Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullisen seksin portinvartiointi.  (Luettu 4350 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #20 : Elokuu 16, 2020, 12:13:26 »
Minulla ei ole mitään henkilökohtaista Turskapappaa vastaan. Hän sanoo joskus joitain asioita sellaisella sävyllä, josta en pidä, mutta myös monet muut kirjoittajat käyttävät joskus kirjoituksissaan samanlaista vähättelevää sävyä. Ei kenenkään maailma siihen kaadu, jos joku joskus tekee jotain mistä minä en pidä. Tekstin tarkoitus ei siis ollut hyökätä ketään henkilöä kohtaan, vaan keskustella yleisesti tuosta vähättelevästä puhetavasta ja sen vaikutuksesta niin myyjiin kuin ostajiinkin.

Villeriusta en edes halunnut vetää tähän mukaan. Kirjoitin aloitusviestini ihan nätisti nimiä mainitsematta, mutta Villerius itse valitsi julkistaa kahdenkeskeiset kränämme tänne kaikkien nähtäville. Se oli hänen päätöksensä, ja siihen en voi astua väliin aikuista miestä komentelemaan, että mistä tapahtumista saa kertoa julkisesti ja mistä ei.

Minä voin vain omalta osaltani olla puimatta tätä yksittäistapausta yhtään pitemmälle tässä julkisessa keskustelussa. Yleisellä tasolla minun kokemukseni ja se, mitä näin kavereitteni kokevan, on minusta erinomainen esimerkki siitä, miten hölmöä tuollainen toisten lyttääminen on. Mutta tuon yksittäistapauksen nyppiminen henkilökohtaisella tasolla, että kuka teki ja mitä ja miksi, ei kuitenkaan minunkaan mielestäni vie tätä keskustelua mihinkään järkevään suuntaan. Se on nyt ollutta ja mennyttä, enkä tajua, miksi esittämäni esimerkin takana ollut henkilökohtainen riita piti repiä tähän kaikkien näkyville, kun en esittänyt mitään julkisia syytöksiä mitään nimimerkkiä kohtaan. Onneksi moderaattorit ovat vähän siivonneet täältä viestejä pois välistä.

Sinua Nina näkyy kiinnostavan järkevä seksikaupasta keskustelu, eikä niinkään henkilökohtaiset draamat. Sinulla on prioriteetit kohdillaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2020, 12:22:34 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #21 : Elokuu 16, 2020, 16:38:40 »
Minulla ei ole mitään henkilökohtaista Turskapappaa vastaan. Hän sanoo joskus joitain asioita sellaisella sävyllä, josta en pidä.
Villeriusta en edes halunnut vetää tähän mukaan. Kirjoitin aloitusviestini ihan nätisti
nimiä mainitsematta.
Onneksi moderaattorit ovat vähän siivonneet täältä viestejä pois välistä.
Sinua Nina näkyy kiinnostavan järkevä seksikaupasta keskustelu, eikä niinkään henkilökohtaiset draamat

Näin on, mutta osaan tarpeen tulleen olla henkilökohtainenkin. En viitsinyt katsoa mitä on poistettu tästä langasta. Alkuperäisessä syytit näitä kahta nimimerkkiä ja lainasit kirjoitukseesi heidän vanhoja asiaan edes kuulumattomia sanomisia. Hyvä jos pyytäisit heiltä anteeksi aiheuttamaasi mielipahaa ja turhanpäiväistä draamaa. Asioista voi oikeasti keskustella ilman, että pitää ottaa ketään foorumilaista esimerkiksi, mihin he eivät liity millään lailla. Hyi hyi KP, tämä ketju meni metsään täysillä.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 744
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #22 : Elokuu 18, 2020, 11:52:14 »
Tulipa taas mieleen ne syyt miks käyn pelkästään ulkkareilla. Pysyy simppelit asiat simppeleinä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #23 : Elokuu 18, 2020, 14:07:16 »
^
En nyt tiedä, ei mulla ole ollut suomalaisten hupakkojen kanssa ollut mitään ongelmaa.
Joskus ennen kävin molemmilla nyt yksinomaan suomalaisilla. Ei ole harmittanut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #24 : Elokuu 18, 2020, 14:32:48 »
Kävi jo tuossa mielessä, että kaikkien niiden nimimerkkien, joilla on jotain skismaa keskenään pitäisi sopia asiansa raivopanolla. Se on sitä hyvää, vihaista seksiä. Sitten havahduin, että näitä yksittäistapauksia lukuunottamatta kaikki skismat ovat järjestään turskien välillä ja että nuo orgiat olisivat lähinnä nakkisoppa. #gaylord :D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #25 : Elokuu 18, 2020, 15:17:02 »
Minä taas panen niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin kunhan ovat blondeja, törötisuisia ja varustettuja kaupungin korkeimmilla korkkareilla. Mielellään parikymppisiä, mutta joskus olen uskoton.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 744
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #26 : Elokuu 18, 2020, 15:31:23 »
Kukin tyylillään. Onneks sitä pahinta vouhottajaa ei täällä enää näkyny. 

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #27 : Elokuu 18, 2020, 15:50:56 »
Minä taas panen niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin kunhan ovat blondeja, törötisuisia ja varustettuja kaupungin korkeimmilla korkkareilla. Mielellään parikymppisiä, mutta joskus olen uskoton.

Juuri näin! Keskitytään olennaiseen ja jätetään kaikki turha draama jonnekin muualle. Ylipäätään netissä riitely avatarien takaa vaikuttaa aika turhalta. Omia mielipiteitään voi ilmaista ja se on sitten siitä lukijasta kiinni miten asioita tulkitsee.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.