Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko Angel sittenkin paras?
Lifti:
Onko moderaattorit taas saatana humalassa. Missä se mun rapsa on? Pyysin sitä pois mikä tuli tuplana. Nyt poistui molemmat. Huuhuu nerot! Poistakaa se toinen niistä ja jättäkää toinen. Ei voi olla kovin vaikeaa.
Saatana taas kohoaa verenpaine lastentarhassa :laught:
wiseguy78:
Mä odottelin koska mun poistuu myös ;D
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: wiseguy78 - Marraskuu 13, 2021, 20:42:56 --- Mä odottelin koska mun poistuu myös ;D
--- Lainaus päättyy ---
ja sitten joku ihmettelee miksi ei kirjoiteta rapsoja :laught:
Vieras1776:
No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Marraskuu 13, 2021, 21:35:30 ---No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
--- Lainaus päättyy ---
Palataan aiheeseen. Rapsa. Ole hyvä. Sinun rapsaa odotellessa. Maksuseksistähän täällä pitäisi puhua ;)
Wiseguysin suuntaan kallistun vahvasti. En pysty hehkuttamaan millään tavalla. Jälkeenpäin miettinyt että olis varmaan pitänyt kahtella sitä akkaa ja vetää käteen. Ihan vaan että olisin saanut positiivisen kokemuksen. Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.
Eli parisatkuu siitä että olin 20min väärässä paikassa ja "väärin" ja hiukset auki. Nii ja vaatteet pitkin lattiaa.
Voi IsäKissanVittu. Todella RASITTAVAA vaimomatskua. Tunsin itseni oikein tervetulleeksi.
Mun mielestä tällä tavalla aidot herrasmiehet toimii. Annat rahat, kuuntelet vittuilua ja lähdet himaan. Nämä feikki herrasmiehet ovat heti tunkemassa kyrpää johonkin reikään. Yök!
Menin siitä sitten baariin. Istuin ihan oikein, join kaljaa oikein, tilasin kaljan oikein ja hiukset sai olla auki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta