Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko Angel sittenkin paras?

<< < (7/12) > >>

HarryPotter:
Itse muistan kanssa, että käsien pesuun piti panostaa Angelin kanssa Koronan takia, mutta muuten en muista millimetrin tarkkoja speksejä.

Muutamia on tullut vastaan kanssa, jossa on alussa tuntunut, että kaikki menee päin wittua.
No sehän se päämääräkin on ollut, mutta ettei mitään saa tehdä tai tee oikein  :whipping:

Halfdyson:
 :behind:On mun mielestä paras..kaunis ja kroppa täydellinen..pillu tiukka ja ne lantiopohjan lihakset..ohje on älä työnnä siinä vaiheessa kun hän puristaa vaan nauti. Ja kun muitakin ohjeita noudattaa niin nautinto on taattu. Siis tää hommahan on masturbointia jossa käytetään vaan elävää naista.. mun mielestä silloin pitää kunnioittaa toisen ohjeita..Ja Angelin kanssa olen saanut parhaimmat kokemukset kun noudattanut ohjeita. Ja tärkeimpänä pidän ,että tämä tyttö huolehtii hygienistaan..aina puhdas ja raikas.

wiseguy78:
Taitaa joku olla rakastunu,ei siinä mitään.

Halfdyson:

--- Lainaus käyttäjältä: wiseguy78 - Marraskuu 21, 2021, 18:04:58 ---Taitaa joku olla rakastunu,ei siinä mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Joo,kävi niin että toi rakastu minuun 🥰 kamoon Wiseguy..😂😂

Vieras0362:
Olis pitänyt uskoa Liftiä ja kumppaneita. 2h ajasta 1.5h kuuntelin kaikenlaisia tarinoita ja extra puhdistuskierroksella oli semmonen rautakoura ote että viimeistään sillon palasi kaikki veri aivoihin ja siinäpä se. Muutenhan ihan mukava nainen mutta kävi selväksi että asiat menee kutakuinkin hänen nuottien mukaan noin niinkun diplomaattisesti ilmaistuna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta