Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"  (Luettu 7611 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #40 : Elokuu 15, 2020, 11:32:58 »
Jos et uskalla itse antaa omaa ammattiasi riepoteltavaksi, niin ole hyvä äläkä sitten riepottele toistenkaan ammatteja.
Kyse ei ole ammateista.
Minä olen työeläkkeellä. Riepottele siitä rauhassa, eihän sulla muutakaan tekemistä tunnu olevan.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #41 : Elokuu 15, 2020, 11:33:12 »
Ja Hubbis ainakin näkyy olevan niin pelkuri, ettei suoraan kysyttäessäkään kerro, mitä itse tekee työkseen, jotta minä voisin vastineeksi päteä hänelle siitä, miten hänen työlleen ei voisi mahdollisesti olla kysyntää.
Typerästi sanottu, jopa sinulta.

Sinä pädet siitä huolimatta. ;D

Kiitos tästä tiedosta, että koet ajatusteni uhkaavan egoasi.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #42 : Elokuu 15, 2020, 11:49:48 »
Meinaatko oikeasti KP, että turskat ei saa kysellä, spekuloida, arvuutella ja antaa mielipiteitään hupakoinnista maksullisen seksin forkalla?

Missähän se sit tapahtuu jos ei täällä?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #43 : Elokuu 15, 2020, 11:59:18 »
Täällä näkyy nyt Turskapappa ja Hubbis ainakin tietävän kovin, että minkälaista seuraa meiltä halutaan ostaa.
Minä ihan luulin, että tämän forkan idea on, että keskustellaan asioista. Olin varmaan väärässä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #44 : Elokuu 15, 2020, 12:28:42 »
Nykyajan ilmiö on mielensäpahoittaminen. Siihenköhän liittyy, ettei enää puhuta asioista niiden oikeilla nimillä, vaan keksitään kaiken maailman uudissanoja. Niistä ja niiden merkityksestä keskustelemalla pääsee sitten taas pahoittamaan mieltään.  ;D 

Itselleni sokerideittailu tarkoittaa kieli keskellä suuta muotoillen sitä, että nuori tai sellaisena esiintyvä henkilö, tai muunlainen henkilö yrittää suoraan tai epäsuorasti saada aikaan tilanteen, jossa voi vastaanottaa taloudellista ja/tai muunlaista etua vanhemmalta ja/tai varakkaalta tai sellaisena esiintyvältä tai muulla tavoin mielenkiintoiseksi kokemaltaan henkilöltä, joko seksiä ja/tai muuta toimintaa harjoittaen, tai ilman sitä/niitä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #45 : Elokuu 15, 2020, 12:30:55 »
Kuten sanoin, saa keskustella.

Kuten sanoin, saa esittää kysymyksiä.

Mutta kuten sanoin, kyseenalaistaminen on inhottavaa.

Eli saa ihan vapaasti sanoa vaikka: "Onko tuollaisellekin palvelulle kysyntää? Itse en ostaisi".

Mutta on tosi perseestä sanoa: "Ai jokuko mukamas ostaa tuollaistakin? ::) Nyt en kyllä ihan taida uskoa, taitaapa olla väritetty tarina, että kehtaa näyttää äidinkin luettavaksi. Ei kukaan nyt oikeasti tuollaisesta maksa".
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #46 : Elokuu 15, 2020, 13:08:51 »
Kiitos tästä tiedosta, että koet ajatusteni uhkaavan egoasi.
Minun egoa?
Minun ego on niin marginaalinen, ettei sitä voi edes uhata.
Luet minua melkolailla väärin.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #47 : Elokuu 16, 2020, 08:56:39 »
Luin juuri Hesarin artikkelista kollega Emilian kommentin: "monelle seksin pyytämistä vaikeampaa on sanoa se, että kaipaa vain läheisyyttä." Aloin itsekin miettimään asiaa ja tottahan se on. On sellaisia asiakkaita, jotka eivät halua perinteistä seksiä ja sitten on niitä, jotka tulevat lähinnä sen muun takia, mutta seksi tulee siinä sivussa "kun siitä on maksettu".

Näiden stereotypioiden (mies haluaa aina seksiä) takia kai osalle miehistä on hyvin vaikeaa myöntää, ettei sitä seksiä haluakaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2020, 08:59:59 kirjoittanut Anniina »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #48 : Elokuu 16, 2020, 09:02:29 »
Luin juuri Hesarin artikkelista kollega Emilian kommentin: "monelle seksin pyytämistä vaikeampaa on sanoa se, että kaipaa vain läheisyyttä." Aloin itsekin miettimään asiaa ja tottahan se on. On sellaisia asiakkaita, jotka eivät halua perinteistä seksiä ja sitten on niitä, jotka tulevat lähinnä sen muun takia, mutta seksi tulee siinä sivussa "kun siitä on maksettu".

Näiden stereotypioiden (mies haluaa aina seksiä) takia kai osalle miehistä on hyvin vaikeaa myöntää, ettei sitä seksiä haluakaan.
Tavallaan aina kun hupakon luokse mennään ei kaikilla ole tärkeintä seksi, vaikka myönnän useimmiten näin olevan.

Olen asiast käynyt keskusteluja muutamien palveluntarjoajien kera samaan johtopäätökseen olemme tulleet. Olen ymmärtänyt, että sokerideittailussa sovitaan pelisäännöistä ja niiden puitteissa mennään. Se on loppuviimeksi aivan sama muille, mitä siellä tehdään tai ollaan tekemättä, eihän se ulkopuolisten ongelma ole.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #49 : Elokuu 16, 2020, 09:12:15 »
Anniina, olen muuten huomannut saman.

Jostain syystä monet miehet muovataan ajattelemaan, että seksi on aina tärkein tavoite, että se on kaikkein isoin ja paras juttu, mitä voi saada. Ja saahan noin kaikin mokomin ajatella, mutta tuollaisen asenteen omaksuminen ei palvele sellaisia miehiä, jotka tarvitsisivat enemmän jotain muuta kuin seksiä.

Minusta on tosi surkeaa, jos tällaisia tarpeita ei uskalla sanoa ääneen edes itselleen, kun päähän on iskostunut ajatus siitä, että kaikkien pitää olla kovia panomiehiä, jotka panevat "kaikki pillut ja niiden äidit ihan täysillä".

Luonani käy paljon panomiehiä. Ja koska minä en ole mikään sokerityttö, vaan suolainen huora, niin minullakin oletusasetus on se, että rahat tänne, vaatteet pois, mällit ulos, vaatteet päälle ja moikka. Mutta joskus huomaan, että asiakas ei reagoikaan siihen kikkelin vatkaukseen yhtä positiivisesti kuin siihen, että joku vain katsoo ja koskettaa häntä. Toivon, että olen pystynyt tarjoamaan näillekin ihmisille rahan arvoisen kokemuksen.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #50 : Syyskuu 04, 2020, 15:57:24 »
Luin juuri Hesarin artikkelista kollega Emilian kommentin: "monelle seksin pyytämistä vaikeampaa on sanoa se, että kaipaa vain läheisyyttä." Aloin itsekin miettimään asiaa ja tottahan se on. On sellaisia asiakkaita, jotka eivät halua perinteistä seksiä ja sitten on niitä, jotka tulevat lähinnä sen muun takia, mutta seksi tulee siinä sivussa "kun siitä on maksettu".

Näiden stereotypioiden (mies haluaa aina seksiä) takia kai osalle miehistä on hyvin vaikeaa myöntää, ettei sitä seksiä haluakaan.

Totta! Mulle on ihan luonnollista olla KARJU, kouria perseestä ilman lupaa ja sanoa "anna akka pillua "

Jumalauta että on sitten vaikeeta (jos mietin esim menneitä pariutumissuhteitani) sanoa kultsulle "nyt on ollu pikkasen vaikeeta muutama päivä. voitaisko olla vaan lähekkäin"
HUOM - Pelkästään tämän asian myöntäminen ja kertominen tekee minut vähintäänkin munattomaksi kyyhelöksi.

Anyway, workillä oli ihan huippu huoripukki aikoinaan joka kirjoitteli rapsaa kuinka paisteli huoran kanssa lettuja ja katseli sylikkäin salattuja elämiä. Ne tasapainotti niitä kahden sankarin testo rapsoja jossa muistettiin mainita viisi kertaa kuinka huora kertoi ettei ollut näin isoa kyrpää ikinä nähnyt (ja taas näki...huom mun lisäys)
Why so fragile?