Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko Angel sittenkin paras?
wiseguy78:
Johan on puheet muuttunu aiemmasta,ei helvetti.
Footsteri:
Itse kerran käyneenä voin todeta, ettei ollut paras, muttei missään tapauksessa huonoinkaan. Kaunis ja oikein miellyttävä sekä hygieeninen, jotka kaikki on tottakai plussaa. Muuten oma kokemukseni hänestä oli aika mekaaninen ja suorittava. Vaikka ihan älyhyvin kyllä osasi lopuksi doggyssa lypsää pimppilihaksillaan viimeisetkin pisarat irti miehestä. :o Se lopetus jäi oikeastaan elävästi mieleen, mutta muuten touhuilu oli jotenkin kaavamaista.
Sellaiselle asiakkaalle varmasti toimii erittäin hyvin, joka ei halua itse olla lainkaan ohjaksissa, vaan antaa Angelin hoitaa homman mielensä mukaan.
Pilluminati:
Uusia rajoituksia edellisen käynnin jälkeen olivat ettei saa :
1) hengittää, jos neiti joutuu haistaa jotain
2) hikoilla neidin päälle.
Kun etsin oikeaa rappua, näin poliisien kuulustelevan itäeurooppalaisen näköistä mieshenkilöä. Myöhemmin näin mieshenkilön puhuvan ovipuhelimeen Angelin rapussa. Olisiko ollut se poikaystävä/parittaja joka on ainoa jonka kanssa hän tulee?
anaalipeppu:
--- Lainaus käyttäjältä: Pilluminati - Huhtikuu 15, 2024, 21:07:39 ---Uusia rajoituksia edellisen käynnin jälkeen olivat ettei saa :
1) hengittää, jos neiti joutuu haistaa jotain
2) hikoilla neidin päälle.
Kun etsin oikeaa rappua, näin poliisien kuulustelevan itäeurooppalaisen näköistä mieshenkilöä. Myöhemmin näin mieshenkilön puhuvan ovipuhelimeen Angelin rapussa. Olisiko ollut se poikaystävä/parittaja joka on ainoa jonka kanssa hän tulee?
--- Lainaus päättyy ---
Kyseinen tyyppi saattoi olla joku häirikkö, jolle tytöt soitelleet poliisit? Ja nyt se koittaa päästää uudelleen sisään, mahdollisesti jonkun toisen mimmin luokse, joka on samassa talossa kuin Enkeli ??? Mä en usko, että Angel olisi pitkän ajan kokemuksella ja isolla suosiolla työskentelemään muulla tavoin kuin itsenäisesti :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta