Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olisiko tarvetta tavata?  (Luettu 14137 kertaa)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #40 : Lokakuu 04, 2020, 11:29:49 »
^
Vitsin KP, minun joka toisessa postauksessa lukee kakka tavalla tai toisella >:(

Seura tekee kaltaisekseen.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #41 : Lokakuu 04, 2020, 11:31:40 »
Tarve tavata ihania naisia on kyllä selvä!
Sen mikä joku palvelu tarjoaista tienaa siitä luulisi olevan yhdentekevä.!?
Toivon mukaan tienaa sen verran että saa pidetty itseensä kunnossa,  se että maksaako tapaaminen minulle 100 tai 200 silloin kun pääsen ja on mahdollista on ihan sama. 
Jos hutsu ottaa 5 tai 15 pokaa päivässä,  nuo  siitä vaan.
Huolehtikaa naiset itsestänne niin saadaan teistä nauttia jatkossakin.


Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #42 : Lokakuu 04, 2020, 11:37:41 »
Tarve tavata ihania naisia on kyllä selvä!
Sen mikä joku palvelu tarjoaista tienaa siitä luulisi olevan yhdentekevä.!?
Toivon mukaan tienaa sen verran että saa pidetty itseensä kunnossa,  se että maksaako tapaaminen minulle 100 tai 200 silloin kun pääsen ja on mahdollista on ihan sama. 
Jos hutsu ottaa 5 tai 15 pokaa päivässä,  nuo  siitä vaan.
Huolehtikaa naiset itsestänne niin saadaan teistä nauttia jatkossakin.

Monesti se 10 tai 15 poka saa väsyneen huoran vastaansa. Joillakin vähempikin jo vaikuttaa.
Liukuhihna sucks.

Itse jätän käymättä liukuhihnailijat, koska en usko että liukuhihnailijan normipäivän viimeinen saisi enää hyvää palvelua.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2020, 11:41:30 kirjoittanut lepsky »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #43 : Lokakuu 04, 2020, 11:43:33 »
Kuinka monta asiakasta pystyy päivässä hienosti hoitamaan riippuu tosi paljon myös asiakkaista sinä tiettynä päivänä.
On "helppoja" asiakkaita ja "vaativia" asiakkaita, kenen jälkeen olo on kuin maratoonin jäljiltä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #44 : Lokakuu 04, 2020, 11:44:33 »
Suurin minulle kerrottu asiakasmäärä on 27 pokaa vuorokaudessa. Hämmästelin sitä niin, ettei tienesti käynyt edes mielessä.

27!! Oho. Tohon ei kukaan mies pystyis 😁
Amator

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #45 : Lokakuu 04, 2020, 11:46:13 »
Kuinka monta asiakasta pystyy päivässä hienosti hoitamaan riippuu tosi paljon myös asiakkaista sinä tiettynä päivänä.
On "helppoja" asiakkaita ja "vaativia" asiakkaita, kenen jälkeen olo on kuin maratoonin jäljiltä.

Ei ole väärin vaatia koko rahan edestä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #46 : Lokakuu 04, 2020, 11:58:04 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #47 : Lokakuu 04, 2020, 12:00:54 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.

Onko sillä väliä, jos poka kuitenkin poistuu viimesellä sekunnilla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #48 : Lokakuu 04, 2020, 12:07:01 »
On sillä, vaikka sitähän ei saa näyttää yksittäiselle asiakkaalle. Vertaa, jos juokset klo. 9-21 välisen ajan tai kävelet saman aikaa.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #49 : Lokakuu 04, 2020, 12:08:36 »
On sillä, vaikka sitähän ei saa näyttää yksittäiselle asiakkaalle. Vertaa, jos juokset klo. 9-21 välisen ajan tai kävelet saman aikaa.

Oma vika hupakolla, jos ei ilmoituksessa mainitse että eivät ole toivottuja ja ei itse tauota pitkää matkaa.  ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #50 : Lokakuu 04, 2020, 12:13:39 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.

Mä luulen, että vaan me huorat ymmärretään tää pointti. Joillakin tosiaan se nautinto unohtuu kun pääasia on käyttää koko rahan edestä täysi aika panemiseen. Sitten kun väkisin vetkuttaa laukeamista, saattaa käydä niin, että munakello pirahtaa ja paukuttaja saa runkata autossa loppuun 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #51 : Lokakuu 04, 2020, 12:19:54 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.

Mä luulen, että vaan me huorat ymmärretään tää pointti. Joillakin tosiaan se nautinto unohtuu kun pääasia on käyttää koko rahan edestä täysi aika panemiseen. Sitten kun väkisin vetkuttaa laukeamista, saattaa käydä niin, että munakello pirahtaa ja paukuttaja saa runkata autossa loppuun 😆

Entä jos mies nauttikin pelkästään panemisesta ilman laukeamista kuten nainenkin.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #52 : Lokakuu 04, 2020, 12:26:24 »
^ No sitten se on hyvä jos näin on. Mutta joskus tosiaan tuntuu siltä, että se seksistä nauttiminen siinä vähän unohtuu.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #53 : Lokakuu 04, 2020, 12:58:16 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.

Mä luulen, että vaan me huorat ymmärretään tää pointti. Joillakin tosiaan se nautinto unohtuu kun pääasia on käyttää koko rahan edestä täysi aika panemiseen. Sitten kun väkisin vetkuttaa laukeamista, saattaa käydä niin, että munakello pirahtaa ja paukuttaja saa runkata autossa loppuun 😆
Ihana nainen, nyt tuli melkein orgasmi ;D

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #54 : Lokakuu 04, 2020, 13:16:53 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.


😁🤣😂😂

Mä luulen, että vaan me huorat ymmärretään tää pointti. Joillakin tosiaan se nautinto unohtuu kun pääasia on käyttää koko rahan edestä täysi aika panemiseen. Sitten kun väkisin vetkuttaa laukeamista, saattaa käydä niin, että munakello pirahtaa ja paukuttaja saa runkata autossa loppuun 😆

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #55 : Lokakuu 08, 2020, 20:05:35 »
Yksinkertaista matikkaa: Jos 250 e/tunti, niin jo kuudella asiakkaalla se tekee 1500 e.

Kun ei tule niitä ohareita niin tuo on aivan hyvin mahdollista eikä ole edes liukuhihnaa, jos aamusta alkaa ja illasta lopettaa.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #56 : Lokakuu 09, 2020, 09:16:52 »
Yksinkertaista matikkaa: Jos 250 e/tunti, niin jo kuudella asiakkaalla se tekee 1500 e.

Kun ei tule niitä ohareita niin tuo on aivan hyvin mahdollista eikä ole edes liukuhihnaa, jos aamusta alkaa ja illasta lopettaa.

Moikka 🌸

Oulu on ihana kaupunki. Kannattaisiko vierailla siellä pari päivää? Mikä on ansiotaso?

Et kuitenkaan osannut laskea vielä elokuussa kuuteen kun samaa kysyit mihin itse vastaat.  ;D

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #57 : Lokakuu 09, 2020, 14:22:16 »
En tosiaan tiennyt, löytyykö Oulusta kuutta asiakasta päivälle :) Nyt tiedän <3
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #58 : Joulukuu 31, 2020, 09:33:01 »
^
Mun puolesta voit olle sinne menemättä.

Tarkoitin, että Veeras on erittäin tervetullut Turkuun.

Veera on aivan ihana ja minulla on ollut ilo tavata hänet useammallakin paikkakunnalla, johon ollaan satuttu yhtä aikaa.

Kiitos Veera upeista hetkistä, oot kyllä ihan huippu!

❤️🙈
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olisiko tarvetta tavata?
« Vastaus #59 : Joulukuu 31, 2020, 10:08:24 »
Ei ole ei. Mutta joskus tulee mieleen, haluaako tuo mies nauttia seksistä vai paukuttaa hikipäässä sekunnilleen munakelloon asti.

Mä luulen, että vaan me huorat ymmärretään tää pointti. Joillakin tosiaan se nautinto unohtuu kun pääasia on käyttää koko rahan edestä täysi aika panemiseen. Sitten kun väkisin vetkuttaa laukeamista, saattaa käydä niin, että munakello pirahtaa ja paukuttaja saa runkata autossa loppuun 😆

Entä jos mies nauttikin pelkästään panemisesta ilman laukeamista kuten nainenkin.
Nää huorat on niin orgasmikeskeisiä
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4