Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)  (Luettu 3664 kertaa)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« : Helmikuu 02, 2020, 16:55:23 »
Hei turskat oletteko käyneet kokemassa tätä huikean pitkää ja ilmeisesti omilla kuvilla varustettua upean näköistä vaaleaverikköä?

Kertokaas kokemuksia, jos on. :)

Poissa goodtimes

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #1 : Helmikuu 09, 2020, 23:57:06 »
"Haha ei voi kun nauraa edellistä arvostelua! Ensinnäkin aika huono suomi😂😂 onko google ollut asialla.ja tämä tyttö on ohari mainostaa kahdella profiililla ja olen aikaisemmin kirjoittanu arvostellut ja hän on poistanut arvostellut käytöstä ja vaihtanut moneen kertaan profiilin sen takia. Eli sovit tapaamisen ja ei vastaa puheluun ja oven edessä seisoo joku parittajia mikä lie! Älkää hyvät ihmiset vaivautuko tähän. Ja nyt tapahtuu tämän jälkeen taas kommentointi pois käytöstä taas tämän rapsan jälkeen." Kattelinkin että tekee kovalla tahdilla uutta profiilia.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #2 : Helmikuu 10, 2020, 00:22:13 »
Hyvä että varoitit. Meinasin ottaa kyseiseen neitoon yhteyttä ja käydä tsekkaamassa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #3 : Helmikuu 10, 2020, 10:18:05 »
Ketjusta on ilmeisesti poistettu viestejä. Itse epäilen niin kehuvia kuin kriittisiäkin viestejä, kun tekstistä näkyy ettei Suomi ole oma kieli.

Muistan kun erästä tsekkipimua yritettiin dissata enkuksi ja sitten käännöskoneella tehdyillä suomenkielisillä kököillä teksteillä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2020, 10:20:12 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1216
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #4 : Helmikuu 10, 2020, 11:26:36 »
Kyllä mulla herää epäilykset kun nimemerkki "Kari 4707" (kansallisuus suomalainen) kirjoittaa arvostelun enkuksi, mistä sitten näkyvillä huono käännös suomeksi. Syitähän VOI OLLA, mutta kun enempää rapsoja ei näy, niin itse jättäisin menemättä.

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa Danielos

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #5 : Helmikuu 10, 2020, 20:35:22 »
Azazello jos epäilyttää mene ja kokeile ja kerro pettymys meillekin. tytöstä on puhuttu että siellä on vanhempi mies asunnossa ja tyttö kertonut olevansa nuori ja tarvitsee jonkun tukena kuulemma, itse en menisi! Ja muutenkin eikö tuo profiilien vaihto kerro paljon mitä on vastassa. Ja useat oharit.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #6 : Helmikuu 10, 2020, 20:42:20 »
Kertoo myös jotain kun tyttöä kritisoidakseen täytyy perustella uusia nikkejä 😜
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #7 : Helmikuu 13, 2020, 18:05:12 »
Hmm.. erikoista. Puhelimeen vastasi minulle ihan ookoo enkulla oleva nainen viimeksi, kun soitin. Aika usein tuo Domi angel on nyt profiilina näkynyt RE:ssa ja validoidut kuvatkin näyttää olevan.

Alkoipas häiritsee nyt tämä.. eli olette käyneet paikalla ja siellä joku vanha parittaja kyttää? Millä nimellä hän on myös esiintynyt ja mistä niitä arvosteluja voi lukea? :o

Poissa Danielos

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #8 : Helmikuu 13, 2020, 22:46:12 »
Vähän vaikeeta koska vaihtaa profiilia joka päivä että arvostelut eivät näy. Dom    Oli profiili ja hänellä on toinen Domi Angel  ja kas kumma taas on uusi  (Pieni kissanpentu) en osaa enempää auttaa kaikille selviää menemällä paikan päälle ja tapaamalla tyttöä itse.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2020, 17:06:04 »
Tuli kirjoitettua pieni rapsa hänestä ja hänen duopartneristaan tuonne etelä-Suomen puolelle. Tämä kaiveli sen verrran itseäni, että pakko oli käydä katsomassa tilanne ja positiivinen kokemus oli, eikä tällä kertaa ainakaan kukaan setä ollut siellä vahdissa, kuten aiemmat kommentoijat olivat joskus kokeneet.

Ohessa kopsu etelä-Suomen ketjusta:

Kävin viikko takaperin Vantaalla näiden kahden nuoren neitokaisen luona ja on annettava kyllä peukkua molemmille lopputuloksesta.

Alunperin minun piti ainoastaan tavata pitkä blondi Pamela (mikä lie oikea/lopullinen nimi onkaan, koska vaihtaa nimeään joka kerta, kun maisemissa on), koska tämä on kaivellut mieltäni jo useita kertoja. Hän on noin 185cm ja upeakroppainen sekä oikein kaunis kuviensa mukainen turbohuuli. Kielitaito hänellä on heikko, joten hän turvautui monessa kohtaa hyvin enkkua osaavaan tummaan kaveriinsa.

Päätin ottaa lopulta duon, koska aiempaa kokemusta minulla vastaavasta ei ole. Hieman hoomoilasena hetken aikaa oltuani tilanne alkoi rentoutua ja neitokaiset tekivät kaiken juuri niinkuin pitikin. Nalli paloi ihan liian ajoissa (vartin kieppeillä puolesta tunnista) ja luulin itsestäni liikoja, että otetaan toinen heti perään, mutta eipä siitä mitään enää tullut. Rentoa ja mukavaa hipsuttelua oli loppuaika.

Arianna Gold (profiilistaan mainitsee nimekseen Natasha) on erittäin seksikäs ja aktiivinen olemukseltaan sekä osaa eläytyä äänellänsä todella kiihottavasti. Pamela on hiljaisempi ja hieman ehkä konemaisempi, mutta hänen ulkoiset avut ja aiempi haaveilu hänen kanssaan saivat minut ottamaan myöhemmin samana päivänä toisen kierroksen. Kävin siis kolmen vartin lounaalla ja tulin uudet kudit piipussa hänen privaattiin, jossa sain toteutettua kaikki haaveeni pitkän naisen kanssa tavoitellulla lopputuloksella.

Molempia tulen varmasti vielä tapaamaan. Ariannan kanssa ehkä ensi kerralla on otettava oma hetkensä, koska hänen ääriseksikäs olemus mielessäni saa housun lahkeet kieräksi.

Ainut miinus oli se, että paikalla oli vielä edellinen turska pesuilla, kun ottivat minut sisään. Hieman hämmentävä tilanne oli, mutta emme onneksi nähneet toisiamme. Hän ei kuulostanut yhtä tyytyväiseltä lähtiessään, mitä minä olin näistä kahdesta neitokaisesta.. varmasti jakaa mielipiteet etenkin Pamela, mutta omalla rentoudellani mielestäni osasin keventää hänenkin tunnelmaa jonkin verran.

(Muokkasin tähän partnerin nimen oikein kun vinksahti väärin tuonne E-S osioon.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2020, 17:14:29 kirjoittanut Footsteri »

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)
« Vastaus #10 : Elokuu 20, 2020, 17:07:49 »
Tosiaan nimi oli taas eri, mutta kuvat on omat ja homma toimi ainakin minun suuntaan hyvin, niin mikäs ettei. :P

Suosittelen kokeilee jompaa kumpaa tai vaikka molempia!