Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko Angel sittenkin paras?
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 13, 2021, 21:39:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Marraskuu 13, 2021, 21:35:30 ---No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
--- Lainaus päättyy ---
Palataan aiheeseen. Rapsa. Ole hyvä. Sinun rapsaa odotellessa. Maksuseksistähän täällä pitäisi puhua ;)
Wiseguysin suuntaan kallistun vahvasti. En pysty hehkuttamaan millään tavalla. Jälkeenpäin miettinyt että olis varmaan pitänyt kahtella sitä akkaa ja vetää käteen. Ihan vaan että olisin saanut positiivisen kokemuksen. Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.
Eli parisatkuu siitä että olin 20min väärässä paikassa ja "väärin" ja hiukset auki. Nii ja vaatteet pitkin lattiaa.
Voi IsäKissanVittu. Todella RASITTAVAA vaimomatskua. Tunsin itseni oikein tervetulleeksi.
Mun mielestä tällä tavalla aidot herrasmiehet toimii. Annat rahat, kuuntelet vittuilua ja lähdet himaan. Nämä feikki herrasmiehet ovat heti tunkemassa kyrpää johonkin reikään. Yök!
Menin siitä sitten baariin. Istuin ihan oikein, join kaljaa oikein, tilasin kaljan oikein ja hiukset sai olla auki.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoittaako tämä sitä, että jos olisin mennyt paikalle ja sanonut Angelille, että nyt nelinkontin sängylle ja levität pakarasi, niin ei olisi onnistunut?
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Marraskuu 13, 2021, 22:49:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 13, 2021, 21:39:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Marraskuu 13, 2021, 21:35:30 ---No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
--- Lainaus päättyy ---
Palataan aiheeseen. Rapsa. Ole hyvä. Sinun rapsaa odotellessa. Maksuseksistähän täällä pitäisi puhua ;)
Wiseguysin suuntaan kallistun vahvasti. En pysty hehkuttamaan millään tavalla. Jälkeenpäin miettinyt että olis varmaan pitänyt kahtella sitä akkaa ja vetää käteen. Ihan vaan että olisin saanut positiivisen kokemuksen. Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.
Eli parisatkuu siitä että olin 20min väärässä paikassa ja "väärin" ja hiukset auki. Nii ja vaatteet pitkin lattiaa.
Voi IsäKissanVittu. Todella RASITTAVAA vaimomatskua. Tunsin itseni oikein tervetulleeksi.
Mun mielestä tällä tavalla aidot herrasmiehet toimii. Annat rahat, kuuntelet vittuilua ja lähdet himaan. Nämä feikki herrasmiehet ovat heti tunkemassa kyrpää johonkin reikään. Yök!
Menin siitä sitten baariin. Istuin ihan oikein, join kaljaa oikein, tilasin kaljan oikein ja hiukset sai olla auki.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoittaako tämä sitä, että jos olisin mennyt paikalle ja sanonut Angelille, että nyt nelinkontin sängylle ja levität pakarasi, niin ei olisi onnistunut?
--- Lainaus päättyy ---
Jos otat tunnin ajan niin ehkä siinä 45 min kohdalla kaikki hiukset, varpaat, sormet, vaatteet ynnä muu olisi aseteltuna oikein ja saattaisi tuo vaikka onnistua! Minussahan se vika oli. En ollut kärsivällinen. Ei kaikki akat käynnisty 20 minuutissa ja muutamasta satasesta.
Jimmy-setä:
^ Mulla olisi hermot katki kahden minuutin jälkeen. Sama kävi sen yhden Denissen kanssa. Tein koko ajan kaiken väärin. Monet eivät halua asiakkaiksi tällaisia taiteilijoita...
Unilukkari:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 13, 2021, 21:39:28 --- Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.
--- Lainaus päättyy ---
Sama komppi. Paras vittuilu oli doggyssa: "miksi painat mua käsilläsi eteenpäin"? No voi vittu, sanoin, ja aloin vetämään käsilläni taaksepäin. "Päläpäläpälä eikä saa panna pohjaan päläpälä."
HarryPotter:
Itse muistan kanssa, että käsien pesuun piti panostaa Angelin kanssa Koronan takia, mutta muuten en muista millimetrin tarkkoja speksejä.
Muutamia on tullut vastaan kanssa, jossa on alussa tuntunut, että kaikki menee päin wittua.
No sehän se päämääräkin on ollut, mutta ettei mitään saa tehdä tai tee oikein :whipping:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta