Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko Angel sittenkin paras?

<< < (2/12) > >>

Ollin oppivuodet:

No jopas on rookie-kausi jäbyllä venähtänyt pitkäksi.  ::) Kriteerisi kuulostavat just sellaiselta Tekniikan Maailma testaa -listalta, missä podium-sijat jaetaan lopulta ajokokemukselle (höhö) merkityksettömillä sijainti- ja täsmällisyyskriteereillä. Jos tarkastelen listasi ja omani leikkausta ja piirrän niistä Excelin, väitän että puoleen vuoteen (tai neljään whatever) mahtuu parempaakin.

_
dijon on sinappi
[/quote]

😂😂😂😂 Kiitos havainnoinnista. Kopioin tuon aiemman kirjoitukseni toisesta kohteesta laiskuuttani. Tehty kun ensi kerran kyseisen neidon tapasin. Makkosen topicciin sitä lahjakkaasti siirtelin.

Mitä tulee omiin arvioihini niin kokonaisuuteen voi lisätä vähäpätöisiltäkin kuulostavia asioita. Itseäni häiritsee suunnattomasti jos paikka on epäsiisti, tavarat kämpässä hujan hajan. Antaa vaikutelman jostain muusta kuin itsestään ja asiakkaistaan huoltapitävästä naisesta. Ja positiivinen ja ystävällinen asenne paikkaa puutteet gfe-palveluista.

Kuten sanoin kaikissa on hyvät ja huonot puolet. Kolmen kärkeen listaamistani tytöistä he ovat ainoat, ketkä ovat suostuneet joustamaan omista rajoituksista minun vuokseni. Sellaiseksi vakkariksi pääseminen vaatii toki uhrauksia. 💸

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Ollin oppivuodet - Elokuu 18, 2020, 22:51:20 ---...

Kolmen kärkeen listaamistani tytöistä he ovat ainoat, ketkä ovat suostuneet joustamaan omista rajoituksista minun vuokseni. ...

--- Lainaus päättyy ---

...siis häh?  ??? Mut joo, voi olla että ihan kaikki neidot ei edes halua sun top 3:seen.

Ollin oppivuodet:

--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Elokuu 19, 2020, 05:42:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ollin oppivuodet - Elokuu 18, 2020, 22:51:20 ---...

Kolmen kärkeen listaamistani tytöistä he ovat ainoat, ketkä ovat suostuneet joustamaan omista rajoituksista minun vuokseni. ...

--- Lainaus päättyy ---

...siis häh?  ??? Mut joo, voi olla että ihan kaikki neidot ei edes halua sun top 3:seen.

--- Lainaus päättyy ---

Niinkö luulet. Kyllä käteinen raha on ainakin tähän asti kaikille kelvannut. Ei ole ohareita kukaan tehnyt, vielä.

😃

Vieras0095:
" ovat suostuneet joustamaan omista rajoituksista minun vuokseni...

Kerro vähän mistä he ovat joustaneet?

Ollin oppivuodet:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Elokuu 21, 2020, 23:35:55 ---" ovat suostuneet joustamaan omista rajoituksista minun vuokseni...

Kerro vähän mistä he ovat joustaneet?

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä oliko sanojeni valinta oikein tuossa kohtaa, mutta sanotaan niin, että osaan näytellä erittäin huomaavaista ja lukea mistä he pitävät asiakkaiden käyttäytymisistä. Ja tarpeeksi usein kunnioittavasti käyttäytyvän luottamus palkitaan paremmalla palvelulla mitä ei välttämättä normaalisti saa.

Ja sen tietenkin tietää siitä, että palvelut ovat parempaa tasoa, mitä ensimmäisillä tapaamisilla. Kai normaalia vakkareille muutenkin, mene ja tiedä.

Eli yksilöimättä enempää vastaus kysymykseen:
Tyttöjen ensimmäisillä kerroilla kertomat ”säännöt” mitä saa tehdä ja mitä ei, muuttuvat sallivampaan suuntaan pikkuhiljaa hyvällä käytöksellä ja vähän pyytämättä extraa maksamalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta