Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko Angel sittenkin paras?

<< < (4/12) > >>

Jaatinen:
Jaaha. Olin jo varannut ajan Angelille mutta.
Normipuolituntinen+ 69, owo ja role play kaikki ekstroja = tuplahinta normitasoon. owon ja roolipelit vois toki jättää eka kerralla pois mutta tussun lipsuttelustakin ekstraa?
Taitaa olla vähän liian kliininen tapaus omaan makuun. Pidän myös lyhyemmistä tytöistä.
Omalla listalla ylivoimaisena ykkösenä Nata jolta saa samaan rahaan niin paljon enemmän.

Eipä sitä tietysti kokeilematta voi arvostella. Voisihan hän hyvinkin olla mullekin paras kokemus ikinä. Nää on näitä. Elämä on valintoja.

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: Mese - Toukokuu 01, 2021, 23:21:19 ---Itelle ollu parhaita sellaiset joilla on jalkojen välissä reikä.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulla on kyllä melkoisen maltillinen vaatimustaso. Tuolla asenteella jokainen kerta on onnistunut kokemus   :headbang:

HarryPotter:
Itse en osaa valita parasta, moni asia vaikuttaa tapaamisen onnistumiseen ja jokaisella on omat mieltymyksensä.
Sanoo sitten kuka mitä tahansa.  :drinking:

Joka tapauksessa itse myös tykkäsin Angelista, hyvä kroppa ja nätti.

wiseguy78:
Yllättävän paljon ylistäviä rapsoja neiti saanut,ei siinä mitään,seksikäs hän todellakin on.
Itselläni kävi näin,kun aina saavun niin pesen kädet,nyt piti uudestaan pestä,no en ymmärtäny.
Sänkyyn kun menin olin noin 20cm liian oikealla puolella,en tarpeeksi keskellä,olin myös liian kaukana sängyn päädystä, piti sentilleen olla oikeassa paikassa.  :)
Hipaisin aktin tiimellyksessä hänen hiuksiaan,niin siitä mainitsi heti,ettei saanut koskea,sitten osuin uudestaan,vahingossa,
johan siitä vähän suutahti.
Oli varsin outo tapaaminen,yleensä halut lähtee tuollaisesta,mutta jollain ilveellä pystyin homman kunnialla suorittamaan.
Eikö muilla ole vastaavaa tapahtunu,.

Halfdyson:
Joo, on ollut hyviä tapauksia joiden luona käy mielellään uudestaan ja sitten näitä "ainutkertaisia" kokemuksia joista jää vain orgasmin jälkeinen masennus. No mutta Angel meni nyt syksyn aikana kyllä kärkipaikalle. Muutaman kerran käyny ja vaikka kertoo mitä ei saa tehdä niin ei oo ainakaan vielä haitannut. On niin hyvännäköinen ja kroppa/pillu tiukassa kunnossa. Ja on ollu joka kerta puhtaan ja raikkaan oloinen. Joten voi ny vielä jatkossakin vierailla kunnes haluun taas vaihtelua. Niinkuin sanonta menee: "Näytä mulle hyvännäköinen muija, ni mä näytän sulle jätkän joka on kyllästyny panee sitä" Hyvää joulun odotusta!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta