ajattelin nuorempana ja kokemattona että en pane varattuja muijia. Idiottimainen ajatus ja päästin ohi hienoja juttuja.

 Ihmisillä on erilaiset syyt olla naimisissa ja omat sääntönsä siinä avioliitossa. Voi hyvin olla että liitossa ei harrasteta muuta kuin sen ulkopuolista seksiä.

Korkean moraalin omaavana nuorena miehenä ajattelin samoin: etten viitsi varattuja panna, vaikka tilaisuuksia panna varattuja olisi ollut yllin kyllin. Sitten haksadin yksissä pikkujouluissa yhteen blondiin, jolla ei mennyt ruusuisesti parisuhteessam, ja päädyimme naimaan illan päätteeksi. Rajana olen pitänyt ettei ole kaverin muija tai ex.   

Ja muista: Et sinä yksin pane ketään. Naiset tekevät päätökset ketä ne panevat olivat parisuhteessa tai eivät. Vastuu on täysin heillä. En minä olisi mutta kun....
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2020, 17:40:51 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin asiakkaisiin
« Vastaus #19 : Elokuu 21, 2020, 20:10:06 »
Ei kiinnosta asiakkaan parisuhdestatus eikä toivottavasti asiakasta myöskään omani  :)
Jokainen on vastuussa omasta seksielämästään. Se ei kuulu muille.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa