Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...  (Luettu 3933 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #20 : Elokuu 12, 2020, 19:18:07 »
Jenny ja melkein kuka vain suht vakavasti liikuntaa tai voimaharjoittelua harrastava on ihan pantava. Silmä lepää katsellessa taas yleisurheilua telkusta, kun mimmeillä on runko ja perät melkein poikkeuksetta aivan upeassa kunnossa.

Ei tarvitse olla puoli ammattilainen, riittää että tekee säännöllisesti vaikka kuten Lifti tuossa koutsas.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #21 : Elokuu 12, 2020, 19:23:57 »
Naisilla tuntuu olevan ihan oma päivä pikku perse reenille. Ainankin mitä oon kattellu niin pelkkä kyykky on vaan yksi niistä lukemattomista liikkeistä joilla pönttö lihasta rääkätään. Ei ole kauvaa aikaa kun kaupassa kulkiessani meinasin kävellä päin hyllyä kun jäin tuijottamaan erään naisen takamusta. Oli niin uskomattoman pyöreä ettei todeksi meinannut uskoa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #22 : Elokuu 12, 2020, 19:30:09 »
On kyllä Jennillä seksikäs ikkunalauta. Siinä vois pitää lonkero tölkkiä samalla kun grillaa makkaraa.
Tytöllä on muutkin paikat kuosissa🙂

Anni on kans ihan kiva - https://www.youtube.com/watch?v=TySvJrcNj_g

Ensimmäisen kerran kun näin Annin niin oltiin samoissa kisoissa. Sanoin heti vanhalle mulkulle että nyt rakastuin. Kuudesta nostosta mä onnistuin vaan kahdessa ja mulkku karju mulle vihaisena "ainoa rakkaus on kylmän raudan syleily"

Tuijotin Annin persettä, nyökyttelin ja mutisin "kylmä suihku tässä on paikallaan"
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #23 : Elokuu 12, 2020, 19:59:02 »
Eikä sovi unohtaa Annaa - https://www.youtube.com/watch?v=tP4HF5Nl6yc

Kyllä oli joskus kisoissa vähän tuskainen olo kun vanhan mulkun ohjeiden mukaan oli kuukauden paineet palleissa ja Annit, Annat sekä Jennit pyörii ympärillä. Mulkku selittää "nyt saatana keskityt ja revit sen kylmän kantturan ylös sieltä maasta. rauta on kevyttä, ihan paperia"

Lifti keskittyy " siinä menee Jenni, siinä on Anni ja ai että, sieltä tulee Anna"

(voi hyvä luoja sitä runkkauksen tasaista suhinaa kun kotiin pääsin)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2020, 20:04:15 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #24 : Elokuu 12, 2020, 20:28:11 »
Ainankin mitä oon kattellu niin pelkkä kyykky on vaan yksi niistä lukemattomista liikkeistä joilla pönttö lihasta rääkätään.

Mä olen tätä joskus miettinyt ja ihmetellyt kun vatkataan mitä ihmeellisemmässä asennossa ja kulmassa hanuria. Tuossa kuitenkin kolme A luokan pyrstöä jotka on vaan kyykännyt ja tehnyt painonnostoa. Kaksi suurinta syytä on että liikkuvuus ei päästä syväkyykkyyn tai perse karkaa taakse ja paino on jaloilla.

Tietysti on toki kolmas syy ja se suurin syy! Eli kuntoilija kyykkää keskimääriin jotain tällaisia ohjelmia 20x3, 5x5 tai 5x10 eli ehkä 60 kyykkyä per viikko kun esim minä kyykkäsin +100 kyykkyä joka päivä paitsi sunnuntaina. Veikkaan että rinnallevedot ja tempaukset mukaan luettuna Anni, Jenni ja Anna teki yli sata kyykkyä päivässä ja painoilla. Aika suuri ero että teetkö joka viikko 25-60 kyykkyä vai joka päivä sata kyykkyä.

Mä hikoilen jo nyt ja höpisen kyrpä kovana kyykystä. Huomenna alkaa!
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2020, 02:21:16 »
Siinä perseessä vaikuttaa muitakin seikkoja kuin vain pyöreys, muoto et cetera. Lantion ja perseen leveys myös paranee kirurgialla mikä taas joillekin on selvästi parempi. Esim. niillä, jotka tykkäävät ajatuksesta, että leveä hartiaseutu ei leveän pepun ja lantion myötä enää erotu yhtä silmiinpistävällä tavalla kuin ennen. Miksi ähkiä vuosia tai jopa vuosikymmeniä yleisen mielipide-enemmistön tuputtamassa ajatuksessa saada se unelmien jättipeppu treenaamalla, jos sellaista ei kuitenkaan tule eikä edes saa monikaan samassa mittakaavassa kuin mitä pepun kohotuksella, rasvansiirroilla tai implanteilla voidaan saavuttaa parhaimmillaan.

Leikkauksiin voi kuolla - Joo, minä Johanna en olekaan mikään tyhmä, joka ajattelisi: "Ei siitä kuitenkaan mitään paskaa seuraa huonolla tuurilla". Mutta minua selvästi halutaan pukea tyhmän pilkkihaalariin, koska olen kohtelun suhteen täällä edelleenkin se B-luokan kansalainen, joka ei ikinä muka omaa mitään järkeviä ajatuksia haaveillessaan. Joo olen varmaan jossain psykoosissa kirjoittaessani sellaista, joka voisi toteutuessaan saada jotkut näyttämään minulle todella hapanta naamaa tai kateudesta vihreätä whatever... Vaikka kenenkään ei tarvitse ja tämä on minun elämääni, josta voi iloita aivan niin kuin minäkin haluan iloita teidän elämästänne, vaikka minua kohdeltaisiin kuinka paskasti enkä edes välitä siitä niin kuin joskus ennen.

Leikkauksiin menevät sellaiset ihmiset, jotka tajuavat voivansa kuolla tai mitä ikinä ja että siihen on tietty prosentuaalinen mahdollisuus aivan niin kuin muihinkin komplikaatioihin. Jos sen riskin on valmis ottamaan vastaan kerran elääkseen ja riskeihin liittyvät vastuunsa kantaen, niin silloin satapäisen ja korostuneen varoittavan huutokonsertin voisi pistää hetkeksi jäähylle.

Äitinikin hokee edelleen, että "älä mene vaginoplastiaan siihen voi kuolla tai katua lopun elämäänsä". No vittu varmasti menen, jos koen sen olevan minun juttu jonotus-scheissen jälkeen enkä varmasti kadu sitä, että saan nätin näköisen ja ihanan tiukan pillun komplikaatioriskejä sisältävässä leikkauksessa, joka varmasti myös on yksi maailman vaarallisimmista leikkauksista, koska siihenkin voi se pieni prosentti kuolla.

Voi vittujen kevät nyt saatana. Ai niin, ei sitä vittujen kevättä tänä vuonna ollutkaan. Lopetan kiroilun ja koitan mennä nukkumaan hetken päästä jos täällä Turun suunnalla saisinkin unta unirytmiä korjatessa. :-*

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2020, 05:46:39 »
^Johanna, mä ainakin ihan vilpittömästi pyrin kommentoimaan vain kyseisten operaatioiden mahdollisia riskejä/mitä ottaa huomioon kun näitä punnitsee. Eli pointti oli lähinnä et kannattaa tarkasti tutustua ko operaatioon mitä harkitsee, siihen mihin tuloksiin sillä realistisesti pääsee, selvittämään paras mahdollinen klinikka ja kirurgi, huomioimaan toipumisaika jne.

En olettanut tai pitänyt sinua tyhmänä vaan musta on tärkeää tuoda rehellisesti esille myös noiden operaatioiden riskejä, eikä vaan onnistuneita ennen jälkeen kuvia.

Itse kysyit ajatuksia aiheesta, noi oli mun ajatuksia eikä niillä oo oikeestaan mitään tekemistä henkilökohtaisesti sun tai kenenkään kanssa. Musta ihmiset saa muokata vartaloitaan miten parhaaksi näkee, mut musta on myös tärkeää tietää eri vaihtoehtojen plussat ja miinukset ennen valintaa.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2020, 07:43:52 »
On se kamalaa, ettei ihmiset ymmärrä, että vaikka sitä kritiikkiä pyydetään, niin sitä ei oikeesti haluta. Ja vielä kamalampaa kun ihmiset voi suht vapaasti kirjoitella mielipiteitään  ;D
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #28 : Elokuu 13, 2020, 08:01:49 »
Ihmis-Ken ennen muuttumistaan Barbieksi kävi ottamassa hyaluronihapot ahteriinsa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75ea02bd-902a-4364-bddc-d2ba0be8a69a

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #29 : Elokuu 13, 2020, 08:14:54 »
On se kamalaa, ettei ihmiset ymmärrä, että vaikka sitä kritiikkiä pyydetään, niin sitä ei oikeesti haluta. Ja vielä kamalampaa kun ihmiset voi suht vapaasti kirjoitella mielipiteitään  ;D

Joo no onhan se äkkipikaisesti reagoituna. Nyt kun hermot ovat saaneet levätä, niin tyydyn vain toteamaan, että jokaisella teistä on oikeus mielipiteeseensä ja minun tehtäväni ei ole valittaa siitä, että kritiikkiä tulee, koska se periaatteessa onkin hyvä asia ja olisi ihanaa ehdollistua automaattisesti reagoimaan siihen kritiikkiin myönteisemmin eikä tuolla tavoin niin kuin minulla taas varmaan huomasitte.

Toisaalta olen siihen jatkuvaan varoitteluun kasvuikäisenä kyllästynyt niin perin pohjin, että nykyäänkin välillä hetkellisesti pännii, kun missä tahansa muualla satelee iso kasa varoituksia ja ollaan huolissaan. En minä muuten olisi reagoinut tuolla tavoin, jos omaa kyllästymispistettä asiaan liittyen ei olisi jatkuvasti testattu ja ylitetty nuorempana. En voinut tehdä alaikäisenä paljon mitään, koska kaikki oli kuulemma muka niin vaarallista ja syntiä, joten tervetuloa tutustumaan tämän tytön hupsukan taustoihin, jos siten voisi paremmin ymmärtää näitä satunnaisia hetkellisiä reaktioita ja tunteenpurkauksia... ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2020, 08:17:15 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #30 : Elokuu 13, 2020, 09:30:09 »
Niin minäkin. Treenaminen on työlästä. Mut nyt rupeen laittamaan botoxia peppuun ja otan kaljamahaimplantit.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #31 : Elokuu 13, 2020, 09:41:58 »
Niin minäkin. Treenaminen on työlästä. Mut nyt rupeen laittamaan botoxia peppuun ja otan kaljamahaimplantit.

Botoxia ei kannata laittaa tai muuten peppu pienenee entisestään 🤣 Botox on lihasta lamauttava aine. Ellei se perseen pienennys ollut sit ideana 🤔
Thank you 🙏🕊️

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #32 : Elokuu 13, 2020, 10:16:47 »
On se kamalaa, ettei ihmiset ymmärrä, että vaikka sitä kritiikkiä pyydetään, niin sitä ei oikeesti haluta. Ja vielä kamalampaa kun ihmiset voi suht vapaasti kirjoitella mielipiteitään  ;D

Jos keskustelua käydään yleisellä tasolla, niin ei sitä tarvitsisi ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä jos pallotellaan mielipiteillä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haluaisin mahdollisesti peppuimplantit joskus...
« Vastaus #33 : Elokuu 18, 2020, 22:47:27 »
Niin minäkin. Treenaminen on työlästä. Mut nyt rupeen laittamaan botoxia peppuun ja otan kaljamahaimplantit.

Botoxia ei kannata laittaa tai muuten peppu pienenee entisestään 🤣 Botox on lihasta lamauttava aine. Ellei se perseen pienennys ollut sit ideana 🤔

Olisikin! ;D