Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"  (Luettu 7539 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #20 : Elokuu 13, 2020, 15:27:36 »
Oho, naapurista kun katsoo "Edustusseuraa (ei seksiä)" tulee kaikenlaista. Mm. apartment for rent, työttömän työnhaku ilmoitus ja alusvaatteiden arvostelua.
Ja aika monta opiskelijatyttöä hakemassa sokeri-isukkia.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #21 : Elokuu 13, 2020, 16:46:21 »
^Ei ole huora vaan sugarbabe. :D Juu, et totisesti. Kato sugarbabe vain seukkaan vanhojen ja rikkaiden miesten. Näin ne vissiin selittää asiaa.

Ja oikein edustusseuraa tarjotaan. Onko kyseessä Tampereen Pyrinto vai Helsingin Kisaveikot.

Nimeä muuttamalla hoidosta tulee muka salonkikelpoista.

Mutta missä on suola-isukki-fanit? Hintakin on suolainen. Tai gangbang quattro stagioni-isukkifanit? Kysyn vaan.     

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2020, 16:58:56 »
Sugardaddyä saattaa kiinnostaa pillun maksaminen käsilaukulla, Tallinnan risteilyllä tai kympin lounaspöydällä enemmän, kun 250 tunti. Sugarbabyt on yleensä tietämättömiä siitä, että aika on rahaa ja mitä sillä perseellä voi oikeasti tienata.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2020, 17:08:14 »
^
Riippuu varmaan laukusta, siinä ei välttämättä 250 riitä🙂.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2020, 17:28:37 »
Riippuupa hyvinkin, mutta ei Tallinnankaan risteilyä tunnissa tehdä. Saatat tosin tietää minua enemmän naisten käsilaukuista ;D
Mistä sujuvasti päästäänkin naapurin matkaseuraa haussa osioon. Ilmoitettua ikähaitaria kun katsoo, niin sugarbabyt ikääntyessään tarjoutuvat matkaseuraksi johonkin lämpimään.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2020, 18:07:30 »
^
Se näyttää olevan hyvinkin todennäköistä😂

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2020, 18:41:48 »
^^Väärinkäsitysten välttämiseksi kerrottakoon etten ole ikinä ollut risteilyllä tai etelänlomalla sokeritytön kanssa. Olen lennättänyt ulkkarityttöjä tiettyihin tilaisuuksiin, mutta siinä puuhassa on ollut yläikäraja 24 vuotta.

Tällaiselle ulkkaritytölle päivätaksa on halvimmillaan 500 euroa, mutta usein tonni. Lisäksi matkat, ruuat ynnä tekemiset. Laukkuja olen ostellut kerran. Inhoan shoppailua niin mieluummin maksan seteleillä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2020, 20:50:56 »
Inhoan shoppailua niin mieluummin maksan seteleillä.

Tässä onkin tiivistetty se tärkein. Hupakon luokse mennään setelinipun kanssa, pannaan ja poistutaan. En ikinä haluaisi maksaa siitä mitä olen joutunut naisten sovituakoppien ulkopuolella kokemaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #28 : Elokuu 13, 2020, 20:59:33 »
^
Shoppailuhan on kivaa!  :)
Amator

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #29 : Elokuu 13, 2020, 23:52:58 »
Kertokaa nyt minullekin tyhmälle maalaiselle, miksi joku sugardaddy haluaa sokerideittailla harrastamatta seksiä? Pitääkö meidän nyt oikeasti uskoa tämä tarina?

Totta kai pitää uskoa.
Jos sanoo haastattelussa, ettei ole harrastanut seksiä kuin yhden kanssa ja vähän myöhemmin vaihtuu tarina, ettei harrasta ekalla kerralla.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #30 : Elokuu 14, 2020, 00:21:04 »
^
Shoppailuhan on kivaa!  :)

Riippuu mitä shoppailee😏
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2020, 10:32:56 »
^
Esim kenkäkaupassa on mukava olla mukana.  :)
Amator

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2020, 13:35:30 »
Kyllä jo minun nuoruudessani oli rikkaita miehiä, jotka maksoivat nuoren ja nätin tytön seurasta edustustilaisuuksissa. Nyt moni miespuolinen varakas kaverini tekee samaa. Tili on melkoinen tytöillä, jos parin tunnin seurasta tienaa chanelin käsilaukun.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #33 : Elokuu 14, 2020, 15:15:23 »
Oletkos ihan varma, että diiliin ei kuulunut muuta kuin seura?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #34 : Elokuu 14, 2020, 20:23:10 »
Kyllä!! Siskoni oli 17-vuotias.....
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #35 : Elokuu 15, 2020, 09:52:24 »
Täällä näkyy nyt Turskapappa ja Hubbis ainakin tietävän kovin, että minkälaista seuraa meiltä halutaan ostaa.

Ja Hubbis ainakin näkyy olevan niin pelkuri, ettei suoraan kysyttäessäkään kerro, mitä itse tekee työkseen, jotta minä voisin vastineeksi päteä hänelle siitä, miten hänen työlleen ei voisi mahdollisesti olla kysyntää.

Kertokaas sitten sedät, kun kaiken seksityöstä tiedätte, että mitä minun kannattaisi oksentaa maitoallergisen asiakkaan päälle? En haluaisi, että se tavallinen oksennus (jonka sisällön tietysti ekspertteinä hyvin tunnette) aiheuttaisi asiakkaassa allergista reaktiota, mutta en ole löytänyt oksennuksen toisesta pääraaka-aineesta mitään maidotonta versiota, joka toimisi yhtä hyvin.

Entä mikä on paras vaippa siihen, joka olisi täysin huomaamaton julkisella paikalla, mutta johon voisi kuitenkin turvallisesti laskea rakon jarruttelematta tyhjäksi ilman, että tulee ohivuotoja? Monia on testattu, mutta tähän asti on löytynyt vain yksi täysin vuototurvallinen vaippa, ja se ei ole vaatteiden alta huomaamaton. Tiedättekin varmasti, mitä vaippaa tarkoitan, se on laadustaan tunnettu.

Entäs sitten kun minulle tulee näitä asiakkaita, jotka haluavat minun vain pissaavan heidän vaippaansa, tai katselevan kun he itse tekevät tarpeensa sinne, ja sitten lähteä kävelemään kaupungille. Pitääkö minun nyt pakottaa heidät harrastamaan seksiä vastoin heidän tahtoaan, kun Turskapappa ja Hubbis sanovat, että naisen (alaikäisenkin) kanssa pitää harrastaa seksiä, jos hänelle on seurasta maksanut?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #36 : Elokuu 15, 2020, 10:39:03 »
^ Ei kiinnosta alaikäiset, mulla on oma mielipiteeni tuosta Nellanooran kuvailemasta toiminnasta, mut jätetään se sanomatta täällä.

Eikä mulla ole tarvetta omaa ammattia täällä paljastaa.

Enkä ole kieltänyt etteikö joku voisi maksaa seurasta, olen sanonut etten usko tuolla olevan hirveästi kysyntää.

Voi myös olla, että itse olen sen verran juntti etten tajua tuon seuralaispalvelun arvoa ja valtavia määriä asiakkaita, jotka tuota palvelua ostavat.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #37 : Elokuu 15, 2020, 11:14:03 »
Ja Hubbis ainakin näkyy olevan niin pelkuri, ettei suoraan kysyttäessäkään kerro, mitä itse tekee työkseen, jotta minä voisin vastineeksi päteä hänelle siitä, miten hänen työlleen ei voisi mahdollisesti olla kysyntää.
Typerästi sanottu, jopa sinulta.

Sinä pädet siitä huolimatta. ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #38 : Elokuu 15, 2020, 11:28:06 »
Jos et uskalla itse antaa omaa ammattiasi riepoteltavaksi, niin ole hyvä äläkä sitten riepottele toistenkaan ammatteja.

Tuollainen kyseenalaistaminen on ihan hirveän epäkunnioittavaa. Asioista voisi myös keskustella ihan normaalisti ilman, että rupeaa kyseenalaistamaan sellaisia asioita, joista toisilla ihmisillä on paljon kokemusta, mutta joista ei itse tiedä paljoa mitään. Minusta on ikävää lukea täällä tällaista jatkuvaa seksinmyyjien kyseenalaistamista, kun en itse kyseenalaista seksinostajien toimintatapoja.

Mieti nyt, miten kiva paikka tämä foorumi olisi sinulle, jos joka juttuusi tultaisiin hekottelemaan ja laittamaan silmänpyörittelyhymiöitä, että eipä tainnut nyt poika puhua ihan totta.

Jos sanot vaikka nauttivasi anaaliseksistä, niin joku tulisi sanomaan, että ei kukaan nyt oikeasti saa mielihyvää anaalista, vaan siinä taitaa olla taustalla vain joku väkivaltafantasioiden ilmenemismuoto.

Jos sanot, että et tapaa huoria omalla kotipaikkakunnallasi, ja joku sanoo, että pitääpä sitä nyt tehdä elämä ihan tahallaan hankalaksi, kukaan ei varmasti ikinä ole vahingossa törmännyt tuttuihin, oletpas hölmö. Tai jos sanot, että tapaat huoria vain kotipaikkakunnallasi, niin joku sanoisi, että miten vaikeaa se mukamas voisi olla ajaa viereiseen kaupunkiin, kun siellä on kuitenkin paras tarjonta.

Jos sinä sanot, että panet vain isorintaisia punapäitä, ja siihen vastataan, että taidat kyllä oikeasti olla neitsyt, ja puhut ikään kuin sinulla olisi naisten suhteen valinnanvaraa vain siksi, koska haluat suojella itseäsi siltä ajatukselta, että kukaan ei oikeasti halua harrastaa kanssasi seksiä.

Minä huorana ilmoitan asiakkailleni, että mitä tarjoan, missä tarjoan, ja mitä aikani maksaa. Jos palvelutarjontani, sijaintini tai hintani ei kelpaa asiakkaalle, niin kauppoja ei synny, mutta en silti ryhdy kyseenalaistamaan asiakkaan taloudellista tilannetta, liikkumismahdollisuuksia tai hänen tapaansa toteuttaa seksuaalisuuttaan. En kyseenalaista sitä, millä perusteilla asiakas valitsee palveluntarjoajansa, tai miksi hän esittää erikoistoiveita, tai että tarvitsiko hänen nyt ihan välttämättä mukamas saapua paikalle kumisaappaissa eikä lenkkareissa.

Olisi hirveän kiva, jos myös seksityöntekijät voisivat puhua omasta työstään ilman, että joka ikinen sana tulee kyseenalaistetuksi sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät ole kertaakaan eläessään seksiä myyneet. Kysymyksiä saa tietysti esittää, ja niihin on kiva vastatakin, mutta tuollaisesta jatkuvasta kyseenalaistamisesta tulee vain väsynyt ja ikävä olo.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerityttö Iltalehden "minidokkarissa"
« Vastaus #39 : Elokuu 15, 2020, 11:32:58 »
Jos et uskalla itse antaa omaa ammattiasi riepoteltavaksi, niin ole hyvä äläkä sitten riepottele toistenkaan ammatteja.
Kyse ei ole ammateista.
Minä olen työeläkkeellä. Riepottele siitä rauhassa, eihän sulla muutakaan tekemistä tunnu olevan.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant