Oho, naapurista kun katsoo "Edustusseuraa (ei seksiä)" tulee kaikenlaista. Mm. apartment for rent, työttömän työnhaku ilmoitus ja alusvaatteiden arvostelua.Ja aika monta opiskelijatyttöä hakemassa sokeri-isukkia.
Uutiset:
Oho, naapurista kun katsoo "Edustusseuraa (ei seksiä)" tulee kaikenlaista. Mm. apartment for rent, työttömän työnhaku ilmoitus ja alusvaatteiden arvostelua.Ja aika monta opiskelijatyttöä hakemassa sokeri-isukkia.
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Juu, et totisesti. Kato sugarbabe vain seukkaan vanhojen ja rikkaiden miesten. Näin ne vissiin selittää asiaa.
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0105

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0105

Nauttii muiden arvostusta
Inhoan shoppailua niin mieluummin maksan seteleillä.
basti

Piristää muiden päivää
Kertokaa nyt minullekin tyhmälle maalaiselle, miksi joku sugardaddy haluaa sokerideittailla harrastamatta seksiä? Pitääkö meidän nyt oikeasti uskoa tämä tarina?
Nellanoora

Rakastajien aatelia
Nellanoora

Rakastajien aatelia
Vieras0076

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ja Hubbis ainakin näkyy olevan niin pelkuri, ettei suoraan kysyttäessäkään kerro, mitä itse tekee työkseen, jotta minä voisin vastineeksi päteä hänelle siitä, miten hänen työlleen ei voisi mahdollisesti olla kysyntää.Typerästi sanottu, jopa sinulta.

Jos et uskalla itse antaa omaa ammattiasi riepoteltavaksi, niin ole hyvä äläkä sitten riepottele toistenkaan ammatteja.Kyse ei ole ammateista.