Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko Angel sittenkin paras?  (Luettu 20008 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #20 : Marraskuu 13, 2021, 20:21:55 »
Onko moderaattorit taas saatana humalassa. Missä se mun rapsa on? Pyysin sitä pois mikä tuli tuplana. Nyt poistui molemmat. Huuhuu nerot! Poistakaa se toinen niistä ja jättäkää toinen. Ei voi olla kovin vaikeaa.

Saatana taas kohoaa verenpaine lastentarhassa  :laught:
Why so fragile?

Poissa wiseguy78

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #21 : Marraskuu 13, 2021, 20:42:56 »
  Mä odottelin koska mun poistuu myös ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #22 : Marraskuu 13, 2021, 20:45:41 »
  Mä odottelin koska mun poistuu myös ;D
ja sitten joku ihmettelee miksi ei kirjoiteta rapsoja  :laught:
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #23 : Marraskuu 13, 2021, 21:35:30 »
No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #24 : Marraskuu 13, 2021, 21:39:28 »
No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
Palataan aiheeseen. Rapsa. Ole hyvä. Sinun rapsaa odotellessa. Maksuseksistähän täällä pitäisi puhua  ;)

Wiseguysin suuntaan kallistun vahvasti. En pysty hehkuttamaan millään tavalla. Jälkeenpäin miettinyt että olis varmaan pitänyt kahtella sitä akkaa ja vetää käteen. Ihan vaan että olisin saanut positiivisen kokemuksen. Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.

Eli parisatkuu siitä että olin 20min väärässä paikassa ja "väärin" ja hiukset auki. Nii ja vaatteet pitkin lattiaa.
Voi IsäKissanVittu. Todella RASITTAVAA vaimomatskua. Tunsin itseni oikein tervetulleeksi.

Mun mielestä tällä tavalla aidot herrasmiehet toimii. Annat rahat, kuuntelet vittuilua ja lähdet himaan. Nämä feikki herrasmiehet ovat heti tunkemassa kyrpää johonkin reikään. Yök!

Menin siitä sitten baariin. Istuin ihan oikein, join kaljaa oikein, tilasin kaljan oikein ja hiukset sai olla auki.
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #25 : Marraskuu 13, 2021, 22:49:28 »
No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
Palataan aiheeseen. Rapsa. Ole hyvä. Sinun rapsaa odotellessa. Maksuseksistähän täällä pitäisi puhua  ;)

Wiseguysin suuntaan kallistun vahvasti. En pysty hehkuttamaan millään tavalla. Jälkeenpäin miettinyt että olis varmaan pitänyt kahtella sitä akkaa ja vetää käteen. Ihan vaan että olisin saanut positiivisen kokemuksen. Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.

Eli parisatkuu siitä että olin 20min väärässä paikassa ja "väärin" ja hiukset auki. Nii ja vaatteet pitkin lattiaa.
Voi IsäKissanVittu. Todella RASITTAVAA vaimomatskua. Tunsin itseni oikein tervetulleeksi.

Mun mielestä tällä tavalla aidot herrasmiehet toimii. Annat rahat, kuuntelet vittuilua ja lähdet himaan. Nämä feikki herrasmiehet ovat heti tunkemassa kyrpää johonkin reikään. Yök!

Menin siitä sitten baariin. Istuin ihan oikein, join kaljaa oikein, tilasin kaljan oikein ja hiukset sai olla auki.
Tarkoittaako tämä sitä, että jos olisin mennyt paikalle ja sanonut Angelille, että nyt nelinkontin sängylle ja levität pakarasi, niin ei olisi onnistunut?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #26 : Marraskuu 14, 2021, 07:57:57 »
No, offtopikkia sen verran, että "rapsat" onkin ihan hyvä poistaa.
Palataan aiheeseen. Rapsa. Ole hyvä. Sinun rapsaa odotellessa. Maksuseksistähän täällä pitäisi puhua  ;)

Wiseguysin suuntaan kallistun vahvasti. En pysty hehkuttamaan millään tavalla. Jälkeenpäin miettinyt että olis varmaan pitänyt kahtella sitä akkaa ja vetää käteen. Ihan vaan että olisin saanut positiivisen kokemuksen. Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.

Eli parisatkuu siitä että olin 20min väärässä paikassa ja "väärin" ja hiukset auki. Nii ja vaatteet pitkin lattiaa.
Voi IsäKissanVittu. Todella RASITTAVAA vaimomatskua. Tunsin itseni oikein tervetulleeksi.

Mun mielestä tällä tavalla aidot herrasmiehet toimii. Annat rahat, kuuntelet vittuilua ja lähdet himaan. Nämä feikki herrasmiehet ovat heti tunkemassa kyrpää johonkin reikään. Yök!

