Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ketä kaipaat ?  (Luettu 74819 kertaa)

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #460 : Joulukuu 03, 2022, 09:20:01 »
Tuota itäisen Suomen ihanaa punatukkaista seireeniä maailman pisimmillä ja ihanimmilla säärillä eli Ronjaa. <3

Poissa KallionRuusu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #461 : Joulukuu 09, 2022, 11:47:03 »
Kaipaan Mallaa ja Miraa, ja sitä ujoa Kallion Ruusua, joka ei uskaltanut tulla mua tapaamaan ja kertoi myöhemmin että katui sitä.
Ehkä aika olisi nyt kypsä?


Kaipaan myös Marianeitoa 🌹

Tarkoitatko minua? Minä en kyllä muista, että oltaisiin oltu missään kohtaa sopimassa mitään tapaamista. Puhut varmaan jostakusta muusta?
Vanhuuseläkkeellä

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #462 : Joulukuu 10, 2022, 07:22:59 »
Kaipaan Mallaa ja Miraa, ja sitä ujoa Kallion Ruusua, joka ei uskaltanut tulla mua tapaamaan ja kertoi myöhemmin että katui sitä.
Ehkä aika olisi nyt kypsä?


Kaipaan myös Marianeitoa 🌹

Tarkoitatko minua? Minä en kyllä muista, että oltaisiin oltu missään kohtaa sopimassa mitään tapaamista. Puhut varmaan jostakusta muusta?

En muista itsekään että tällaisesta olisi koskaan ollut mitään puhetta.

Lisäksi veikkaan aika vahvasti että kumpainenkaan, niin Mira kun Mallakin tuskin haluavat tulla mainituksi täällä. Johan sen nyt järjenkin luulisi sanovan että kuvioista poistuneilla kollegoilla on oikeus yksityisyyteen ja olla tulematta mainituksi missään asiayhteydessä forkalla.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #463 : Joulukuu 10, 2022, 15:01:03 »
Tuota itäisen Suomen ihanaa punatukkaista seireeniä maailman pisimmillä ja ihanimmilla säärillä eli Ronjaa. <3
komppaan. Ei oo näkyny hetkeen, mihi lie hävinny. Tuskin ny lopettanu, vois kuvitella ett ois ilmoittanu asiasta jos vetäytyis muihi piireihin.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #464 : Joulukuu 10, 2022, 22:23:21 »
Lisäksi veikkaan aika vahvasti että kumpainenkaan, niin Mira kun Mallakin tuskin haluavat tulla mainituksi täällä. Johan sen nyt järjenkin luulisi sanovan että kuvioista poistuneilla kollegoilla on oikeus yksityisyyteen ja olla tulematta mainituksi missään asiayhteydessä forkalla.

Jos he ovat lopettaneet nämä hommat, niin kumpikaan tuskin välittää pätkääkään, mitä jollain nettifoorumilla puhutaan. Ihmisten mainitseminen keskustelussa ei myöskään sinänsä riko kenenkään yksityisyyttä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #465 : Joulukuu 10, 2022, 22:33:08 »
Lisäksi veikkaan aika vahvasti että kumpainenkaan, niin Mira kun Mallakin tuskin haluavat tulla mainituksi täällä. Johan sen nyt järjenkin luulisi sanovan että kuvioista poistuneilla kollegoilla on oikeus yksityisyyteen ja olla tulematta mainituksi missään asiayhteydessä forkalla.

Jos he ovat lopettaneet nämä hommat, niin kumpikaan tuskin välittää pätkääkään, mitä jollain nettifoorumilla puhutaan. Ihmisten mainitseminen keskustelussa ei myöskään sinänsä riko kenenkään yksityisyyttä.

Kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluu ettei nimiä/nikkejä turhaan mainita. Sitä olisi silti, vaikka kiveen hakattua olekaan, hyvä noudattaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2022, 22:35:23 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #466 : Joulukuu 10, 2022, 22:37:43 »
Kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluu ettei nimiä/nikkejä mainita. Sitä olisi silti, vaikka kiveen hakattua olekaan, hyvä noudattaa.

Tietty jos tämä kuuluu foorumin virallisiin tai epävirallisiin sääntöihin, niin asia on eri. Aika paljon jää kyllä menneitä muistelematta siinä tapauksessa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #467 : Joulukuu 10, 2022, 22:49:56 »
^ Näin se on. Omituinen sää(n)tö, varsinkin kun nuo eivät käsittääkseni ole niitä oikeita nimiä vaan "taiteilijanimiä".

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #468 : Joulukuu 10, 2022, 22:53:00 »
Kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluu ettei nimiä/nikkejä mainita. Sitä olisi silti, vaikka kiveen hakattua olekaan, hyvä noudattaa.

Tietty jos tämä kuuluu foorumin virallisiin tai epävirallisiin sääntöihin, niin asia on eri. Aika paljon jää kyllä menneitä muistelematta siinä tapauksessa.

Saahan sitä muistella, ei se ole kiellettyä. Silti olisin tarkkana ilmaisutapojen suhteen.. kaikenlaisia stalkkaajia pyörii nurkissa, privana urkitaan itselle kuulumatonta tietoa eli joillakin mikään ei ole pyhää. Jos mä muistan ihan oikein niin toinen mainituista aikoinaan totesi itse, ettei halua tulla enää muistetuksi kun jättää hommat. Enempää en tästä jaksais lähteä vääntämään. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #469 : Joulukuu 10, 2022, 23:02:15 »
Onneksi on ja on ollut muitakin kuin foorumeilla aktiivisia hutsuja.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6836
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #470 : Joulukuu 10, 2022, 23:18:19 »
Jos jäisi jotain kaipaamaan - niin ei tässä ehtisi muuta kuin sitä tehdä

Joten jätetään kaipaaminen muiden puuhaksi  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #471 : Joulukuu 10, 2022, 23:21:36 »
^ N.500-600 tavatusta ehkä 5 kpl.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #472 : Joulukuu 13, 2022, 20:09:58 »
Tuota itäisen Suomen ihanaa punatukkaista seireeniä maailman pisimmillä ja ihanimmilla säärillä eli Ronjaa. <3
komppaan. Ei oo näkyny hetkeen, mihi lie hävinny. Tuskin ny lopettanu, vois kuvitella ett ois ilmoittanu asiasta jos vetäytyis muihi piireihin.

Tuota itäisen Suomen ihanaa punatukkaista seireeniä maailman pisimmillä ja ihanimmilla säärillä eli Ronjaa. <3

Paikalla! Meinasi pikkasen toi pahemman laatuinen tauti kaataa tän muijan. Nyt alkaa jo elämä voittamaan!

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #473 : Joulukuu 16, 2022, 18:52:59 »
Missä on Liftien Lifti eli Lifti?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #474 : Joulukuu 16, 2022, 18:55:47 »
Onko teillä bänät?  :-\
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #475 : Tammikuu 05, 2023, 20:19:28 »
Mr. BigDickkeliä kikkeliä. Tuota spermageelin kuningasta. En kyllä  yhtään muista millä nikillä se täällä vetää

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #476 : Tammikuu 06, 2023, 11:40:18 »
Mr. BigDickkeliä kikkeliä. Tuota spermageelin kuningasta. En kyllä  yhtään muista millä nikillä se täällä vetää

Kinder, sinä fiksu mies. Etkö muka tiedä tai siis muista, että Batman, Salainen... yön ritari on lähempänä kuin muistitkaan ;D
Minä joskus kaipaan Keinovaahto pupua ja sen pehmopupuja ovenpielessä kun tulin reissusta kotiin. Mutta hieno ja hyvä kun löysi sen oman rakkauden. Toivottavasti minun lähestymisneuvoista oli enemmän hyötyä kun haittaa.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #477 : Tammikuu 06, 2023, 12:44:19 »
Mr. BigDickkeliä kikkeliä. Tuota spermageelin kuningasta. En kyllä  yhtään muista millä nikillä se täällä vetää

Kinder, sinä fiksu mies. Etkö muka tiedä tai siis muista, että Batman, Salainen... yön ritari on lähempänä kuin muistitkaan ;D
Minä joskus kaipaan Keinovaahto pupua ja sen pehmopupuja ovenpielessä kun tulin reissusta kotiin. Mutta hieno ja hyvä kun löysi sen oman rakkauden. Toivottavasti minun lähestymisneuvoista oli enemmän hyötyä kun haittaa.

Se oli kyllä hupaisa tyyppi. Tarjoili täydellisesti lapaan joka päivä. Spermageeli, Ässämersu, kikkelin kehuminen, teidän "parisuhde"säädöt jne, mutta ei se koskaan taipunut. Heikommat olisi murtunut.

Vai akottu se? Rauha hänen sielulleen😔

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #478 : Tammikuu 06, 2023, 12:49:34 »
Mr. BigDickkeliä kikkeliä. Tuota spermageelin kuningasta. En kyllä  yhtään muista millä nikillä se täällä vetää

Kinder, sinä fiksu mies. Etkö muka tiedä tai siis muista, että Batman, Salainen... yön ritari on lähempänä kuin muistitkaan ;D
Minä joskus kaipaan Keinovaahto pupua ja sen pehmopupuja ovenpielessä kun tulin reissusta kotiin. Mutta hieno ja hyvä kun löysi sen oman rakkauden. Toivottavasti minun lähestymisneuvoista oli enemmän hyötyä kun haittaa.

Se oli kyllä hupaisa tyyppi. Tarjoili täydellisesti lapaan joka päivä. Spermageeli, Ässämersu, kikkelin kehuminen, teidän "parisuhde"säädöt jne, mutta ei se koskaan taipunut. Heikommat olisi murtunut.

Vai akottu se? Rauha hänen sielulleen😔

No eikä ole akottunut. Keinovaahto on ihan eri mies.
Mr Bigbick ramppaa edelleen huorissa enemmän kun muut yhteensä ;D
Viimeksi kun olen nähnyt, niin Akaton Mies, paksu lompakko, iso kikkeli ja iso MB/ ei saa kertoa, mutta kiltti ja mukava.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2023, 12:55:34 kirjoittanut Nina »

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #479 : Tammikuu 06, 2023, 12:57:35 »
Mr. BigDickkeliä kikkeliä. Tuota spermageelin kuningasta. En kyllä  yhtään muista millä nikillä se täällä vetää

Kinder, sinä fiksu mies. Etkö muka tiedä tai siis muista, että Batman, Salainen... yön ritari on lähempänä kuin muistitkaan ;D
Minä joskus kaipaan Keinovaahto pupua ja sen pehmopupuja ovenpielessä kun tulin reissusta kotiin. Mutta hieno ja hyvä kun löysi sen oman rakkauden. Toivottavasti minun lähestymisneuvoista oli enemmän hyötyä kun haittaa.

Se oli kyllä hupaisa tyyppi. Tarjoili täydellisesti lapaan joka päivä. Spermageeli, Ässämersu, kikkelin kehuminen, teidän "parisuhde"säädöt jne, mutta ei se koskaan taipunut. Heikommat olisi murtunut.

Vai akottu se? Rauha hänen sielulleen😔

No eikä ole akottunut. Keinovaahto on ihan eri mies.


Anteeksi maalaisuuteni, muutan kaupunkiin. Huh, saamme siis jatkossakin viihteemme😁