Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"  (Luettu 7548 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« : Elokuu 12, 2020, 22:05:47 »
Iltalehti teki jutun sokeritranstytöstä. Jos uskaltaa omalla naamallaan tulla "minidokumenttiin", valtakunnallinen media mainostaa sinua ilmaiseksi.

Rebecca Mäen kertomana sokerikuvio jää ainakin itselle vähän epäselväksi. Mistä asiakas maksaa hänelle?


https://www.iltalehti.fi/iltv-doc/a/d05a61fc-4e04-496d-962b-b814522d65d1

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #1 : Elokuu 12, 2020, 23:02:02 »
Rebecca Mäen kertomana sokerikuvio jää ainakin itselle vähän epäselväksi. Mistä asiakas maksaa hänelle?

Selvästihän tuo sanoi, että hän tarjoaa seuraa ja vastineeksi saa rahaa tai lahjoja. Seksiä ei saa ekalla kerralla.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #2 : Elokuu 12, 2020, 23:06:57 »
Kertokaa nyt minullekin tyhmälle maalaiselle, miksi joku sugardaddy haluaa sokerideittailla harrastamatta seksiä? Pitääkö meidän nyt oikeasti uskoa tämä tarina? 
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2020, 00:14:05 »
Kertokaa nyt minullekin tyhmälle maalaiselle, miksi joku sugardaddy haluaa sokerideittailla harrastamatta seksiä? Pitääkö meidän nyt oikeasti uskoa tämä tarina?

Joillekin riittää pelkkä neidon seura jos on yksinäisempää sorttia. Jotkut taas ovat humanitaarisia ja haluavat tukea kauniita neitejä toteuttaa haaveitaan, ja saavat tästä jo iloa. Varakkaimmille riittää pelkästään kokemuksenhalu omia itselleen väliaikainen tyttöystävä.

:)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2020, 06:54:40 »
^ jotenkin en jaksa uskoa, että löytyy isoa asiakaskuntaa, joka olisi valmis maksamaan kädestä pitämisestä  8)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2020, 07:00:29 »
Rebecalla on muuten ihanan tumma ja matala ääni sekä aataminomena. Kun minä olin lapsi ja Kekkonen vielä presidentti, näitä henkilöitä kutsuttiin miehiksi. Onneksi intersektionaalisen feminismin aikakaudella kaikki on toisin.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2020, 07:55:18 »
Hubbis ja Turskapappa, kuinka pitkään olette nyt myyneet seksipalveluita?

Ymmärrän, että joillekuille saattaa näyttää siltä, että palvelukysyntä olisi yksipuolista, ja onhan se minunkin kohdallani totta, että useimmin halutaan 30 min aika ilman mitään erikoisuuksia. Mutta jos osaa markkinoida palveluitaan tehokkaasti, tai sattuu muuten omaamaan jonkun tietyn, puoleensavetävän piirteen, niin seksityössä voi saada kerättyä myös toisenlaista asiakaskuntaa :)

Rohkeasti yrittämään vain! Ymmärrän että ensimmäiset epäonnistumiset harmittavat teitä, mutta ei kukaan ole mestari heti aloittaessaan!
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2020, 08:08:11 »
Rebecalla on muuten ihanan tumma ja matala ääni sekä aataminomena. Kun minä olin lapsi ja Kekkonen vielä presidentti, näitä henkilöitä kutsuttiin miehiksi. Onneksi intersektionaalisen feminismin aikakaudella kaikki on toisin.

Ja Kapteeni Turska, silloin kun sinä olit lapsi ja Kekkonen oli vielä presidentti, niin silloin aika monetkin asiat ovat olleet eri tavalla kuin nykyään. Moniin sairauksiin ei ollut olemassa diagnooseja eikä hoitoja, teknologia oli paljon kehittymättömämpää, ja naisten asema oli huonompi kuin nykyään. Toden totta, onneksi kaikki on nyt toisin.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #8 : Elokuu 13, 2020, 08:49:05 »
Ymmärrän, että joillekuille saattaa näyttää siltä, että palvelukysyntä olisi yksipuolista, ja onhan se minunkin kohdallani totta, että useimmin halutaan 30 min aika ilman mitään erikoisuuksia. Mutta jos osaa markkinoida palveluitaan tehokkaasti, tai sattuu muuten omaamaan jonkun tietyn, puoleensavetävän piirteen, niin seksityössä voi saada kerättyä myös toisenlaista asiakaskuntaa :)
Kaikki on mahdollista. Myös se, että tarinaa on muokattu vaikkapa siksi ettei äityli kuulisi kaikkia yksityiskohtia.

Kumpihan olisi todennäköisempää, se, että Rebeccalla on jokin erityinen puoleensavetävä piirre tai että tarinaa kaunistellaan?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #9 : Elokuu 13, 2020, 09:40:43 »
Rebecalla on muuten ihanan tumma ja matala ääni sekä aataminomena. Kun minä olin lapsi ja Kekkonen vielä presidentti, näitä henkilöitä kutsuttiin miehiksi. Onneksi intersektionaalisen feminismin aikakaudella kaikki on toisin.

Tää oli kyllä ihan selvä tapaus.
Ei tarvitse arpoa.

Taas näitä helvetin sokerityttöjä.
Kun minä olin nuori niin noita sanottiin huoriksi.

Mitä perkeleen sokerideittejä.
Kun minä olin nuori niin se oli maksullista seksiä.

Ja minä olen vasta 34v, niin kyllä vähän hirvittää että mitä ihmeen lakritsimakareenaa se sitten on kun minä olen vanha.

Löytyyköhän silloin enää ollenkaan huoria vai onko kaikki jatoin vaahtokarkkityttöjä joiden kanssa mennään sormiväri kursseille.
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #10 : Elokuu 13, 2020, 09:58:49 »

Kaikki on mahdollista. Myös se, että tarinaa on muokattu vaikkapa siksi ettei äityli kuulisi kaikkia yksityiskohtia.

Kumpihan olisi todennäköisempää, se, että Rebeccalla on jokin erityinen puoleensavetävä piirre tai että tarinaa kaunistellaan?

Mitä sinä Hubbis teet työksesi?
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #11 : Elokuu 13, 2020, 10:04:30 »
Kertokaa nyt minullekin tyhmälle maalaiselle, miksi joku sugardaddy haluaa sokerideittailla harrastamatta seksiä? Pitääkö meidän nyt oikeasti uskoa tämä tarina? 

Ei mitään ole pakko uskoa, mut on paljon sellaisiakin setämiehiä joille se kauniin naisen seura ja hetken jakamaton huomio on tärkeämpää. Sitten ollaan me siat jotka ollaan aina kärsän kanssa tonkimassa joka paikassa ;)

Sokeridettailu taitaa kuitenkin vain olla kyllä vähän puhtoisempi ja moderni termi seksityöntekijälle ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #12 : Elokuu 13, 2020, 10:51:00 »
Ei mitään ole pakko uskoa, mut on paljon sellaisiakin setämiehiä joille se kauniin naisen seura ja hetken jakamaton huomio on tärkeämpää. Sokeridettailu taitaa kuitenkin vain olla kyllä vähän puhtoisempi ja moderni termi seksityöntekijälle ::)

Minun tuntemille setämiehille käy nuokin, mutta noista johtuen, ei ole kun yksi jättänyt panematta. Se oli se krapulaa korjaava heppu asuntoautossa, kenen kanssa juteltiin sen emännästä tunnin verran.
Jotkut huoruliinit tarjoaa ilmoituksessaan myös vain hipsuttelua ja läsnäoloa vaatteet päällä ilman seksiä.
Olisi kiva tietää, mikä prosentti toteutuneista tapaamisista ottaa vaan muutaman kympin halvemman hipsuttelun ja tuleeko ne myöhemmin uudella ajalla panemaan myös.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #13 : Elokuu 13, 2020, 10:58:29 »
Rebecalla on muuten ihanan tumma ja matala ääni sekä aataminomena. Kun minä olin lapsi ja Kekkonen vielä presidentti, näitä henkilöitä kutsuttiin miehiksi. Onneksi intersektionaalisen feminismin aikakaudella kaikki on toisin.

Mutta eletään intersektuaalisen feminismin aikoja, Kaikkonen ei ole vieläkään presidentti, ja mies on miesoletettu ja nainen naisoletettu. Olisiko ollut kyseessä Re-Pekka, eli entinen Pekka, joka uudelleen muokattu. Josta tulikin mieleen, että SO:lla oli legendaarinen wingman Pekka vaan jolle sattui ja tapahtui yllätävän paljon.   

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7665
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #14 : Elokuu 13, 2020, 11:07:16 »
^Eikös tuo So:n PekkaVaan melkein pannut blondin paksuksi pe*spanolla?

Mutta tuo pelkkä kädestäpitely taitaa olla kuitenkin harvinaista. Eräs tuttu palveluntarjoaja tosin aina muistaa kysyä suikkarin jälkeen, haluanko seksiä. Vastaus on kyllä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2020, 11:10:19 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #15 : Elokuu 13, 2020, 11:27:25 »
^Eikös tuo So:n PekkaVaan melkein pannut blondin paksuksi pe*spanolla?

Mutta tuo pelkkä kädestäpitely taitaa olla kuitenkin harvinaista. Eräs tuttu palveluntarjoaja tosin aina muistaa kysyä suikkarin jälkeen, haluanko seksiä. Vastaus on kyllä.

Todellinen peräsmies  ;D Persepanolla nainen raskaaksi. Siinä on lääkärillä ihmettelemistä. Siis olette harrastanut suojatonta seksiä kakkoseen ja olet raskaana  :D Oli sillä miehellä tarinat.

Seksiä? Ei kun hodari kahdella nakilla.   

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #16 : Elokuu 13, 2020, 13:34:06 »
Ei mitään ole pakko uskoa, mut on paljon sellaisiakin setämiehiä joille se kauniin naisen seura ja hetken jakamaton huomio on tärkeämpää. Sitten ollaan me siat jotka ollaan aina kärsän kanssa tonkimassa joka paikassa ;)

Sokeridettailu taitaa kuitenkin vain olla kyllä vähän puhtoisempi ja moderni termi seksityöntekijälle ::)

Onhan noita asiakkaita varmaan jokunen, joille pelkkä seura kelpaa. Tästä keskustelusta tuli mieleen tuo 3-4v sitten joka mediassa hypetetty seksitön hipsuttelu/kosketushoito. Googlettelin firman nimen, pääsi liikevaihdollaan ensimmäisenä vuonna 14000€ ja nollatulokseen. Sen jälkeen liikevaihto romahti ja tulos meni negatiiviseksi. Nykyään firman toiminta on lakkautettu.

Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että ei taida pelkkä hipsuttelu riittää liiketoiminnaksi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2020, 13:36:07 kirjoittanut Hubbis »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #17 : Elokuu 13, 2020, 13:40:24 »
Olisi kiva tietää, mikä prosentti toteutuneista tapaamisista ottaa vaan muutaman kympin halvemman hipsuttelun ja tuleeko ne myöhemmin uudella ajalla panemaan myös.

Mulla on sama hinta riippumatta siitä, pannaanko, jutellaanko, onko "pelkkä" suikkari, fetissi-sessio tai vaatteet päällä hipsuttamista. :) Jonkun verran on asiakkaita, joiden kanssa ihan oikeasti vaan halaillaan ja pussaillaan, eikä tehdä mitään muuta. Sit enemmän on niitä, joiden kanssa esim istun naamalla ja runkkaan, tai pukeudun asiakkaan fetissin mukaisesti ja on koskettelua ym, mutta perinteistä "muna pilluun" seksiä ei ole. Prosentuaalisesti sanoisin, että 10-20% mun tapaamisista ei sisällä klassista hetero-penetraatiota ollenkaan. Ja on tosiaan myös vakkareita, joiden kanssa ei panna, eli palaavat uudelleen.

(Näitä sugargirl-juttuja ja dinnerdateja sen sijaan en tee ollenkaan, vaan olen kyllä ihan huora riippumatta tapaamisen sisällöstä  ;D )
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #18 : Elokuu 13, 2020, 14:20:27 »
Tuolla naapurissa on sellainen lokero kuin xseuraa (ei seksiä). Olen paria siellä ilmoitellutta tavannut. Kaikkia pannut.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #19 : Elokuu 13, 2020, 14:56:22 »
Oho, naapurista kun katsoo "Edustusseuraa (ei seksiä)" tulee kaikenlaista. Mm. apartment for rent, työttömän työnhaku ilmoitus ja alusvaatteiden arvostelua.