Menin siitä sitten baariin. Istuin ihan oikein, join kaljaa oikein, tilasin kaljan oikein ja hiukset sai olla auki.
Tarkoittaako tämä sitä, että jos olisin mennyt paikalle ja sanonut Angelille, että nyt nelinkontin sängylle ja levität pakarasi, niin ei olisi onnistunut?
Jos otat tunnin ajan niin ehkä siinä 45 min kohdalla kaikki hiukset, varpaat, sormet, vaatteet ynnä muu olisi aseteltuna oikein ja saattaisi tuo vaikka onnistua! Minussahan se vika oli. En ollut kärsivällinen. Ei kaikki akat käynnisty 20 minuutissa ja muutamasta satasesta.
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #27 : Marraskuu 14, 2021, 08:37:46 »
^ Mulla olisi  hermot katki kahden minuutin jälkeen. Sama kävi sen yhden Denissen kanssa. Tein koko ajan kaiken väärin. Monet eivät halua asiakkaiksi tällaisia taiteilijoita...

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #28 : Marraskuu 14, 2021, 15:15:12 »
Hyvä ettei laaseria kaivannut esille ja merkanmut timpurin kynällä missä saan olla ja missä en. Koko ajan oli jotakin väärin. Lopuksi mun olisi pitänyt laittaa mun oma heviletti ponnarille. Sekin oli not cool! Peliaikaa oli vielä 40min jäljellä ja asettelut meneillään. Kerroin että lähden nyt vittuun, en tullut leikkimään nukkeleikkejä.

Sama komppi. Paras vittuilu oli doggyssa: "miksi painat mua käsilläsi eteenpäin"? No voi vittu, sanoin, ja aloin vetämään käsilläni taaksepäin. "Päläpäläpälä eikä saa panna pohjaan päläpälä."

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6820
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #29 : Marraskuu 14, 2021, 15:34:21 »
Itse muistan kanssa, että käsien pesuun piti panostaa Angelin kanssa Koronan takia, mutta muuten en muista millimetrin tarkkoja speksejä.

Muutamia on tullut vastaan kanssa, jossa on alussa tuntunut, että kaikki menee päin wittua.
No sehän se päämääräkin on ollut, mutta ettei mitään saa tehdä tai tee oikein  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 31 )

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #30 : Marraskuu 21, 2021, 15:19:03 »
 :behind:On mun mielestä paras..kaunis ja kroppa täydellinen..pillu tiukka ja ne lantiopohjan lihakset..ohje on älä työnnä siinä vaiheessa kun hän puristaa vaan nauti. Ja kun muitakin ohjeita noudattaa niin nautinto on taattu. Siis tää hommahan on masturbointia jossa käytetään vaan elävää naista.. mun mielestä silloin pitää kunnioittaa toisen ohjeita..Ja Angelin kanssa olen saanut parhaimmat kokemukset kun noudattanut ohjeita. Ja tärkeimpänä pidän ,että tämä tyttö huolehtii hygienistaan..aina puhdas ja raikas.

Poissa wiseguy78

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #31 : Marraskuu 21, 2021, 18:04:58 »
Taitaa joku olla rakastunu,ei siinä mitään.

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #32 : Marraskuu 21, 2021, 19:21:20 »
Taitaa joku olla rakastunu,ei siinä mitään.
Joo,kävi niin että toi rakastu minuun 🥰 kamoon Wiseguy..😂😂

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 20, 2022, 18:35:51 »
Olis pitänyt uskoa Liftiä ja kumppaneita. 2h ajasta 1.5h kuuntelin kaikenlaisia tarinoita ja extra puhdistuskierroksella oli semmonen rautakoura ote että viimeistään sillon palasi kaikki veri aivoihin ja siinäpä se. Muutenhan ihan mukava nainen mutta kävi selväksi että asiat menee kutakuinkin hänen nuottien mukaan noin niinkun diplomaattisesti ilmaistuna.

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #34 : Syyskuu 04, 2022, 18:05:26 »
Tiukka nainen on kyllä.
140 € , sitähän ne kaikki pyytää tai enemmänkin.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #35 : Syyskuu 04, 2022, 19:54:08 »
Angel on ihana!  :inlove: Menee helposti sinne kaikkien aikojen parhaiden ulkkarihupakoiden joukkoon.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #36 : Syyskuu 04, 2022, 20:11:23 »
Angel on ok. Ei sen enempää. Monet muutkin ovat sitä.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #37 : Syyskuu 04, 2022, 20:14:28 »
Vaikka Angel onkin ihana, niin ei ihan sinne Fortunan ja Edittin tasolle pääse. Puhumattakaan Julia Varsovan Ruususta.  :inlove: Silti...tämän heten paras ulkkarihupakko.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #38 : Syyskuu 04, 2022, 21:05:17 »
Angelilla on 96 rappsaa joista varmaan 70% on muutaman ja saman nimimerkin kirjoittamia. Noh hänhän on kaulasta alaspäin aika kivannäköinen ja pitkistä tykkään muutenkin, harmiksi useimmat hupsut ovat lyhkäsiä. ei nyt tarvi mitää amazooneja olla mutta kyllä 175-183cm tms on aikalailla paras pituus. Enivei. En ole käynyt jostain syystä. ja kun lukee näitä, että se ja tämä ei sovi tai on väärässä kohtaa ja ei saa koskee siihen tai tähän niin vähän kyllä laskee mielihalut.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko Angel sittenkin paras?
« Vastaus #39 : Syyskuu 04, 2022, 21:10:02 »
Jos Angel on tämän hetken paras ulkkarihutsu niin voi voi. Taso on sitten laskenut melkoisesti muutaman vuoden aikana.