Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lelujen käyttäminen tapaamisella.  (Luettu 2704 kertaa)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« : Elokuu 13, 2020, 18:45:47 »
Ja nythän on siis kyse seksileluista, mutta jos joku tykkää leikkiä leegoilla tai muilla tapaamisella, niin meneehän se tähän samaan aiheeseen🙂.

Eräs neitokainen ilmoitti jo heti ensitapaamisella, että kaiken näköistä dildoa ja muuta hörpätintä löytyy, jos haluaa.
No, mä kun olen tämmöinen hidas maalaisjuntti, niin enhän mä tajunnut noiden päälle mitään ensimmäisellä tapaamisella.
Mutta toisen kerran kun kun nähtiin, niin ne osa niistä oli aseteltu sievästi sängyn jalkopään vähän kuin vihjeeksi🙂.
Yksikin näytti semmoiselta kuorma-auton kardaanilta, että piti kiertää kaukaa, kun näytti niin pelottavalta.
Mutta vanhakin oppii kun opetataan😌

Sana on vapaa. Omista kokemuksista tietty😁.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2020, 18:47:42 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2020, 18:59:45 »
Satisfyeria ois kyllä mukava päästä käyttämään nuoleskelun ja lipomisen lisämausteena :-* Anyone tarjoaa tätä? Milloin oot tulossa Manseen ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2020, 19:03:45 »
Eräällä palveluntarjoajalla oli isohko niskahierontalaite jonka käytössä mielellään opasti. Pääsi kokemaan kun kaunis nainen nauttii  :-* :-* :-*

Valitettavasti on kadonnut skenestä.
#maksuseksionihanaa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2020, 19:26:56 »
Täällä yksi lelufriikki ja satisfyer on aina sängyllä valmiina, halusi poka tai ei 😂 No ei vaan. En mä sitä käytä jos toinen sen kieltää. Muuten kyllä. Se on ihan huippu klitoriksella samaan aikaan kun takaapäin pannaan! Orgasmi taattu 😆 Mä kun en pysty saamaan panemalla, vaikka millainen taikuri toinen olisi. Nuolemalla ja sormilla toki 😊 Ja kun kerran pannaan niin miksi en ottais omaakin orgasmiani! 🤭

Miehetkin on innokkaita kokeilemaan leluja, mutta vähän oon nahee sen kanssa nykyään. Harva kun oikeesti osaa olla riittävän hellä niiden kanssa. Siitä on (ainakin mun) nautinto kaukana jos niitä survoo voimalla pilluun ja klitorikselle.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2020, 19:48:24 »
Miehetkin on innokkaita kokeilemaan leluja, mutta vähän oon nahee sen kanssa nykyään. Harva kun oikeesti osaa olla riittävän hellä niiden kanssa. Siitä on (ainakin mun) nautinto kaukana jos niitä survoo voimalla pilluun ja klitorikselle.

Tän takia pitääkin opastaa tarvittaessa vaikka kädestä pitäen🙂.
Liian moni nainenkin luulee, että kulli on joku rautakanki mitä isketään jäiseen maahan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2020, 19:50:08 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2020, 20:54:27 »

Joskus ne on varsin kivoja mutta sitten taas joku toinen hetki vähän päälleliimattua.
On sitäkin tapahtunut että etukäteen yhdessä suunniteltu vaikka mitä mutta sitten tapaamisella lelut jääny yöpöydälle. Parhaimmillaan ehkä spontaanit ja uteliaat kokeilut,  fiiliksen mukaan. 🤔
Amator

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2020, 21:40:37 »
Joskus pääsin panolle siviilin kanssa ja hän otti lelut mukaan kun niin sovittiin, siinä sai oikeasti pitää kiinni kun nain takaapäin ja hän leikitteli suristimella klitorista, semmonen orgasmi sieltä kyllä tuli, että heikompaa olis hirvittänyt ;)
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #7 : Elokuu 14, 2020, 21:17:22 »
On ollut useimmilla omilla tapaamisilla lelut enemmän tai vähemmän pääroolissa, koska perinteinen paneminen kortsun kanssa on kiinnostusasteikolla vähän niin ja näin. Kyllä sitä on saanut sahata kumilla ja ilman hyvää kissaa siviilissä. Ja hyvää toki kumilla hupakoidessa.

Useamman kerran on menty 45-60min tapaaminen ilman peeniksen työntymistä minnekään muuhun kuin korkeintaan suuhun...

Kyllä monilla niitä leluja on ja omia voi viedä mukanaan. Useampi hupsu on ollut innoissaan kun olen tuonut mukanani 25cm pitkän ja 6.5cm paksun mötkäleen. 😄

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #8 : Elokuu 15, 2020, 07:59:45 »
Eräällä palveluntarjoajalla oli isohko niskahierontalaite jonka käytössä mielellään opasti. Pääsi kokemaan kun kaunis nainen nauttii  :-* :-* :-*

Mulla on kanssa wandi aina mukana. Pitäähän sitä niskat hieroa päivän päätteeksi...  ;)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #9 : Elokuu 15, 2020, 09:06:30 »

Kyllä monilla niitä leluja on ja omia voi viedä mukanaan. Useampi hupsu on ollut innoissaan kun olen tuonut mukanani 25cm pitkän ja 6.5cm paksun mötkäleen. 😄

Minäkin innostuin, saanhan rassata sun anaalia sillä, saanhan?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #10 : Elokuu 15, 2020, 10:01:55 »
Eräällä palveluntarjoajalla oli isohko niskahierontalaite jonka käytössä mielellään opasti. Pääsi kokemaan kun kaunis nainen nauttii  :-* :-* :-*

Mulla on kanssa wandi aina mukana. Pitäähän sitä niskat hieroa päivän päätteeksi...  ;)

 :o  :-* :-* :-* viimeinen aika varattu jos satut Pirkanmaala poikkeamaan! ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #11 : Elokuu 15, 2020, 10:03:59 »
Lainaus käyttäjältä: naut1skelija link=topic=2321.msg80897#msg80897⁸ date=1597429042

Kyllä monilla niitä leluja on ja omia voi viedä mukanaan. Useampi hupsu on ollut innoissaan kun olen tuonut mukanani 25cm pitkän ja 6.5cm paksun mötkäleen. 😄

Minäkin innostuin, saanhan rassata sun anaalia sillä, saanhan?

Lisäpalveluna loppuhellittelynä sisäelimien palautus paikoilleen.
#maksuseksionihanaa

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #12 : Elokuu 15, 2020, 13:24:04 »

Kyllä monilla niitä leluja on ja omia voi viedä mukanaan. Useampi hupsu on ollut innoissaan kun olen tuonut mukanani 25cm pitkän ja 6.5cm paksun mötkäleen. 😄

Minäkin innostuin, saanhan rassata sun anaalia sillä, saanhan?

Riippuu vähän sun ulkoisesta habituksesta,
250e tunti, ja tärskyt pkseudulla, niin eiköhän tuo onnistu :D Samaan rahaan saat gfe kaupanpäällisiksi  ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2020, 13:26:45 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #13 : Elokuu 15, 2020, 17:26:14 »
^ Aijai, markkinointi meni heti pieleen. Et voi hinnoitella palveluitasi mahdollisen asiakkaan "ulkoisen habituksen" perusteella. Mutta et tainnutkaan olla oikea seksityöntekijä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lelujen käyttäminen tapaamisella.
« Vastaus #14 : Elokuu 15, 2020, 19:25:37 »
^ Aijai, markkinointi meni heti pieleen. Et voi hinnoitella palveluitasi mahdollisen asiakkaan "ulkoisen habituksen" perusteella. Mutta et tainnutkaan olla oikea seksityöntekijä.

En olekkaan, mutta en esimerkiksi haluaisi ottaa jotain miekkosia rassaamaan mun annelia tai tekemään yhtään mitään muutakaan, :D